abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51922670
quote:
op zaterdag 28 juli 2007 21:13 schreef henkievdv het volgende:

[..]

whahaha waar vis je die weg.
mijn zusje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:14:54 #137
136830 Nenootje
severely detached
pi_51923471
meisjes met okselhaar
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_51926183
quote:
op zaterdag 28 juli 2007 20:30 schreef barachem het volgende:
wat heb ik een hebkel aan al dat gezever over dat okselhaar nou niet mag, omdat het zogenaamd smerig zou zijn.
ik vind het wel een beetje opwindend als een vrouw een goeie portie okselhaar heeft, het groeit er niet voor niks.
man, ik haal het er toch ook niet af, waarom een vrouw dan wel?
viespeuk...
  zondag 29 juli 2007 @ 00:42:59 #139
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_51926537
ik heb ook okselhaar
  zondag 29 juli 2007 @ 00:44:54 #140
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51926588
okselhaar moet gewoon eraf bij vrouwen en mannen. tis gewoon
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51927315
of niet
AFC AJAX
  zondag 29 juli 2007 @ 01:32:14 #142
68023 LennyKravitz
Fly away...
pi_51927354
quote:
op zaterdag 23 juni 2007 12:59 schreef swaklo het volgende:
een blik in de toekomst...

[afbeelding]
pi_51927652
ik vind vrouwen die hun okselhaar al eens geschoren hebben en dus zwarte sheg onder hun oksels hebben veel ranziger.
Delivered without an information leaflet
pi_51927767
quote:
op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
ik vind vrouwen die hun okselhaar al eens geschoren hebben en dus zwarte sheg onder hun oksels hebben veel ranziger.
ook zo moeilijk om even iedere dag in de douche met je scheermes eronderdoor te gaan

maarja, bij oudere vrouwen kan ik het nog begrijpen...
pi_51927784
quote:
op zondag 29 juli 2007 02:12 schreef edie86 het volgende:
ook zo moeilijk om even iedere dag in de douche met je scheermes eronderdoor te gaan

maarja, bij oudere vrouwen kan ik het nog begrijpen...
precies..
ok, maar dan nog is het ranzig. ik had een duitse lerares ooit en die had dan van die batman gewaden aan uit de jaren 70 met gebleekte gekleurde vlekken. nou, die had me een partij okselhaar. ranzig.. bah. ik stond ook een keer in de metro en iemands oksel keek me aan.. volgens mij zat er een beest ofzo
Delivered without an information leaflet
pi_51928493
tiffusranzige kutsletten. pak dat klotemes en rag die haren weg onder de oksels want 't' kom om op slaat gergens op om die shizzle te laten plakken daaro. geen enkel zelfrespecterend meisje zal okselharen laten groeien ffs.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:52:56 #147
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_51929669
quote:
op zondag 29 juli 2007 03:47 schreef r3gi3boy het volgende:
tiffusranzige kutsletten. pak dat klotemes en rag die haren weg onder de oksels want 't' kom om op slaat gergens op om die shizzle te laten plakken daaro. geen enkel zelfrespecterend meisje zal okselharen laten groeien ffs.
en als ze het nou niet mógen? wat een oppervlakkige mensen hier zeg.
pi_51929748
meisjes op die leeftijd durven nog niet te scheren
  zondag 29 juli 2007 @ 11:15:12 #149
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51929917
quote:
op zondag 29 juli 2007 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

waarom zou je van god nou weer je okselhaar niet mogen scheren?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51930045
quote:
op zondag 29 juli 2007 11:15 schreef mouzurx het volgende:

[..]

waarom zou je van god nou weer je okselhaar niet mogen scheren?
omdat sommige ouders scheren niet willen aansporen omdat ze dan voordat je het weet alles willen gaan scheren ofzo.
  zondag 29 juli 2007 @ 11:46:54 #151
176936 Schijtgeit
kippensoep
pi_51930347
tsja, okselhaar... beter dan konthaar, zal ik maar zeggen.
Don't judge a duck by its brother
  zondag 29 juli 2007 @ 11:51:06 #152
113406 Travis
Drayson
pi_51930398
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."
pi_51932417
quote:
op zondag 29 juli 2007 11:46 schreef schijtgeit het volgende:
tsja, okselhaar... beter dan konthaar, zal ik maar zeggen.
er is niks mis met de weelderige lokken op mijn aars
  zondag 29 juli 2007 @ 17:41:28 #155
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_51937934
quote:
op zaterdag 28 juli 2007 20:38 schreef edie86 het volgende:

[..]

wat is er in godsnaam lekker aan okselhaar een meisje moet gewoon fris zijn enzo
met okselhaar kan men ook fris zijn, ooit van douchen gehoord?
wat een lemmingreactie.
ik walg van die groepsdruk op dit soort dingen.
quote:
op zondag 29 juli 2007 00:26 schreef ffnog het volgende:

[..]

viespeuk...
zeik zeik, zeur zeur.
echt waar, door zulk soort lemming-gedrag is het dat we een rotmaatschappij hebben.
je moet dit want bla, je moet zo want hebbeldehebbel...

ik ga zeker weten mijn okselhaar niet scheren, ben ik lekker gek zou ik dat doen, ik wil niet eraan denken aan de tijd, de moeite en de irritatie die je ervan gaat krijgen en dan ook nog de sneden van het scheren.
het is mij goed zo.
het is jullie lichaam niet, als je graag geschoren wilt hebben, beperk je tot jezelf, steuners van "1984" en "big brother".
quote:
op zondag 29 juli 2007 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

klopt, lemmings zijn lemmings.
de een vindt dit goed, de ander het andere.
raar dat velen niet tolerant zijn wat andermans mening en overtuiging betreft en dan sociale druk gebruiken om hun gelijk te krijgen.
en als iemand een anderem ening heeft, wordt die ook nog eens als achterlijk, vies, onverstandig, conservatief, etc. bestempeld.
vrijheid, blijheid olam, alleen zolang de ander ook maar het zelfde denkt en doet.

de mensen en vooral de meeste jongeren zijn geindoctrineerd genoeg dat men strak elke diktator die het met de massa eens is gaat volgen, "1984" en "big brother" zijn nu.
grappig is dat men dezelfde soort intolerante reacties op dit soort topics heeft en welke die met geloof te maken hebben.
zouden de lemmings toch maar alleen hersenloos gebral voortbrengen of is er iemand die echt over alles kritisch nadenkt?
weet je wat lemmings, toedeloe, ik heb het gehad met jullie stomme gedrag.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_51938271
quote:
op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef barachem het volgende:

[..]

met okselhaar kan men ook fris zijn, ooit van douchen gehoord?
wat een lemmingreactie.
ik walg van die groepsdruk op dit soort dingen.
[..]

zeik zeik, zeur zeur.
echt waar, door zulk soort lemming-gedrag is het dat we een rotmaatschappij hebben.
je moet dit want bla, je moet zo want hebbeldehebbel...

ik ga zeker weten mijn okselhaar niet scheren, ben ik lekker gek zou ik dat doen, ik wil niet eraan denken aan de tijd, de moeite en de irritatie die je ervan gaat krijgen en dan ook nog de sneden van het scheren.
het is mij goed zo.
het is jullie lichaam niet, als je graag geschoren wilt hebben, beperk je tot jezelf, steuners van "1984" en "big brother".
[..]

klopt, lemmings zijn lemmings.
de een vindt dit goed, de ander het andere.
raar dat velen niet tolerant zijn wat andermans mening en overtuiging betreft en dan sociale druk gebruiken om hun gelijk te krijgen.
en als iemand een anderem ening heeft, wordt die ook nog eens als achterlijk, vies, onverstandig, conservatief, etc. bestempeld.
vrijheid, blijheid olam, alleen zolang de ander ook maar het zelfde denkt en doet.

de mensen en vooral de meeste jongeren zijn geindoctrineerd genoeg dat men strak elke diktator die het met de massa eens is gaat volgen, "1984" en "big brother" zijn nu.
grappig is dat men dezelfde soort intolerante reacties op dit soort topics heeft en welke die met geloof te maken hebben.
zouden de lemmings toch maar alleen hersenloos gebral voortbrengen of is er iemand die echt over alles kritisch nadenkt?
weet je wat lemmings, toedeloe, ik heb het gehad met jullie stomme gedrag.
jij bent een man, dan snap ik het nog wel, ik scheer hetzelf ook niet glad ofzo dat is gay.

maar bij meiden moet het eraf...

het wassen heeft er niets mee te maken, zelfs al is het gewassen is het nog flink goor
  zondag 29 juli 2007 @ 20:41:00 #157
10024 Barachem
pi_51942103
alleen omdat een groot gedeelte iets goor vindt omdat dat door de media erin geslopen is, betekent het nog niet dat iedereen dat moet vinden.

kijk dat jij van mening bent dat het bij vrouwen eraf moet en dat je okselhaar bij vrouwen vies vindt, betekent niet dat ik jouw mening moet delen.
ik ben dus van mening dat het best ok is als vrouwen okselhaar laten staan, dat mag elke vrouw voor zichzelf beslissen, we leven tenslotte in een vrij land.
ook jouw mening laat ik je.

wat ik me afvraag is waarom mijn mening blijkbaar niet getolereerd wordt en waarom zo hard daar tegen in wordt gegaan...
maar daar zijn meer dingen waar ik anders over denk en waarom dat zo ingeburgerd is dat als je anders daarover denkt en daar anders in doet, waarom je dan bijna als uitschot wordt gezien...
bijvoorbeeld waarom iedere man zich persé zijn gezicht zou moeten scheren.
ik snap niet waarom dat een onbesproken verplichting is. [ok, ik snap de presentatie reden, maar dan nog, er is toch niks tegen een goed onderhouden baard, of wel?]
ik denk zelf dat ieder dat zelf moet weten. [ok, ik draag dan geen baard, maar scheer mezelf ook niet, ik trim eens in de week weg]
en da's maar een voorbeeld van vele dingen die ik anders doe en waar het me stoort dat het een onbesproken verplichting is.
da's waarom ik van deze walgelijke maatschappij.
er wordt je als jongere voorgehouden dat "the sky is the limit.", maar ondertussen moet je je aan onbesproken regels houden die jij onlogisch en niks vindt en wil je echt individueel en jezelf zijn, dan wordt je gepest, gekleineerd en door een flink gedeelte van de maatschappij uitgekotst.
nee, ik ben geen goth of alto of wat dan ook, ik hou grappigerwijs wel van trance, anime, van wandelen en doe waar ik zelf zin in heb zonder al te veel rekening te houden met in mijn ogen overbodige maatschappelijke conventies.
ik probeer wel rekening te houden met mensen op zich, dat ik met mijn vrijheden hun vrijheden niet belemmer, maar voor de rest ga ik mijn eigen gang als 30-jarige.

ik heb dus een breoertje dood aan dit soort opmerkingen die in hun intolerantie mijn mening als minderwaardig afdoen en zichzelf als maatstaf opstellen.

dus mijn mening: vrouwen met okselhaar for the win!!!
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_51942479
ben ik het wel met je eens. mensen worden geboren met haar, daarvoor ben je toch mens. ik vind het ook niet erg als vrouwen beenhaar of okselhaar hebben (moet niet te gek zijn natuurlijk). men moet niet zo zeiken. het lijken wel allemaal die manwijven tegenwoordig die constant bezig zijn met verzorging.
  zondag 29 juli 2007 @ 21:16:24 #159
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_51943109
vrouwen met haar.

sorry hoor, geen enkel zichzelf respecterende vrouw zal haar okselhaar laten staan. dan gaat het waarschijnlijk slechts om de vadsige reltypes. dezelfde vrouwen die van mening zijn dat tuinbroeken best sexy zijn en dat een heel kort hoofdhaar ook heel erg mooi is.

of is het opeens ook de bedoeling dat mannen hun eikelkaas gewoon lekker laten zitten? ik noem maar wat.

haar op zulke plekken is gewoon een vergaarbak van bacteriën en andersoortige ranzigheid. dat je in de lagere regionen een streepje of getrimd deel hebt, dat is natuurlijk niet erg. alleen oksels en benen is wel het minste wat je kunt doen.

http://www.schamhaarwunder.net/images/achselhaare.jpg
dat is toch gewoon te ranzig voor woorden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 29 juli 2007 @ 21:53:23 #160
136830 Nenootje
severely detached
pi_51944159
ja, want okselhaar dat gewoon elke dag gewassen wordt, is natuurlijk best te vergelijken met een vieze ongewassen piemel get over it, het is gewoon haar, geen broeihaard van bacteriën of zo. netjes gewassen is het echt niet viezer dan een ongeschoren oksel. dat jij het mooier vind, ok, maar ga niet van die domme uitspraken doen. vraag me af of je al eens een ongeschoren oksel van dichtbij hebt gezien. dat is gewoon een bosje zachte haartjes hoor, geen vettige plak of zo.

echt ziek dat mensen iets natuurlijks zo walgelijk kunnen vinden
pi_51944652
deels een beetje mee eens, prima als jij er geen problemen mee hebt, maar ik schat 95% van de jongens vinden het (terecht) niet smakelijk...

als een meisje het wilt laten staan; prima, maar er zullen toch velen afhaken.. bleh...
  zondag 29 juli 2007 @ 22:24:46 #162
136830 Nenootje
severely detached
pi_51945043
dan kunnen die personen lekker optyfen val sowieso niet op jongens of meisjes die zo hun keuzes gaan afdwingen. beetje mij vertellen wat ik wel en niet met m'n lichaam moet doen? zoek lekker een ander

nee, als iemand een probleem heeft met een plukje zachte haartjes onder mijn oksel en zich er echt niet overheen kan zetten, dan vindt hij mij gewoon niet leuk, want ik heb nu eenmaal af en toe een plukje. heb overigens nog nooit dat probleem gehad; mijn ex'en en mijn huidige vriend hadden en hebben er helemaal geen probleem mee als ik een tijdje geen zin heb om te scheren. wat kan hen dat schelen zeg, het is niet alsof ik eerst 2 uur fitness en hen er dan met hun gezicht induw. (wat ik overigens net zo ranzig zou vinden met een geschoren oksel.)

gelukkig zweet ik sowieso erg weinig, was ik me netjes elke dag en gebruik deo. niets vies aan hoor
  zondag 29 juli 2007 @ 22:29:19 #163
92279 N.icka
Windforce 11
pi_51945193
quote:
op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef superharregarre het volgende:
vrouwen met haar.

sorry hoor, geen enkel zichzelf respecterende vrouw zal haar okselhaar laten staan. r
wat heeft okselhaar met zelfrespect te maken
  zondag 29 juli 2007 @ 22:37:53 #164
136830 Nenootje
severely detached
pi_51945486
wel gek, een stuk van jezelf wegdoen om jezelf te respecteren.

wel jezelf respecteren hoor, maar alleen de stukjes die anderen ook leuk vinden
pi_51946987
quote:
op zaterdag 23 juni 2007 12:59 schreef swaklo het volgende:
een blik in de toekomst...

[afbeelding]
heilige poep.

*kijkt naar okselhaar*
zoveel is dat nou ook weer niet.

ontopic:

kunne zie niet scheren? tis toch geen gezicht...
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_51947802
quote:
op zondag 29 juli 2007 22:24 schreef nenootje het volgende:
dan kunnen die personen lekker optyfen val sowieso niet op jongens of meisjes die zo hun keuzes gaan afdwingen. beetje mij vertellen wat ik wel en niet met m'n lichaam moet doen? zoek lekker een ander
tuurlijk, maar de meeste mannen zouden z'n mond niet opentrekken, maar het liefst zien ze het kaal

maar je komt uit '85 zie ik, dan 'verwacht' je gewoon dat het geschoren is
  maandag 30 juli 2007 @ 00:19:42 #167
136830 Nenootje
severely detached
pi_51948568
ik heb het m'n exen gevraagd hoor, wat zij het leukst vinden. en ze zeiden allemaal dat het hun niet zoveel kon schelen. als blijkt dat ze gelogen hebben... niet mijn fout
  maandag 30 juli 2007 @ 00:27:02 #168
10024 Barachem
pi_51948731
de meeste mannen zijn gewoon geindoctrineerde idioten, net als de meeste vrouwen trouwens.

welkom bij de zichzelf beperkende en controlerende maatschappij, nu nog de (europese) diktator vinden die de boel voor zijn karretje spant.

maar ongelooflijk hoe achterlijk en zogenaamd modern de meeste mannen volgens jou dan zijn.

nenootje, toppie dat je ook je mening geeft.
mensen mogen best zelf kiezen wat ze met hun lichaam doen.
en jullie nee-zeggers, ik zit toch ook niet te zeiken dat vrouwen geen piercings mogen hebben of dat ze allemaal perse lang haar moeten hebben of een bril moeten dragen omdat ik dat wel leuk vind.
moeten ze zelf lekker kiezen, hun keuzevrijheid.
maar blijkbaar zijn sommige meningen gelijker dan anderen volgens de grote geindoctrineerde meute.

"big brother" is watching us and he's most of us, commanding what we may or may not do according to popular will...
pi_51948848
sorry hoor hoe mooi een meisje zou zijn ik zou echt afknappen op okselhaar disgusting, en de vrouwen die hier reageren zijn gewoon behaarde beesten.
AFC AJAX
pi_51949022
quote:
op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef bonjovi het volgende:
sorry hoor hoe mooi een meisje zou zijn ik zou echt afknappen op okselhaar disgusting, en de "vrouwen" die hier reageren zijn gewoon behaarde beesten.
same here, piercings e.d. niet erg, heeft ook helemaal niets te maken, iedere man weet ook dat okselhaar niet meer is als een zacht dosje haar ( ) maar, juist ja, het ziet niet uit....
pi_51949214
die mensen die hier reageren dat ze 't allemaal zelf wel uitmaken. _

ten eerste ziet het er gewoon niet uit.
ten tweede blijft het zweet tussen je okselhaar hangen. echt lekker fris.
quote:
de oorzaak
waarom de een meer zweet dan de ander is niet altijd duidelijk. verschillende oorzaken zijn: aanleg, grote lichamelijke inspanning, stress, angst, slechte conditie, koorts (bijvoorbeeld bij griep), een overactieve schildklier, een lage bloedsuikerspiegel, de menopauze of een afwijking van de zenuwen die bij de zweetregulatie betrokken zijn.

wat kun je er zelf aan doen?
transpiratievocht is van nature geurloos, maar kan onaangenaam worden als het in contact komt met bacteriën zoals die zich voordoen op de huid of in kleding. daarom is een goede hygiëne van groot belang als je transpiratiegeurtjes wil voorkomen. als je je dagelijks wast en schone kleding draagt, is er niets aan de hand. door het wegscheren van okselharen kunnen bacteriën zich bovendien niet in het haar nestelen, waardoor minder geurvorming mogelijk is.
quote:
antitranspiratie tips:

*
last van transpiratiegeurtjes in blouse of shirt? even `bijspuiten´ met deodorant heeft geen zin als je kleding al bevuild is. alleen op een schone huid heeft een deodorant effect.
*
onthaar je oksels als je okselfris wilt zijn. okselhaar is een broeinest van en voor bacteriën. op een schone, gladde huid krijgen die – en dus ook transpiratieluchtjes – minder kans.
*
gebruik na het ontharen een deodorant zonder alcohol. anders staat je huid in `brand´.
*
een roller gaat langer mee dan een spray. maar een spray kun je eventueel met je partner delen.

je kan wel de "vrijgevochten" vrouw gaan uithangen maar je houdt er alleen jezelf mee voor de gek.
sorry hoor, maar een vent die hier geil van wordt, is niet helemaal lekker.
pi_51949442
oja, nog iets; die rollers
pi_51949454
waarom zou je in godsnaam niet scheren? ik scheer mn oksels elke ochtend onder de douche en ben er misschien 15 seconden aan kwijt, dat is toch geen enkele moeite?
pi_51949484
een vrouw naar mijn hart
AFC AJAX
pi_51949505
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef l0t.. het volgende:
waarom zou je in godsnaam niet scheren? ik scheer mn oksels elke ochtend onder de douche en ben er misschien 15 seconden aan kwijt, dat is toch geen enkele moeite?
dan gaan ze zeiken dat het jeukt/prikt. dat is dus ook alleen de eerste en misschien de tweede keer. na een tijdje voelt 't gewoon normaal, ziet het er mooier uit en verziek je andermans beeld niet.
pi_51949586
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef superharregarre het volgende:

[..]

dan gaan ze zeiken dat het jeukt/prikt. dat is dus ook alleen de eerste en misschien de tweede keer. na een tijdje voelt 't gewoon normaal, ziet het er mooier uit en verziek je andermans beeld niet.
zeikerds, als je een deo zonder alcohol gebruikt kan het toch nooit prikken.

net zo erg trouwens; behaarde benen
  maandag 30 juli 2007 @ 01:27:42 #177
136830 Nenootje
severely detached
pi_51950050
oh ja, dat was ik even vergeten.

tegenwoordig worden we niet meer aangetrokken door feromonen, maar door parfum met bloemetjesgeur, deo met vanillegeurtje en douchezeep met lavendel. toch triest hoor.
pi_51950218
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef nenootje het volgende:
oh ja, dat was ik even vergeten.

tegenwoordig worden we niet meer aangetrokken door feromonen, maar door parfum met bloemetjesgeur, deo met vanillegeurtje en douchezeep met lavendel. toch triest hoor.
lul niet zo stom, feromonen doen nog steeds hun werk. het is alleen al eeuwen zo dat het niet meer sociaal wenselijk is om te stinken, parfum is echt niet iets van de laatste tijd hoor. en dat is maar goed ook, ook al heeft nog niet iedereen het begrepen helaas.
pi_51950252
hoe weetje dat ze 12 was dan?
pi_51950285
quote:
op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef gambinot het volgende:
hoe weetje dat ze 12 was dan?
dat was ze waarschijnlijk ook niet, mijn 12-jarige zusje en haar vriendinnetjes hebben allemaal nog geen okselhaar hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')