zeikerds, als je een deo zonder alcohol gebruikt kan het toch nooit prikken.quote:op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef superharregarre het volgende:
[..]
dan gaan ze zeiken dat het jeukt/prikt.dat is dus ook alleen de eerste en misschien de tweede keer. na een tijdje voelt 't gewoon normaal, ziet het er mooier uit en verziek je andermans beeld niet.
lul niet zo stom, feromonen doen nog steeds hun werk. het is alleen al eeuwen zo dat het niet meer sociaal wenselijk is om te stinken, parfum is echt niet iets van de laatste tijd hoor. en dat is maar goed ook, ook al heeft nog niet iedereen het begrepen helaas.quote:op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef nenootje het volgende:
oh ja, dat was ik even vergeten.
tegenwoordig worden we niet meer aangetrokken door feromonen, maar door parfum met bloemetjesgeur, deo met vanillegeurtje en douchezeep met lavendel. toch triest hoor.
dat was ze waarschijnlijk ook niet, mijn 12-jarige zusje en haar vriendinnetjes hebben allemaal nog geen okselhaar hoor.quote:op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef gambinot het volgende:
hoe weetje dat ze 12 was dan?
mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.quote:op maandag 30 juli 2007 01:37 schreef l0t.. het volgende:
[..]
dat was ze waarschijnlijk ook niet, mijn 12-jarige zusje en haar vriendinnetjes hebben allemaal nog geen okselhaar hoor.
mijn zusje blijquote:op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef superharregarre het volgende:
[..]
mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.
waar kijken jullie naar bij 12 jarige meisjes?quote:op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef superharregarre het volgende:
[..]
mijn 12-jarige zusje anders wel. bij sommigen is het wat eerder dan bij anderen. net als borstgroei en ongesteldheid bijvoorbeeld.
je hebt waarschijnlijk zelf geen zusje? die van mij is er maar wat trots op dat ze nu echt een "vrouw" begint te worden.quote:op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef gambinot het volgende:
[..]
waar kijken jullie naar bij 12 jarige meisjes?![]()
je hebt misschien wel gelijk, maar toch zou ik mn zusje er niet zo onverzorgd bij kunnen laten lopen.quote:op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef superharregarre het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk zelf geen zusje? die van mij is er maar wat trots op dat ze nu echt een "vrouw" begint te worden.bij het eerste gevoel van borstgroei moest ze ook gelijk een miniatuurbh-tje hebben. plat als een plank, maar al wel een echte vrouw.
![]()
overigens is 't ook niet echt voor de 12-jarige meisjes, dat scheren. ik zou eerder zeggen vanaf een jaar of 16.
beetje zielig voor die man, dat z'n trui versleten is...quote:op zaterdag 23 juni 2007 13:45 schreef mazaru het volgende:
harige mannen zijn dan weer lekker![]()
[afbeelding]
exactemundo.quote:op zondag 29 juli 2007 11:46 schreef schijtgeit het volgende:
tsja, okselhaar... beter dan konthaar, zal ik maar zeggen.
en bij mannen zou het dan niet ranzig zijn wil je zeggenquote:op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
haar op zulke plekken is gewoon een vergaarbak van bacteriën en andersoortige ranzigheid. dat je in de lagere regionen een streepje of getrimd deel hebt, dat is natuurlijk niet erg. alleen oksels en benen is wel het minste wat je kunt doen.
quote:op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef l0t.. het volgende:
[..]
je hebt misschien wel gelijk, maar toch zou ik mn zusje er niet zo onverzorgd bij kunnen laten lopen.
ook wel hoor. alleen bij mannen hoort haar op de een of andere manier nog wel. dat betekent dan nog niet dat je het niet bij mag houden. van piekend okselhaar of oerwoudfestiviteiten wordt niemand vrolijk.quote:op maandag 30 juli 2007 08:21 schreef missleduq het volgende:
[..]
en bij mannen zou het dan niet ranzig zijn wil je zeggen![]()
![]()
ik vind t er wel mooie tiiiittttaaaaayyyyyysssss hebbenquote:op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
vrouwen met haar.
sorry hoor, geen enkel zichzelf respecterende vrouw zal haar okselhaar laten staan. dan gaat het waarschijnlijk slechts om de vadsige reltypes. dezelfde vrouwen die van mening zijn dat tuinbroeken best sexy zijn en dat een heel kort hoofdhaar ook heel erg mooi is.
of is het opeens ook de bedoeling dat mannen hun eikelkaas gewoon lekker laten zitten? ik noem maar wat.
haar op zulke plekken is gewoon een vergaarbak van bacteriën en andersoortige ranzigheid. dat je in de lagere regionen een streepje of getrimd deel hebt, dat is natuurlijk niet erg. alleen oksels en benen is wel het minste wat je kunt doen.
http://www.schamhaarwunder.net/images/achselhaare.jpg![]()
![]()
dat is toch gewoon te ranzig voor woorden. [afbeelding]![]()
![]()
wat een kk vies filmpje die tweede! dat dat op youtube mag staan zonder waarschuwing..quote:op zondag 29 juli 2007 11:51 schreef travis het volgende:
yeah baby!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rsijnt9b8eo
http://www.youtube.com/watch?v=qxjii6w2axw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |