abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51949586
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef superharregarre het volgende:

[..]

dan gaan ze zeiken dat het jeukt/prikt. dat is dus ook alleen de eerste en misschien de tweede keer. na een tijdje voelt 't gewoon normaal, ziet het er mooier uit en verziek je andermans beeld niet.
zeikerds, als je een deo zonder alcohol gebruikt kan het toch nooit prikken.

net zo erg trouwens; behaarde benen
  maandag 30 juli 2007 @ 01:27:42 #177
136830 Nenootje
severely detached
pi_51950050
oh ja, dat was ik even vergeten.

tegenwoordig worden we niet meer aangetrokken door feromonen, maar door parfum met bloemetjesgeur, deo met vanillegeurtje en douchezeep met lavendel. toch triest hoor.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_51950218
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef nenootje het volgende:
oh ja, dat was ik even vergeten.

tegenwoordig worden we niet meer aangetrokken door feromonen, maar door parfum met bloemetjesgeur, deo met vanillegeurtje en douchezeep met lavendel. toch triest hoor.
lul niet zo stom, feromonen doen nog steeds hun werk. het is alleen al eeuwen zo dat het niet meer sociaal wenselijk is om te stinken, parfum is echt niet iets van de laatste tijd hoor. en dat is maar goed ook, ook al heeft nog niet iedereen het begrepen helaas.
pi_51950252
hoe weetje dat ze 12 was dan?
pi_51950285
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef gambinot het volgende:
hoe weetje dat ze 12 was dan?
dat was ze waarschijnlijk ook niet, mijn 12-jarige zusje en haar vriendinnetjes hebben allemaal nog geen okselhaar hoor.
pi_51950331
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:37 schreef l0t.. het volgende:

[..]

dat was ze waarschijnlijk ook niet, mijn 12-jarige zusje en haar vriendinnetjes hebben allemaal nog geen okselhaar hoor.
mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51950383
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef superharregarre het volgende:

[..]

mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.
mijn zusje blij
pi_51950385
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef superharregarre het volgende:

[..]

waar kijken jullie naar bij 12 jarige meisjes?
pi_51950630
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef gambinot het volgende:

[..]

waar kijken jullie naar bij 12 jarige meisjes?
je hebt waarschijnlijk zelf geen zusje? die van mij is er maar wat trots op dat ze nu echt een "vrouw" begint te worden. bij het eerste gevoel van borstgroei moest ze ook gelijk een miniatuurbh-tje hebben. plat als een plank, maar al wel een echte vrouw.

overigens is 't ook niet echt voor de 12-jarige meisjes, dat scheren. ik zou eerder zeggen vanaf een jaar of 16.
pi_51950875
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef superharregarre het volgende:

[..]

je hebt waarschijnlijk zelf geen zusje? die van mij is er maar wat trots op dat ze nu echt een "vrouw" begint te worden. bij het eerste gevoel van borstgroei moest ze ook gelijk een miniatuurbh-tje hebben. plat als een plank, maar al wel een echte vrouw.

overigens is 't ook niet echt voor de 12-jarige meisjes, dat scheren. ik zou eerder zeggen vanaf een jaar of 16.
je hebt misschien wel gelijk, maar toch zou ik mn zusje er niet zo onverzorgd bij kunnen laten lopen.
  maandag 30 juli 2007 @ 03:29:14 #186
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_51951356
quote:
op zaterdag 23 juni 2007 13:45 schreef mazaru het volgende:
harige mannen zijn dan weer lekker

[afbeelding]
beetje zielig voor die man, dat z'n trui versleten is...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  maandag 30 juli 2007 @ 05:14:20 #187
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_51951553
quote:
op zondag 29 juli 2007 11:46 schreef schijtgeit het volgende:
tsja, okselhaar... beter dan konthaar, zal ik maar zeggen.
exactemundo.

zoals iemand al zei: vrouwen zijn ook mensen. ik snap al die overtrokken reacties niet. en als je 12 bent is het nog niet echt een issue he.
pi_51951845
quote:
op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
haar op zulke plekken is gewoon een vergaarbak van bacteriën en andersoortige ranzigheid. dat je in de lagere regionen een streepje of getrimd deel hebt, dat is natuurlijk niet erg. alleen oksels en benen is wel het minste wat je kunt doen.
en bij mannen zou het dan niet ranzig zijn wil je zeggen
Just because you can doesn't mean you should
pi_51956723
quote:
op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef l0t.. het volgende:

[..]

je hebt misschien wel gelijk, maar toch zou ik mn zusje er niet zo onverzorgd bij kunnen laten lopen.
je moet ook niet overdrijven hè. bij het begin van de pubertijd werken de hormonen nog niet op zo'n manier dat je bij zweet al begint te stinken. alleen snap ik dus niet waarom 16+ mensen niet inzien dat het niet zo fris is.
quote:
op maandag 30 juli 2007 08:21 schreef missleduq het volgende:

[..]

en bij mannen zou het dan niet ranzig zijn wil je zeggen
ook wel hoor. alleen bij mannen hoort haar op de een of andere manier nog wel. dat betekent dan nog niet dat je het niet bij mag houden. van piekend okselhaar of oerwoudfestiviteiten wordt niemand vrolijk.
pi_51957032
been en arm haar 14.gif
  maandag 30 juli 2007 @ 13:48:40 #191
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51958725
bah
*Hosselcopter*
  maandag 30 juli 2007 @ 14:02:37 #192
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51959049
gewoon eraf tis goor
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 30 juli 2007 @ 14:04:59 #193
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51959108
waren vast duisters
*Hosselcopter*
pi_51959615
ik kom even meekotsen hier
pi_51959815
quote:
op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
vrouwen met haar.

sorry hoor, geen enkel zichzelf respecterende vrouw zal haar okselhaar laten staan. dan gaat het waarschijnlijk slechts om de vadsige reltypes. dezelfde vrouwen die van mening zijn dat tuinbroeken best sexy zijn en dat een heel kort hoofdhaar ook heel erg mooi is.

of is het opeens ook de bedoeling dat mannen hun eikelkaas gewoon lekker laten zitten? ik noem maar wat.

haar op zulke plekken is gewoon een vergaarbak van bacteriën en andersoortige ranzigheid. dat je in de lagere regionen een streepje of getrimd deel hebt, dat is natuurlijk niet erg. alleen oksels en benen is wel het minste wat je kunt doen.

http://www.schamhaarwunder.net/images/achselhaare.jpg
dat is toch gewoon te ranzig voor woorden. [afbeelding]
ik vind t er wel mooie tiiiittttaaaaayyyyyysssss hebben
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
pi_51960000
gatver
AFC AJAX
  maandag 30 juli 2007 @ 16:41:53 #197
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_51963334
tja, ik maak me maar op voor de diktatuur in nederland en de rest van europa.

hygienischer?
kom nou, als je je doucht en deo gebruikt maakt het weinig verschil.
dat jullie okselhaar bij vrouwen (en mannen) ranzig vinden, betekent niet dat iedereen verplicht is om aan jullie wensen/eisen te voldoen, hun lichaam, hun keuze.
als het jullie niet bevalt, zoek iemand anders.
en wat betreft dat het er niet uit ziet, wat een onzin, alleen omdat jullie zoveel vrouwen in de media met geschoren oksel gezien hebben en daardoor er een voorkeur voor hebben, betekent dat niet dat jullie mening de enig juiste is.
ieder heeft een andere smaak en voorkeur.
laat mensen hun recht om hun lichaam zo te behandelen zoals ze zelf willen.
ik eis toch ook niet dat elke vrouw een bril moet dragen omdat ik dat nou toevallig mooi vind.

wat een losers zijn jullie dat jullie je mening op anderen proberen te stempelen doormiddel van sociale druk.
grappig zou zijn wat voor een gerel er zou uitbreken als ik me negatief ten opzichte van homosexualiteit zou uitlaten.
maar ondertussen wel iemand de wet voorschrijven hoe diens lichaam dient te zijn, stelletje hypocrieten.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_51965430
quote:
wat een kk vies filmpje die tweede! dat dat op youtube mag staan zonder waarschuwing..
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  maandag 30 juli 2007 @ 18:47:27 #199
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_51966347
de meeste reacties op de filmpjes zijn positief, oftewel, in het buitenland doet men er niet zo lullig over.
toch is het wel een beetje te geconcentreerd op de oksels, hoe natuurlijk ze ook zijn, maar ja, ieder zijn fetish.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_51966384
bij een discussie over haar onder de oksels bij een vrouw beginnen over diktatuur
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')