Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef JaneJanse het volgende:
[..]
Ach, die arme jongen is nog op zoek naar zichzelf.![]()
Het zit je wel diep he??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
OMG!
Je bent net zo dom als het HAL9000s kamp! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik ben ook blij, maar ik vind het gewoon slecht dat ze met een andere vlag zwaaien. beetje respectloosquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stelletje apen, wees blij dat we Europees kampioen zijn.![]()
duitsland was dan ook nooit een voormalig kolonië/provincië van NLquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
Stel nou he dat Jan Pietje Duitse opa en oma had maar wel een Nederlands paspoort heeft en hij wordt Wereldkampioen. En dan met een Duitse vlag gaat zwaaien
Dat geldt niet want Duitsers zijn blank, westers en dus fout.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
Stel nou he dat Jan Pietje Duitse opa en oma had maar wel een Nederlands paspoort heeft en hij wordt Wereldkampioen. En dan met een Duitse vlag gaat zwaaien
Leuke one-liners knul. Je snapt het niet. Maar daar kun je ook niks aan doen helaas.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
OMG!
Je bent net zo dom als het HAL9000s kamp! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Irrelevante hypothese die niks met deze discussie te maken heeft... die rivaliteit is niet aanwezig bij NL en Suriname.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
Zoals je zelf al zo mooi zei: Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen lerenquote:
Dan zou hetzelfde topic geopend worden over de Duitse vlag, zou het een tiendelige reeks worden en NOVA erover berichten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zo mooi zei: Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen leren![]()
idd mensen die aan de hand van een verzameling letters een diepgaande analyse denken te kunnen uitvoerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zo mooi zei: Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen leren![]()
Oké, ik zal het even uitleggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Leuke one-liners knul. Je snapt het niet. Maar daar kun je ook niks aan doen helaas.
Ik heb het over het spel op het veld, niet over de supporters.
Hup Holland Hup ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
He, maar, weet iemand wat er op dat spandoek stond?
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveauquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef cultheld het volgende:
Wat een wankers hier zeg. Laat die jongens toch trots zijn op hun afkomst en uitdragen dat ze zich Nederlands én Surinaams voelen. Ongelooflijk dat je na een Europese zege nog zo gefrustreerd kunt zijn over een dergelijk detail. Ik ga zo in ieder geval de stad in: Veel plezier nog met afgeven op feestvierende Surinamers die een enorme bijdrage aan de Nederlandse zege hebben geleverd.
Vanwaar die vlag meepostenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveau) Noem me cultuur relativist maar ik ga lekker met onze medelanders feestvieren.
Lange leve de multiculturele samenleving, lang leve chauvenisme en lang leve het land dat onze Europese titel mogelijk heeft gemaakt:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef cultheld het volgende:
Wat een wankers hier zeg. Laat die jongens toch trots zijn op hun afkomst en uitdragen dat ze zich Nederlands én Surinaams voelen. Ongelooflijk dat je na een Europese zege nog zo gefrustreerd kunt zijn over een dergelijk detail. Ik ga zo in ieder geval de stad in: Veel plezier nog met afgeven op feestvierende Surinamers die een enorme bijdrage aan de Nederlandse zege hebben geleverd.
Leer jij nou eerst maar een paar jaartjes door, mischien dat je dan weet waar je over praat en heel mischien ben je dan een waardige discussiepartner voor me.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan lach jij om HBOquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
chauvenisme
Wat overdrijf je toch weer schromelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveau) Noem me cultuur relativist maar ik ga lekker met onze medelanders feestvieren.
Lange leve de multiculturele samenleving, lang leve chauvenisme en lang leve het land dat onze Europese titel mogelijk heeft gemaakt:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Dat ook iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat overdrijf je toch weer schromelijk.
Ik zou helaas hetzelfde tegen jou willen zeggen, ware het niet dat ik daar geen zin in heb. Iemand die anderen woorden en meningen oplegt zodat hij lekker tegen zijn eigen verzonnen tegenargumenten kan gaan aanschoppen, geen zin om mijn tijd daaraan te besteden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar een paar jaartjes door, mischien dat je dan weet waar je over praat en heel mischien ben je dan een waardige discussiepartner voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |