Gozer over wie heb jij het nou, met zo'n reply ben je ook vast niet de allerslimste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg, zoals alle buitenlanders. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is niet goed geweest van Nederland. Maar dan hadden ze misschien van te voren iets moeten hebben van: Heey, NL heeft al die slavenhandel gedreven enzo, ik wil daar niet voor uitkomen. Dan had ik zoiets van ok, jouw keuzeMaar nu moet het dan weer achteraf, als je verliest doe je zoiets toch ook niet. Hij heet toch Ryan Donk, en niet Ryan Guevara
Dat dus ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ze mogen best trots zijn op hun afkomst... Tuurlijk!
Het is wat anders als je met JONG ORANJE het EK wint en dan met een Surinaamse vlag gaan zwaaien. Klopt gewoon niet...
Sommige mensen denken gewoon te zwart-wit. of je bent voor A, of je bent voor B. Dat het ook allebei kan zijn of iets er tussen in willen ze niet begrijpen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De hypocriet ben jij en al die anderen die hier moord en brand roepen. Het laat goed zien wat een intolerante en sneue figuren er in NL rondlopen. Die jongens zijn er trots op dat ze voor Jong Oranje mogen spelen en zijn trots op hun afkomst. Hollanders, Surinamers, Marokkanen, een Israëli, een Bosniër; dit is het nieuwe Nederland. Wen er maar aan.
Over diegene wie ik quote misschien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef Neverever het volgende:
[..]
Gozer over wie heb jij het nou, met zo'n reply ben je ook vast niet de allerslimste.
![]()
Ja dat hebben ze gedaan ja..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef Carnaval het volgende:
[..]
ze voetballen nu toch onder de nederlandse vlag.
*Mompelt iets over EK en Suriname...*quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker voor suriname voetballen.
Voor wie moeten ze dan uitkomen? Voor Suriname mag niet want ze zijn Nederlanders. Ze haten Nederland niet. Damn het is geen Nederland of Suriname. Ze zijn verbonden met beide. En ze zijn trots op beide. Ik ben geen USA fan maar soms kunnen we wel wat ervan leren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is niet goed geweest van Nederland. Maar dan hadden ze misschien van te voren iets moeten hebben van: Heey, NL heeft al die slavenhandel gedreven enzo, ik wil daar niet voor uitkomen. Dan had ik zoiets van ok, jouw keuzeMaar nu moet het dan weer achteraf, als je verliest doe je zoiets toch ook niet. Hij heet toch Ryan Donk, en niet Ryan Guevara
Nee zou ik ook niet meer doen iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent dom.
Ik reageer er niet eens meer op, allemachtig. [afbeelding]
Van dit soort uitspraken wordt ik dus echt moequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef hoM3r het volgende:
Ik was al bang dat dit topic zou komen. Echt belachelijke stelling, die jongens mogen trots zijn op hun roots, en als je met 6/7 surinamers mee doet mag je dat best laten zien, net als die Nederlandse vlag. Wie dat niet vind moet terug naar de jaren 50.
[afbeelding]
waar heb je mij horen klagen dan over de surinaamse vlag?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
IPV te klagen bij/over spelers die een Surinaamse vlag zwaaien kan je beter klagen over spelers die geen waarde hechten aan hun vlag
Ik word moe van jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Van dit soort uitspraken wordt ik dus echt moe![]()
Luister eens miss niet al te snugger. Dat ze met een surinaamse vlag ronbdlopen is gewoon dat zs trots zijn op hun afkomst , een afkomst dat sowieso verbonden is met Nederland. Suriname was vroeger onderdeel van nederland, did you know.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker voor suriname voetballen.
Wat is jouw argument dan? Iemand woont in Nederland en mag dus niet met een andere vlag zwaaien? Het zijn maar symbolen hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want Friesland ligt in NEDERLAND.
Allemachtig, wat een oneindige domheid hier.
Hier, nog een paar argumenten op jullie niveau:
- Zouden deze reacties er ook komen als Servië met de vlag van Turkije ging zwaaien?
- Zouden deze reacties er ook komen als Senseo koffie als goor wordt gezien door Foppe?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als Rita Verdonk bondscoach was?
- Is het niet hypocriet om naar de WC te gaan in de rust als Rigters heeft gescoord?
- Zou je niet eigenlijk naar Marokko moeten gaan als je vindt dat er te weinig Marokkanen zijn geselecteerd?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als De Ridder een christen was?
Zo, veel plezier!
Nee, 'JULLIE' denken zwart-wit. Niemand vindt hier dat je niet trots mag zijn op je afkomst. Alhoewel men waarschijnlijk gaat huilen als ik zeg trots te zijn dat ik blank ben en blauwe ogen heb. (Niet dat ik daar trots op ben, maar toch). Het gaat erom dat het totaal misplaatst is als je met Nederland net de finale heb gewonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef yootje het volgende:
[..]
Sommige mensen denken gewoon te zwart-wit. of je bent voor A, of je bent voor B. Dat het ook allebei kan zijn of iets er tussen in willen ze niet begrijpen.
lieve mappy,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want Friesland ligt in NEDERLAND.
Allemachtig, wat een oneindige domheid hier.
Hier, nog een paar argumenten op jullie niveau:
- Zouden deze reacties er ook komen als Servië met de vlag van Turkije ging zwaaien?
- Zouden deze reacties er ook komen als Senseo koffie als goor wordt gezien door Foppe?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als Rita Verdonk bondscoach was?
- Is het niet hypocriet om naar de WC te gaan in de rust als Rigters heeft gescoord?
- Zou je niet eigenlijk naar Marokko moeten gaan als je vindt dat er te weinig Marokkanen zijn geselecteerd?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als De Ridder een christen was?
Zo, veel plezier!
Dat het totaal misplaatst is als NEDERLAND heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef yootje het volgende:
[..]
Wat is jouw argument dan? Iemand woont in Nederland en mag dus niet met een andere vlag zwaaien? Het zijn maar symbolen hoor.
Het was een algemene reactiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef Skwish het volgende:
[..]
waar heb je mij horen klagen dan over de surinaamse vlag?
'ja und' is niet klagen, zoals een voorganger al zei een misplaats argument van jou over oerhollandse spelers.
ik vind dat iedereen trots moet zijn op zijn of haar afkomstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, 'JULLIE' denken zwart-wit. Niemand vindt hier dat je niet trots mag zijn op je afkomst. Alhoewel men waarschijnlijk gaat huilen als ik zeg trots te zijn dat ik blank ben en blauwe ogen heb. (Niet dat ik daar trots op ben, maar toch). Het gaat erom dat het totaal misplaatst is als je met Nederland net de finale heb gewonnen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve mappy,
zag je de_! x3 niet?
het was lichtelijk sarcsastisch bedoeld
maja
Typische domheid van fokkers in het algemeen. Normaal gesproken kom je dit soort shit alleen op de FP tegen maar bij dit soort 'gevoelige' zaken (voornamelijk bij domme jongetjes uit boerendorpen) loopt het uit de hand.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef yootje het volgende:
[..]
Sommige mensen denken gewoon te zwart-wit. of je bent voor A, of je bent voor B. Dat het ook allebei kan zijn of iets er tussen in willen ze niet begrijpen.
Nederland heeft gewonnen met o.a. Surinaamse spelersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het totaal misplaatst is als NEDERLAND heeft gewonnen.
Ik vind het gewoon niet gepast om dit te doen. Wat schiet je ermee op? Is het 'stoer' om je afkomst te laten zien? Waarom moet je het zo uitgebreid voor camera's gaan showen, die Surinamers hebben het er altijd over dat ze Surinaams bloed hebben, dat het in hun hart zit. Nou laat het daar, denk er lekker in gedachten aan. Verf bij thuiskomst je huis in de kleuren van de Surinaamse vlag en vier de hele nacht feest want jong NL is kampioen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Voor wie moeten ze dan uitkomen? Voor Suriname mag niet want ze zijn Nederlanders. Ze haten Nederland niet. Damn het is geen Nederland of Suriname. Ze zijn verbonden met beide. En ze zijn trots op beide. Ik ben geen USA fan maar soms kunnen we wel wat ervan leren.
Met inbreng van mensen van Surinaamse afkomst. En ze zijn er trots op. Wat erg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het totaal misplaatst is als NEDERLAND heeft gewonnen.
Die er zelf voor hebben gekozen om voor het Nederlands elftal uit te komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nederland heeft gewonnen met o.a. Surinaamse spelers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |