quote:op zaterdag 23 juni 2007 12:55 schreef molluck het volgende:
boeiend, als ze 12 zijn dan mag je blij zijn als ze al haar hebben
wajoowquote:op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef kikker_kermit het volgende:
ach, als er gras op groeit mag je er op spelen![]()
nee, et is allebei smerigquote:op zaterdag 23 juni 2007 14:05 schreef schijtgeit het volgende:
beter okselhaar, dan van die vieze zwarte stoppels met millimeterhaartjes als ze zich een paar dagen niet heeft geschoren.
ik vraag me af of er bij 12 überhaupt wel al haar onder de oksels zitquote:op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef natalie het volgende:
ja, jij schoor je oksels toen je 12 was.
ga weg, man.
jij hebt haren onder je oksels hé?quote:op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef natalie het volgende:
ja, jij schoor je oksels toen je 12 was.
ga weg, man.
nou die mag daar wel eens krulspelden zetten, zit helemaal door de warquote:
alsjeblieft hé, maakt het allemaal nog wat smakelijkerquote:op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef edie86 het volgende:
[..]
jij hebt haren onder je oksels hé?![]()
verder goor idd.. vooral als ze nog zweten eronder ook in de zomer, met tennis ofzo![]()
![]()
ts is 13quote:op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef karina het volgende:
jij zit dus naar 12 jarige meisjes te kijken?
quote:op zaterdag 23 juni 2007 15:28 schreef e-z-r-a het volgende:
dat was een meisje van twaalf maar wat dacht je van julia roberts..?
(euh.. help!! ben nieuw hier.hoe voeg ik die foto toe..)
quote:op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef bonjovi het volgende:
[..]
was het maar waar dan was het neukfest daar![]()
quote:op zaterdag 23 juni 2007 14:48 schreef -peach het volgende:
bij mij in de klas zit een meisje van een jaar of 27 met veel duidelijk zichtbaar okselhaar.
het ergste is, ze stopt dr vingers onder dr oksel en gaat er dan aan ruiken![]()
![]()
![]()
eigenlijk wilde je naar haar pre-puberale tietjes kijken, maar kwam haar oksel in zichtquote:op zaterdag 23 juni 2007 13:18 schreef bonjovi het volgende:
omg mu ben ik opeens een pedo
ik was vrolijk aan het zwemmen met een vriend en dan komen die school kinderen en die wezen naar boven vlak voor me dus ik zag dat. en daarna zag ik iemand raar dansen en toen zag ik dat ook.
quote:op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
eigenlijk wilde je naar haar pre-puberale tietjes kijken, maar kwam haar oksel in zicht
die laatste smiley.quote:
borstvergroting hoeft voor mij niet maar ff haar okselhaar bijhouden kan wel.quote:op zaterdag 23 juni 2007 18:04 schreef paradoxical het volgende:
mag ik even klagen over het feit dat mensen echt oer, oer en oerdom zijn? draait echt alles tegenwoordig om oppervlakkigheid?
nee meisjes van 12 die hun haren gaan scheren, dat is gezond? en dan neem ze als ze 18 zijn borstvergroting. ga je schamen.
kom op, man... 12 is basisschoolleeftijd.quote:op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef bonjovi het volgende:
[..]
borstvergroting hoeft voor mij niet maar ff haar okselhaar bijhouden kan wel.
domme doos ik zeg toch geen borsthaar ofzoquote:op zaterdag 23 juni 2007 19:39 schreef isolde2 het volgende:
verrassend he! dat wij vrouwen ook nog haar hebben...... ja wij zijn ook mensen![]()
waarom zij wel?quote:op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef therangelina het volgende:
ieuwwwwwww.
dat mag zij wel. van mij.
[afbeelding]
maar anders:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij haar staat het me op de één of andere manier helemaal niet tegen. misschien ook omdat het haar echt niet lijkt te boeien of zo.quote:
woon je in de bergen ofzoquote:op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef television het volgende:
boeiend, een beetje haar. meisjes met een lelijk handschrift, dąt is pas erg. of een slecht gebit. bah.
nee!quote:op zaterdag 23 juni 2007 23:46 schreef mr.chippie het volgende:
had paar weken geleden ( toen het warm was ) een klant ... wilde een mp3 speler kopen ... en wees het zo aan. ze had zn mouwloos shirtje aan ... en wat zag ik daar .. ugh !!!helemaal bezweet
![]()
vindt jij het dan fris wanner iemand iets aanwijst en je ziet een bos inclusief zweetdruppels onder haar armenquote:op zondag 24 juni 2007 01:32 schreef jordy-b het volgende:
[..]
nee!![]()
toen het warm was, zelfs! en dan bezweet! hoe haalt ze het in haar hoofd, man?!
quote:
ja, want een lekkere vrouw ga je niet uitschelden maar bij een lelijke vrouw mag dat wel? want dan maakt t niet uit?quote:op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef schijtgeit het volgende:
hey, zo mag niet tegen een vrouw praten( als het een
lekker wijf is)
quote:op zondag 24 juni 2007 15:34 schreef hoerezooi het volgende:
zolang de meeste meisjes neuken op hun 12/13e jaar dan mogen ze ook wel in staat zijn alles bij te houden
om 13:00 uur is dat meer brunchen.....quote:op zaterdag 23 juni 2007 13:00 schreef bonjovi het volgende:
[..]
ik ben ook aan het ontbijten helemaal geen trek meer![]()
mooi, dan blijft er weer meer over voor de echte mannen.quote:op zondag 24 juni 2007 17:01 schreef dr.death het volgende:
voor meisjes van 12 boeit het niet of ze het wel of niet scheren, maar als volwassen vrouwen van die klossen zuurkool onder hun oksels hebben hangen, dan haak ik af![]()
ga je lekker je gang zou ik zo zeggenquote:op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef schijtgeit het volgende:
[..]
mooi, dan blijft er weer meer over voor de echte mannen.
en de benen ook gelijk, zekers...quote:op zondag 24 juni 2007 18:09 schreef ffnog het volgende:
overigens vind ik mannen met okselhaar ook niet echt lekker fris eruit zien...
scheren die hap, lekker glad...
moet je kanker kotsen?quote:
en ik kwam er laatst achter dat ze ook poepenquote:
aaarg, dat meen je niet...quote:op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef denka het volgende:
en ik kwam er laatst achter dat ze ook poepen![]()
![]()
quote:op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef schijtgeit het volgende:
[..]
mooi, dan blijft er weer meer over voor de echte mannen.
nee jij wel?quote:op zaterdag 28 juli 2007 19:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
ooit wel eens aan gedacht dat ze het misschien niet mogen?
ik ken echt een meisje die dat niet mocht. 2 zelfs. geloof enzoquote:op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef henkievdv het volgende:
[..]
nee jij wel?
maar hoe zit het met jou?![]()
![]()
quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:30 schreef barachem het volgende:
wat heb ik een hebkel aan al dat gezever over dat okselhaar nou niet mag, omdat het zogenaamd smerig zou zijn.
ik vind het wel een beetje opwindend als een vrouw een goeie portie okselhaar heeft, het groeit er niet voor niks.
man, ik haal het er toch ook niet af, waarom een vrouw dan wel?
net alsof haar ergens anders dan op je kop verboden is.
och je, de maatschappij haat niet-hoofdhaar, scheer het eraf!
wat haat ik deze oppervlakkige maatschappij.
ja maar niet iedereen mag er iets aan doen hoor.quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:38 schreef edie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat is er in godsnaam lekker aan okselhaareen meisje moet gewoon fris zijn enzo
![]()
tsjah goed, dat is dan jammer... dan maar even verbergen tot je 18'de ofzo, of als je uit huis bent...quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ja maar niet iedereen mag er iets aan doen hoor.
met schoolzwemmen of gymnastiek zekerquote:op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef edie86 het volgende:
[..]
tsjah goed, dat is dan jammer... dan maar even verbergen tot je 18'de ofzo, of als je uit huis bent...
kut geloof![]()
nou, hup, eraf ermee dan... of gewoon doen wat je ouders zeggen...quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
met schoolzwemmen of gymnastiek zeker![]()
'jaa, ik zwem altijd in een shirt met lange mouwen, droogt ook lekker snel weer op'
mijn zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
viespeuk...quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:30 schreef barachem het volgende:
wat heb ik een hebkel aan al dat gezever over dat okselhaar nou niet mag, omdat het zogenaamd smerig zou zijn.
ik vind het wel een beetje opwindend als een vrouw een goeie portie okselhaar heeft, het groeit er niet voor niks.
man, ik haal het er toch ook niet af, waarom een vrouw dan wel?
ook zo moeilijk om even iedere dag in de douche met je scheermes eronderdoor te gaanquote:op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
ik vind vrouwen die hun okselhaar al eens geschoren hebben en dus zwarte sheg onder hun oksels hebben veel ranziger.
precies..quote:op zondag 29 juli 2007 02:12 schreef edie86 het volgende:
ook zo moeilijk om even iedere dag in de douche met je scheermes eronderdoor te gaan![]()
maarja, bij oudere vrouwen kan ik het nog begrijpen...
en als ze het nou niet mógen? wat een oppervlakkige mensen hier zeg.quote:op zondag 29 juli 2007 03:47 schreef r3gi3boy het volgende:
tiffusranzige kutsletten. pak dat klotemes en rag die haren weg onder de oksels want 't' kom om op slaat gergens op om die shizzle te laten plakken daaro. geen enkel zelfrespecterend meisje zal okselharen laten groeien ffs.
waarom zou je van god nou weer je okselhaar niet mogen scheren?quote:op zondag 29 juli 2007 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
en als ze het nou niet mógen? wat een oppervlakkige mensen hier zeg.![]()
omdat sommige ouders scheren niet willen aansporen omdat ze dan voordat je het weet alles willen gaan scheren ofzo.quote:op zondag 29 juli 2007 11:15 schreef mouzurx het volgende:
[..]
waarom zou je van god nou weer je okselhaar niet mogen scheren?
er is niks mis met de weelderige lokken op mijn aarsquote:op zondag 29 juli 2007 11:46 schreef schijtgeit het volgende:
tsja, okselhaar... beter dan konthaar, zal ik maar zeggen.
quote:op zondag 29 juli 2007 11:51 schreef travis het volgende:
yeah baby!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rsijnt9b8eo
http://www.youtube.com/watch?v=qxjii6w2axw
met okselhaar kan men ook fris zijn, ooit van douchen gehoord?quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:38 schreef edie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat is er in godsnaam lekker aan okselhaareen meisje moet gewoon fris zijn enzo
![]()
zeik zeik, zeur zeur.quote:
klopt, lemmings zijn lemmings.quote:op zondag 29 juli 2007 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
jij bent een man, dan snap ik het nog wel, ik scheer hetzelf ook niet glad ofzoquote:op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef barachem het volgende:
[..]
met okselhaar kan men ook fris zijn, ooit van douchen gehoord?
wat een lemmingreactie.
ik walg van die groepsdruk op dit soort dingen.![]()
[..]
zeik zeik, zeur zeur.
echt waar, door zulk soort lemming-gedrag is het dat we een rotmaatschappij hebben.
je moet dit want bla, je moet zo want hebbeldehebbel...
ik ga zeker weten mijn okselhaar niet scheren, ben ik lekker gek zou ik dat doen, ik wil niet eraan denken aan de tijd, de moeite en de irritatie die je ervan gaat krijgen en dan ook nog de sneden van het scheren.
het is mij goed zo.
het is jullie lichaam niet, als je graag geschoren wilt hebben, beperk je tot jezelf, steuners van "1984" en "big brother".
[..]
klopt, lemmings zijn lemmings.
de een vindt dit goed, de ander het andere.
raar dat velen niet tolerant zijn wat andermans mening en overtuiging betreft en dan sociale druk gebruiken om hun gelijk te krijgen.
en als iemand een anderem ening heeft, wordt die ook nog eens als achterlijk, vies, onverstandig, conservatief, etc. bestempeld.
vrijheid, blijheid olam, alleen zolang de ander ook maar het zelfde denkt en doet.
de mensen en vooral de meeste jongeren zijn geindoctrineerd genoeg dat men strak elke diktator die het met de massa eens is gaat volgen, "1984" en "big brother" zijn nu.
grappig is dat men dezelfde soort intolerante reacties op dit soort topics heeft en welke die met geloof te maken hebben.
zouden de lemmings toch maar alleen hersenloos gebral voortbrengen of is er iemand die echt over alles kritisch nadenkt?
weet je wat lemmings, toedeloe, ik heb het gehad met jullie stomme gedrag.
wat heeft okselhaar met zelfrespect te makenquote:op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
vrouwen met haar.
sorry hoor, geen enkel zichzelf respecterende vrouw zal haar okselhaar laten staan. r
heilige poep.quote:
tuurlijk, maar de meeste mannen zouden z'n mond niet opentrekken, maar het liefst zien ze het kaalquote:op zondag 29 juli 2007 22:24 schreef nenootje het volgende:
dan kunnen die personen lekker optyfenval sowieso niet op jongens of meisjes die zo hun keuzes gaan afdwingen. beetje mij vertellen wat ik wel en niet met m'n lichaam moet doen? zoek lekker een ander
![]()
same here, piercings e.d. niet erg, heeft ook helemaal niets te maken, iedere man weet ook dat okselhaar niet meer is als een zacht dosje haar (quote:op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef bonjovi het volgende:
sorry hoor hoe mooi een meisje zou zijn ik zou echt afknappen op okselhaar disgusting, en de "vrouwen" die hier reageren zijn gewoon behaarde beesten.
quote:de oorzaak
waarom de een meer zweet dan de ander is niet altijd duidelijk. verschillende oorzaken zijn: aanleg, grote lichamelijke inspanning, stress, angst, slechte conditie, koorts (bijvoorbeeld bij griep), een overactieve schildklier, een lage bloedsuikerspiegel, de menopauze of een afwijking van de zenuwen die bij de zweetregulatie betrokken zijn.
wat kun je er zelf aan doen?
transpiratievocht is van nature geurloos, maar kan onaangenaam worden als het in contact komt met bacteriėn zoals die zich voordoen op de huid of in kleding. daarom is een goede hygiėne van groot belang als je transpiratiegeurtjes wil voorkomen. als je je dagelijks wast en schone kleding draagt, is er niets aan de hand. door het wegscheren van okselharen kunnen bacteriėn zich bovendien niet in het haar nestelen, waardoor minder geurvorming mogelijk is.
quote:antitranspiratie tips:
*
last van transpiratiegeurtjes in blouse of shirt? even `bijspuiten´ met deodorant heeft geen zin als je kleding al bevuild is. alleen op een schone huid heeft een deodorant effect.
*
onthaar je oksels als je okselfris wilt zijn. okselhaar is een broeinest van en voor bacteriėn. op een schone, gladde huid krijgen die – en dus ook transpiratieluchtjes – minder kans.
*
gebruik na het ontharen een deodorant zonder alcohol. anders staat je huid in `brand´.
*
een roller gaat langer mee dan een spray. maar een spray kun je eventueel met je partner delen.
dan gaan ze zeiken dat het jeukt/prikt.quote:op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef l0t.. het volgende:
waarom zou je in godsnaam niet scheren? ik scheer mn oksels elke ochtend onder de douche en ben er misschien 15 seconden aan kwijt, dat is toch geen enkele moeite?![]()
zeikerds, als je een deo zonder alcohol gebruikt kan het toch nooit prikken.quote:op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef superharregarre het volgende:
[..]
dan gaan ze zeiken dat het jeukt/prikt.dat is dus ook alleen de eerste en misschien de tweede keer. na een tijdje voelt 't gewoon normaal, ziet het er mooier uit en verziek je andermans beeld niet.
lul niet zo stom, feromonen doen nog steeds hun werk. het is alleen al eeuwen zo dat het niet meer sociaal wenselijk is om te stinken, parfum is echt niet iets van de laatste tijd hoor. en dat is maar goed ook, ook al heeft nog niet iedereen het begrepen helaas.quote:op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef nenootje het volgende:
oh ja, dat was ik even vergeten.
tegenwoordig worden we niet meer aangetrokken door feromonen, maar door parfum met bloemetjesgeur, deo met vanillegeurtje en douchezeep met lavendel. toch triest hoor.
dat was ze waarschijnlijk ook niet, mijn 12-jarige zusje en haar vriendinnetjes hebben allemaal nog geen okselhaar hoor.quote:op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef gambinot het volgende:
hoe weetje dat ze 12 was dan?
mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.quote:op maandag 30 juli 2007 01:37 schreef l0t.. het volgende:
[..]
dat was ze waarschijnlijk ook niet, mijn 12-jarige zusje en haar vriendinnetjes hebben allemaal nog geen okselhaar hoor.
mijn zusje blijquote:op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef superharregarre het volgende:
[..]
mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.
waar kijken jullie naar bij 12 jarige meisjes?quote:op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef superharregarre het volgende:
[..]
mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.
je hebt waarschijnlijk zelf geen zusje? die van mij is er maar wat trots op dat ze nu echt een "vrouw" begint te worden.quote:op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef gambinot het volgende:
[..]
waar kijken jullie naar bij 12 jarige meisjes?![]()
je hebt misschien wel gelijk, maar toch zou ik mn zusje er niet zo onverzorgd bij kunnen laten lopen.quote:op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef superharregarre het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk zelf geen zusje? die van mij is er maar wat trots op dat ze nu echt een "vrouw" begint te worden.bij het eerste gevoel van borstgroei moest ze ook gelijk een miniatuurbh-tje hebben. plat als een plank, maar al wel een echte vrouw.
![]()
overigens is 't ook niet echt voor de 12-jarige meisjes, dat scheren. ik zou eerder zeggen vanaf een jaar of 16.
beetje zielig voor die man, dat z'n trui versleten is...quote:op zaterdag 23 juni 2007 13:45 schreef mazaru het volgende:
harige mannen zijn dan weer lekker![]()
[afbeelding]
exactemundo.quote:op zondag 29 juli 2007 11:46 schreef schijtgeit het volgende:
tsja, okselhaar... beter dan konthaar, zal ik maar zeggen.
en bij mannen zou het dan niet ranzig zijn wil je zeggenquote:op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
haar op zulke plekken is gewoon een vergaarbak van bacteriėn en andersoortige ranzigheid. dat je in de lagere regionen een streepje of getrimd deel hebt, dat is natuurlijk niet erg. alleen oksels en benen is wel het minste wat je kunt doen.
quote:op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef l0t.. het volgende:
[..]
je hebt misschien wel gelijk, maar toch zou ik mn zusje er niet zo onverzorgd bij kunnen laten lopen.
ook wel hoor. alleen bij mannen hoort haar op de een of andere manier nog wel. dat betekent dan nog niet dat je het niet bij mag houden. van piekend okselhaar of oerwoudfestiviteiten wordt niemand vrolijk.quote:op maandag 30 juli 2007 08:21 schreef missleduq het volgende:
[..]
en bij mannen zou het dan niet ranzig zijn wil je zeggen![]()
![]()
ik vind t er wel mooie tiiiittttaaaaayyyyyysssss hebbenquote:op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
vrouwen met haar.
sorry hoor, geen enkel zichzelf respecterende vrouw zal haar okselhaar laten staan. dan gaat het waarschijnlijk slechts om de vadsige reltypes. dezelfde vrouwen die van mening zijn dat tuinbroeken best sexy zijn en dat een heel kort hoofdhaar ook heel erg mooi is.
of is het opeens ook de bedoeling dat mannen hun eikelkaas gewoon lekker laten zitten? ik noem maar wat.
haar op zulke plekken is gewoon een vergaarbak van bacteriėn en andersoortige ranzigheid. dat je in de lagere regionen een streepje of getrimd deel hebt, dat is natuurlijk niet erg. alleen oksels en benen is wel het minste wat je kunt doen.
http://www.schamhaarwunder.net/images/achselhaare.jpg![]()
![]()
dat is toch gewoon te ranzig voor woorden. [afbeelding]![]()
![]()
wat een kk vies filmpje die tweede! dat dat op youtube mag staan zonder waarschuwing..quote:op zondag 29 juli 2007 11:51 schreef travis het volgende:
yeah baby!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rsijnt9b8eo
http://www.youtube.com/watch?v=qxjii6w2axw
dan laat jij het toch lekker groeien joh, maak je niet drukquote:op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef barachem het volgende:
tja, ik maak me maar op voor de diktatuur in nederland en de rest van europa.
hygienischer?
kom nou, als je je doucht en deo gebruikt maakt het weinig verschil.
dat jullie okselhaar bij vrouwen (en mannen) ranzig vinden, betekent niet dat iedereen verplicht is om aan jullie wensen/eisen te voldoen, hun lichaam, hun keuze.
als het jullie niet bevalt, zoek iemand anders.
en wat betreft dat het er niet uit ziet, wat een onzin, alleen omdat jullie zoveel vrouwen in de media met geschoren oksel gezien hebben en daardoor er een voorkeur voor hebben, betekent dat niet dat jullie mening de enig juiste is.
ieder heeft een andere smaak en voorkeur.
laat mensen hun recht om hun lichaam zo te behandelen zoals ze zelf willen.
ik eis toch ook niet dat elke vrouw een bril moet dragen omdat ik dat nou toevallig mooi vind.
wat een losers zijn jullie dat jullie je mening op anderen proberen te stempelen doormiddel van sociale druk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappig zou zijn wat voor een gerel er zou uitbreken als ik me negatief ten opzichte van homosexualiteit zou uitlaten.
maar ondertussen wel iemand de wet voorschrijven hoe diens lichaam dient te zijn, stelletje hypocrieten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moeite met veel lezen?quote:op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef bonjovi het volgende:
ja precies tering man iljkt wel een hele boek
en dat is een pluspunt omdat?quote:op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef mingus het volgende:
vrouwen met okselhaar. dat zijn de tofste. dan weet je tenmiste dat ze naar niemand luisteren en zich nergens wat van aantrekken.
omdat ze dan niet meedoen aan suffe modeideeėn.quote:
lekker vrouwelijkquote:op maandag 30 juli 2007 20:05 schreef mingus het volgende:
[..]
omdat ze dan niet meedoen aan suffe modeideeėn.
eentje die zegt; "scheren? daar heb ik dus čcht geen zin in hč?", en dat ze dan een fles bier opentrekt en aan haar bips krabt.
mooi spul.
ha! ja.quote:op maandag 30 juli 2007 20:08 schreef barachem het volgende:
nee, nee, fout.
ze zegt "scheren? wtf is dat nu weer voor ongein?!" en lacht dan de vragensteller uit en doet een aansteker bij haar bips om de komende scheet aan te kunnen steken.
hallo bioslock.quote:op maandag 30 juli 2007 20:05 schreef mingus het volgende:
[..]
omdat ze dan niet meedoen aan suffe modeideeėn.
eentje die zegt; "scheren? daar heb ik dus čcht geen zin in hč?", en dat ze dan een fles bier opentrekt en aan haar bips krabt.
mooi spul.
quote:op maandag 30 juli 2007 20:21 schreef principessa.farfalla het volgende:
ik als vrouw heb nog nooit okselhaar gehad
nee ook niet toen ik 12 was
omg, you're a beast!quote:op maandag 30 juli 2007 20:21 schreef principessa.farfalla het volgende:
ik als vrouw heb nog nooit okselhaar gehad
nee ook niet toen ik 12 was
quote:op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef barachem het volgende:
tja, ik maak me maar op voor de diktatuur in nederland en de rest van europa.
precies, maar kom dan niet janken als we hier zeggen dat we het ranzig vinden. als jij als een soort king kong door het leven gaat, mij best. maar dan mogen wij ook gewoon onze onbehaarde mening geven.quote:hygienischer?
kom nou, als je je doucht en deo gebruikt maakt het weinig verschil.
dat jullie okselhaar bij vrouwen (en mannen) ranzig vinden, betekent niet dat iedereen verplicht is om aan jullie wensen/eisen te voldoen, hun lichaam, hun keuze.
dat zeker.quote:als het jullie niet bevalt, zoek iemand anders.
nee, maar het is nu eenmaal zo. face it. of zie jij het liefst ook allemaal van die ranzige, dikke mannetjes? mannen zorgen ervoor dat ze geen dikke ranzige mannetjes worden en jullie moeten gewoon kaal zijn.quote:en wat betreft dat het er niet uit ziet, wat een onzin, alleen omdat jullie zoveel vrouwen in de media met geschoren oksel gezien hebben en daardoor er een voorkeur voor hebben, betekent dat niet dat jullie mening de enig juiste is.
maar jij vindt dat dus toevallig wel mooi. heel veel mannen vinden kaal mooi, dus je kan wel de "struik"quote:ieder heeft een andere smaak en voorkeur.
laat mensen hun recht om hun lichaam zo te behandelen zoals ze zelf willen.
ik eis toch ook niet dat elke vrouw een bril moet dragen omdat ik dat nou toevallig mooi vind.
wie is hier nou de hypocriet. jij wil je harige mening aan ons opdringen. je beschuldigt ons van iets wat je zelf doet.quote:wat een losers zijn jullie dat jullie je mening op anderen proberen te stempelen doormiddel van sociale druk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappig zou zijn wat voor een gerel er zou uitbreken als ik me negatief ten opzichte van homosexualiteit zou uitlaten.
maar ondertussen wel iemand de wet voorschrijven hoe diens lichaam dient te zijn, stelletje hypocrieten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja oftewel dat zijn gewoon pervs. check die reacties dan! dat is ook gewoon een scene uit een pornofilm, die lui zitten te rukken op zon filmpiequote:op maandag 30 juli 2007 18:47 schreef barachem het volgende:
de meeste reacties op de filmpjes zijn positief, oftewel, in het buitenland doet men er niet zo lullig over.
toch is het wel een beetje te geconcentreerd op de oksels, hoe natuurlijk ze ook zijn, maar ja, ieder zijn fetish.
nee, je kan wel blijven schermen met "big brother" en dergelijke, maar jij veroordeelt ons voor het vies vinden van okselhaar en het liever zien van geschoren oksels. dat je niet inziet dat je daarmee hetzelfde doet als waarvan jij ons beschuldigt, is jouw probleem.quote:op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef barachem het volgende:
ik ga tegen deze mening in en zeg dat men zelf moet weten wat men doet.
niks hypocriets aan dus.
je hebt me nooit horen zeggen dat vrouwen zich niet horen te scheren, of wel.
ik zeg alleen dat vrouwen de vrijheid hebben om het gewoon te laten groeien of het te laten scheren.
dat laatste vergat je maar voor het gemak, he?
kijk eens goed in de spiegel, "big brother"!
gadverdamme! nou weet ik zeker dat ik nooit een vrouw met okselhaar 'neem'quote:op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef guapo het volgende:
vrouwen met okselhaar slikken niet.
kijk, er is een verschil tussen seggen "ik hou niet van behaarde oksels en dat vind ik vies en walgelijk en ik wou dat elke vrouw haar oksels scheerde!" en "ongeschoren oksels bij vrouwen?! dat moeten vrouwen scheren want dat is vies!".quote:op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef superharregarre het volgende:
[..]
nee, je kan wel blijven schermen met "big brother" en dergelijke, maar jij veroordeelt ons voor het vies vinden van okselhaar en het liever zien van geschoren oksels. dat je niet inziet dat je daarmee hetzelfde doet als waarvan jij ons beschuldigt, is jouw probleem.
wij zeggen namelijk nergens dat ze die vrijheid niet mogen hebben, we geven alleen ons waardeoordeel over behaarde oksels. maar dat vergat jij voor het gemak even, he? kijk eens goed in de spiegel, "moraalridder".
er is ook ee nverschil tussen seggen en zeggenquote:op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef barachem het volgende:
[..]
kijk, er is een verschil tussen seggen "ik hou niet van behaarde oksels en dat vind ik vies en walgelijk en ik wou dat elke vrouw haar oksels scheerde!" en "ongeschoren oksels bij vrouwen?! dat moeten vrouwen scheren want dat is vies!".
het eerste is je mening weergeven, het laatste is je mening als een feit verpakken en mensen hun strot doordouwen en hun bek dichthouden zodat ze het toch slikken.
tussen d'r oksel nemen.quote:op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef rickokun het volgende:
[..]
gadverdamme! nou weet ik zeker dat ik nooit een vrouw met okselhaar 'neem'
is het ooit in je armzalige hoofd opgekomen dat de meeste mannen het gewoon ranzig vinden? jij mag het lekker vinden en dan wens ik je veel harige jaren met de liefde van je leven, maar de rest van de wereld mag het gewoon vies vinden. jij bent geļndoctrineerd dat de meeste andere mensen geļndoctrineerd zijn. niemand ontkomt daaraan. alle mensen die zeggen dat ze zo onbevooroordeeld zijn, zijn helemaal niet onbevooroordeeld. ze zijn bevooroordeeld t.o.v. van de algehele, "populaire" mening. en dan is het makkelijk om jezelf op de borst te kloppen en te zeggen dat jij zo'n verstandige man van de wereld bent, die niet luistert naar heersende etiquettes en alles mooi vindt. ik vind het gewoon neigen naar een zielig soort narcissisme.quote:op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef barachem het volgende:
[..]
kijk, er is een verschil tussen seggen "ik hou niet van behaarde oksels en dat vind ik vies en walgelijk en ik wou dat elke vrouw haar oksels scheerde!" en "ongeschoren oksels bij vrouwen?! dat moeten vrouwen scheren want dat is vies!".
het eerste is je mening weergeven, het laatste is je mening als een feit verpakken en mensen hun strot doordouwen en hun bek dichthouden zodat ze het toch slikken.
het is maar hoe je het brengt, plus dat het maatschappelijk geaccepteerd is geraakt om vrouwen met okselhaar als minderwaardig te zien, dat heeft wel een behoorlijk "big brother" gehalte.
en dan kun je 5409086517925496518971589061469134617034745954745894275890258712307509 keer zeggen dat ik hypocriet ben, ik zeg er wat van omdat de meeste mannen hier geindoctrineerd lijken te zijn dat vrouwen zich moeten scheren.
maar ja, als het maar je mening is dat je liever hebt dat vrouwen zich scheren en dat je verder niemand iets oplegt kwa sociale druk, is het mij wel goed.
je ownde jezelf rofllsssquote:op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef barachem het volgende:
narcissist!!!
gast. je bent zelf een anime/japan-fanboy dus vertel ons nou maar niet over geļndoctrineerde shit.quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef barachem het volgende:
dat is wat ik bedoel met indoctrinatie, precies dat.
de media leggen een ideaalbeeld voor en hoppakee, de domme en iets minder domme en zelfs wat intelligente massa slikt het als zoete koek en vind het op een gegeven moment normaal, goed en maatgevend.
ik bedoel, je mag best je mening hebben, geen probleem mee, maar doe dan alsjeblieft niet alsof je nooit door je omgeving beinvloedt bent, want dat merk ik duidelijk.
ik geef toe, ik ben ook door mijn omgeving beinvloedt, maar ik ben voor mezelf gaan nadenken wat ik wil en waarom ik het zo wil.
daarom heb ik mijn rug toegekeerd naar een maatschappij die je met sociale druk probeert te verplichten om dingen te doen die jezelf wellicht niet zo goed of leuk vindt, maar wel als goed, leuk, spannend en gaaf worden gepresenteerd.
contradictio in terminis.quote:nog een laatste vraag, aan iedere scheervoorstander gericht.
als je een best mooie vrouw ziet op het strand die met natuurlijke oksel (dus ongeschoren) in bikini op het strand rondloopt, stap je erop af om haar te vertellen dat je haar harige oksels geen gezicht en vies vindt en dat ze ze maar beter moet scheren of hou je je klep en gruw je van binnen ervan?
en vergeet niet dat het heel erg mooi is om die bossen met rughaar ook te laten staan!quote:op woensdag 1 augustus 2007 13:06 schreef devlinsect het volgende:
en alle mannen:
het is toch heerlijk om met het haar te lopen onder je armen wat je hebt gekregen in de puberteit? das toch mannelijk jeweets. en trots zijn op je borsthaar? ook heel tof. borsthaar.
[/sarcasm]
leuk om op de man te spelen, maar eerlijk gezegd heb ik dat tot nu to nog niet gedaan.quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef superharregarre het volgende:
[..]
gast. je bent zelf een anime/japan-fanboy dus vertel ons nou maar niet over geļndoctrineerde shit.wij leven gewoon in de werkelijkheid, in het nu. dat jij je daar zo nodig aan wil onttrekken moet je zelf weten. [afbeelding]
mening als feit verkondigen helpt niet, ik prik er doorheen.quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef superharregarre het volgende:vroeger was het ook normaal om ziektes te bestrijden met behulp van bloedzuigers. tijden veranderen, mensen worden slimmer en mensen scheren zich lekker.
oh, wat bijdehand!!!quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef superharregarre het volgende:[..]
contradictio in terminis.
b....quote:a. je zegt er wat van, want zo'n lelijke bos okselhaar, dat kan echt niet.
b. je loopt slecht gehumeurd weg.
c. okselhaar? who gives a damn.
d. je loopt stiekum te watertanden.
e. je stelt je voor en probeert een date met haar te regelen.
f. wat, is het een vrouw?! je dacht stellig dat het een man was met apart gebouwde borstspieren en mooi haar. [toch maar die bril/lenzen aanschaffen waar iedereen om gezeurd had?]
g. je saved het punt, want ja, dit is wel een flag in je laatste eroge uit japan.
dan graag kleren met lange mauwen aandoen.quote:op zondag 29 juli 2007 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
whaha ja is wel ben benieuwd wat hij te zeggen heeftquote:op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef superharregarre het volgende:
haha, ik moet wel lachen.volgens mij heb je gelijk bonjovi. [afbeelding]
![]()
en wat verzorgen inhoudt is voor ieder mens net effe iets anders.quote:op woensdag 1 augustus 2007 14:33 schreef slimshady het volgende:
een fatsoenlijk mens verzorgt zichzelf.
^^quote:op woensdag 1 augustus 2007 14:32 schreef -strawberry- het volgende:
barachem plaatst wel erg lange lappen teskt.
sommige mensen hebben geen probleem met okselhaar, anderen wel.
en dat zal nooit veranderen.
quote:op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef barachem het volgende:
[..]
met okselhaar kan men ook fris zijn, ooit van douchen gehoord?
wat een lemmingreactie.
ik walg van die groepsdruk op dit soort dingen.![]()
[..]
zeik zeik, zeur zeur.
echt waar, door zulk soort lemming-gedrag is het dat we een rotmaatschappij hebben.
je moet dit want bla, je moet zo want hebbeldehebbel...
ik ga zeker weten mijn okselhaar niet scheren, ben ik lekker gek zou ik dat doen, ik wil niet eraan denken aan de tijd, de moeite en de irritatie die je ervan gaat krijgen en dan ook nog de sneden van het scheren.
het is mij goed zo.
het is jullie lichaam niet, als je graag geschoren wilt hebben, beperk je tot jezelf, steuners van "1984" en "big brother".
[..]
klopt, lemmings zijn lemmings.
de een vindt dit goed, de ander het andere.
raar dat velen niet tolerant zijn wat andermans mening en overtuiging betreft en dan sociale druk gebruiken om hun gelijk te krijgen.
en als iemand een anderem ening heeft, wordt die ook nog eens als achterlijk, vies, onverstandig, conservatief, etc. bestempeld.
vrijheid, blijheid alom, alleen zolang de ander ook maar het zelfde denkt en doet.
de mensen en vooral de meeste jongeren zijn geindoctrineerd genoeg dat men strak elke diktator die het met de massa eens is gaat volgen, "1984" en "big brother" zijn nu.
grappig is dat men dezelfde soort intolerante reacties op dit soort topics heeft en welke die met geloof te maken hebben.
zouden de lemmings toch maar alleen hersenloos gebral voortbrengen of is er iemand die echt over alles kritisch nadenkt?
weet je wat lemmings, toedeloe, ik heb het gehad met jullie stomme gedrag.
goedzoquote:op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef -strawberry- het volgende:
okselhaar scheren kost ook nog eens geen moeite of pijn. bij mij althans.
en ik voel me prettiger bij kale oksels.
nu je het zegt, volgens mij wel.quote:op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef bonjovi het volgende:
sjesus is je vriendin een gorilla ofzo dat je hier hele verhalen gaat lopen zetten.
me too. maar ja, andere mensen niet, so what. niet mijn probleem.quote:op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef -strawberry- het volgende:
okselhaar scheren kost ook nog eens geen moeite of pijn. bij mij althans.
en ik voel me prettiger bij kale oksels.
quote:op woensdag 1 augustus 2007 19:41 schreef barachem het volgende:
[..]
nu je het zegt, volgens mij wel.
a. ze woont in het oerwoud in afrika, ergens te zimbabwe.
b. we hebben daardoor een l.a.t.-relatie.
c. ze weet van niks.
d. totdat ik je post las wist ik ook van niks.
e. ik dank je dat je me vertelde dat ik een gorilla als vriendin heb.![]()
wanneer was je van plan om daadwerkelijk niet meer in dit topic terug te komen? je neemt het nogal zwaar op dat er blijkbaar heel veel mensen zijn die dezelfde mening hebben.quote:op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef barachem het volgende:weet je wat lemmings, toedeloe, ik heb het gehad met jullie stomme gedrag.
bij jou groeit er nog niets om te kunnen scheren.quote:op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef mrhoodigan het volgende:
meisjes moeten het zeker weghalen!!!
ik heb zelf nog wel okselhaar, maar ik hou het wel heel kort. ik heb nooit ook echt de behoefte gehad om het weg te halen. me ballen enzo scheer ik wel gewoon kaal, maar oksels niet. zal ik mijn oksels ook maar kaal scheren ?
je emo-smiley helpt niet genoeg.quote:op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef superharregarre het volgende:
[..]
[..]
wanneer was je van plan om daadwerkelijk niet meer in dit topic terug te komen? je neemt het nogal zwaar op dat er blijkbaar heel veel mensen zijn die dezelfde mening hebben.
[afbeelding]
quote:op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef edie86 het volgende:
[..]
bij jou groeit er nog niets om te kunnen scheren.
jezus, zit er eentje ff hard te trippenquote:op woensdag 1 augustus 2007 14:01 schreef barachem het volgende:
wtf
of ik mijn testikels wel of niet scheer of iets anders wel of niet scheer zou ik niet op fok! zetten, fok! is voor mij toch wel een sort nederlandse 4chan, maar dan met minder plaatjes en minder anonieme mensen.quote:op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef superharregarre het volgende:
hahaha, barachem.we weten nu allemaal dat je heel harig bent. hou het voor de rest maar voor jezelf.
![]()
he joh, wat heb jij een dikke lag, is je internetsnelheid beneden de 8bps?quote:op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef flashwin het volgende:
[..]
jezus, zit er eentje ff hard te trippen
hoe ad rem!quote:op donderdag 2 augustus 2007 19:12 schreef barachem het volgende:
[..]
of ik mijn testikels wel of niet scheer of iets anders wel of niet scheer zou ik niet op fok! zetten, fok! is voor mij toch wel een sort nederlandse 4chan, maar dan met minder plaatjes en minder anonieme mensen.
dus ik hou het dan ook lekker voor mezelf.
[..]
he joh, wat heb jij een dikke lag, is je internetsnelheid beneden de 8bps?![]()
![]()
zwaktebod.quote:op donderdag 2 augustus 2007 19:12 schreef barachem het volgende:
[..]
of ik mijn testikels wel of niet scheer of iets anders wel of niet scheer zou ik niet op fok! zetten, fok! is voor mij toch wel een sort nederlandse 4chan, maar dan met minder plaatjes en minder anonieme mensen.
dus ik hou het dan ook lekker voor mezelf.
waar blijft die emo-smiley, geef mij de emo-smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
wat is daaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt?????????????????????quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=zwaktebodquote:op vrijdag 3 augustus 2007 01:31 schreef barachem het volgende:
[..]
waar blijft die emo-smiley, geef mij de emo-smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
wat is daaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt?????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog steeds in die trip?quote:op vrijdag 3 augustus 2007 01:31 schreef barachem het volgende:
[..]
waar blijft die emo-smiley, geef mij de emo-smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
wat is daaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt?????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()