quote:op zaterdag 23 juni 2007 12:55 schreef molluck het volgende:
boeiend, als ze 12 zijn dan mag je blij zijn als ze al haar hebben
wajoowquote:op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef kikker_kermit het volgende:
ach, als er gras op groeit mag je er op spelen![]()
nee, et is allebei smerigquote:op zaterdag 23 juni 2007 14:05 schreef schijtgeit het volgende:
beter okselhaar, dan van die vieze zwarte stoppels met millimeterhaartjes als ze zich een paar dagen niet heeft geschoren.
ik vraag me af of er bij 12 überhaupt wel al haar onder de oksels zitquote:op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef natalie het volgende:
ja, jij schoor je oksels toen je 12 was.
ga weg, man.
jij hebt haren onder je oksels hé?quote:op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef natalie het volgende:
ja, jij schoor je oksels toen je 12 was.
ga weg, man.
nou die mag daar wel eens krulspelden zetten, zit helemaal door de warquote:
alsjeblieft hé, maakt het allemaal nog wat smakelijkerquote:op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef edie86 het volgende:
[..]
jij hebt haren onder je oksels hé?![]()
verder goor idd.. vooral als ze nog zweten eronder ook in de zomer, met tennis ofzo![]()
![]()
ts is 13quote:op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef karina het volgende:
jij zit dus naar 12 jarige meisjes te kijken?
quote:op zaterdag 23 juni 2007 15:28 schreef e-z-r-a het volgende:
dat was een meisje van twaalf maar wat dacht je van julia roberts..?
(euh.. help!! ben nieuw hier.hoe voeg ik die foto toe..)
quote:op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef bonjovi het volgende:
[..]
was het maar waar dan was het neukfest daar![]()
quote:op zaterdag 23 juni 2007 14:48 schreef -peach het volgende:
bij mij in de klas zit een meisje van een jaar of 27 met veel duidelijk zichtbaar okselhaar.
het ergste is, ze stopt dr vingers onder dr oksel en gaat er dan aan ruiken![]()
![]()
![]()
eigenlijk wilde je naar haar pre-puberale tietjes kijken, maar kwam haar oksel in zichtquote:op zaterdag 23 juni 2007 13:18 schreef bonjovi het volgende:
omg mu ben ik opeens een pedo
ik was vrolijk aan het zwemmen met een vriend en dan komen die school kinderen en die wezen naar boven vlak voor me dus ik zag dat. en daarna zag ik iemand raar dansen en toen zag ik dat ook.
quote:op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
eigenlijk wilde je naar haar pre-puberale tietjes kijken, maar kwam haar oksel in zicht
die laatste smiley.quote:
borstvergroting hoeft voor mij niet maar ff haar okselhaar bijhouden kan wel.quote:op zaterdag 23 juni 2007 18:04 schreef paradoxical het volgende:
mag ik even klagen over het feit dat mensen echt oer, oer en oerdom zijn? draait echt alles tegenwoordig om oppervlakkigheid?
nee meisjes van 12 die hun haren gaan scheren, dat is gezond? en dan neem ze als ze 18 zijn borstvergroting. ga je schamen.
kom op, man... 12 is basisschoolleeftijd.quote:op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef bonjovi het volgende:
[..]
borstvergroting hoeft voor mij niet maar ff haar okselhaar bijhouden kan wel.
domme doos ik zeg toch geen borsthaar ofzoquote:op zaterdag 23 juni 2007 19:39 schreef isolde2 het volgende:
verrassend he! dat wij vrouwen ook nog haar hebben...... ja wij zijn ook mensen![]()
waarom zij wel?quote:op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef therangelina het volgende:
ieuwwwwwww.
dat mag zij wel. van mij.
[afbeelding]
maar anders:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij haar staat het me op de één of andere manier helemaal niet tegen. misschien ook omdat het haar echt niet lijkt te boeien of zo.quote:
woon je in de bergen ofzoquote:op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef television het volgende:
boeiend, een beetje haar. meisjes met een lelijk handschrift, dąt is pas erg. of een slecht gebit. bah.
nee!quote:op zaterdag 23 juni 2007 23:46 schreef mr.chippie het volgende:
had paar weken geleden ( toen het warm was ) een klant ... wilde een mp3 speler kopen ... en wees het zo aan. ze had zn mouwloos shirtje aan ... en wat zag ik daar .. ugh !!!helemaal bezweet
![]()
vindt jij het dan fris wanner iemand iets aanwijst en je ziet een bos inclusief zweetdruppels onder haar armenquote:op zondag 24 juni 2007 01:32 schreef jordy-b het volgende:
[..]
nee!![]()
toen het warm was, zelfs! en dan bezweet! hoe haalt ze het in haar hoofd, man?!
quote:
ja, want een lekkere vrouw ga je niet uitschelden maar bij een lelijke vrouw mag dat wel? want dan maakt t niet uit?quote:op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef schijtgeit het volgende:
hey, zo mag niet tegen een vrouw praten( als het een
lekker wijf is)
quote:op zondag 24 juni 2007 15:34 schreef hoerezooi het volgende:
zolang de meeste meisjes neuken op hun 12/13e jaar dan mogen ze ook wel in staat zijn alles bij te houden
om 13:00 uur is dat meer brunchen.....quote:op zaterdag 23 juni 2007 13:00 schreef bonjovi het volgende:
[..]
ik ben ook aan het ontbijten helemaal geen trek meer![]()
mooi, dan blijft er weer meer over voor de echte mannen.quote:op zondag 24 juni 2007 17:01 schreef dr.death het volgende:
voor meisjes van 12 boeit het niet of ze het wel of niet scheren, maar als volwassen vrouwen van die klossen zuurkool onder hun oksels hebben hangen, dan haak ik af![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |