quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Vertelquote:
Welkomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Hehe, inderdaad! Zet ons is even gauw in de OP!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta niet in de OP.WensMeester.
En WensMeester staat ook niet in de OP!
Ik ga niet over de wiki, maar ik zal de OP ff aanpassenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad! Zet ons is even gauw in de OP!![]()
Das kutquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Mag erbij in de wikiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Jah..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das kut
Wij hebben niet eens een sleutel
Jij werkte toch niet op vrijdag ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef warrel het volgende:
[..]
Jah..
En inderdaad saai!! Komt ook omdat ik heb gewerkt natuurlijk![]()
Owquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:33 schreef warrel het volgende:
Oh, BraveBart, drolliebollie. Ik werk 12 uur (2 diensten) in de week, en niet op vaste dagen. Ik lever iedere maand een schema in waarop ik de dagen en uren aankruis waarop ik kan werken
En in de vakantie worden het 5 diensten in de week *tjing tjing![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef warrel het volgende:
Ik heb m'n aquarium gepimpt
Hier zijn de visjes nog wat verlegen, maar nu zwemmen ze vrolijk door hun verlichtte glazen huisje
[afbeelding]
Ahh, helemaal verstopt achter het plantje..![]()
[afbeelding]
En de bioscoop bij Zuidpoort zit lekker! Alleen jammer dat ze geen bioscola hebben..
Ik ga er vanavond heenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef warrel het volgende:
En de bioscoop bij Zuidpoort zit lekker! Alleen jammer dat ze geen bioscola hebben..
quote:
Hihiquote:
Bij Pathé heb je ook nooit pauzesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:44 schreef warrel het volgende:
[..]Welke film? Ik was naar Oceans 13 geweest. Hij was leuk! Alleen geen pauze dus ik moest héél erg plassen na afloop. En de vloer bij de wc's was goud met glitters! Supervet
![]()
Oh, en neem gewoon eigen cola mee, ze hebben er alleen maar gewone flesje..![]()
[..]
Hihi![]()
Zn grapjes zijn juist nog het leukste van de hele filmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:59 schreef warrel het volgende:
Bij de potc zou ik me sowieso de hele film op de wc verstoppen. Ik vond deel 1 al slecht, heb me gewaagd aan deel 2. En misschien dat ik deel 3 ook nog eens huur, maar dan wel na een hele hoop wijn. Ik vind z'n grapjes zo stom![]()
En ik wil bloed zien!!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zn grapjes zijn juist nog het leukste van de hele filmMoet je nagaan
Aaahwquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:01 schreef warrel het volgende:
Oh, en ik heb weer eens last van tentamenstress
Kakquote:
Whihiquote:
Haha, die afleiding hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:44 schreef warrel het volgende:
En het is zo stom.. Maar in de vakantie ga ik weer verven, want de kozijnen, deuren en de schouw moet nog wit. Maar dan ga ik nu zitten dromen hoe mooi het zal worden tijdens het lerenPfff
Ik ging altijd naar Van Beek, maar die zit in de Hovenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef warrel het volgende:
Weet iemand nog een beetje een goede kapsalon in Delft die ook meisjes knipt en niet zo duur is? (Onder de € 20.. )
Vriendin van mij doe kappersopleiding en heeft nog modellen nodig, zal ik vragen of ze je kan gebruiken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef warrel het volgende:
Weet iemand nog een beetje een goede kapsalon in Delft die ook meisjes knipt en niet zo duur is? (Onder de € 20.. )
Oh, dat lijkt me leuk! Woont ze in Delft?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Vriendin van mij doe kappersopleiding en heeft nog modellen nodig, zal ik vragen of ze je kan gebruiken?
Volgens mij kan je daar op een heel eigen manier betalenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef warrel het volgende:![]()
[afbeelding]
Door hem ga ik m'n haar in ieder geval niet laten knippen!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar op een heel eigen manier betalen![]()
ja ze woont in delftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me leuk! Woont ze in Delft?
Ik heb een beetje lang haar enzo, en wel specifieke wensen..
O Jan wat zit je haar mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:30 schreef warrel het volgende:
Van welke kapper is eigenlijk die schildering op die ene grote muur?!
Ik heb een fotoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ja ze woont in delftwat zijn je wensen dan
daar bij het station bedoel je ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
O Jan wat zit je haar leuk
Voskuil ofso meen ik mij te herinneren ? Die onder de schildering zit dus
Ja diequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
daar bij het station bedoel je ?wat was daar voor superslecht herrie daar vanadaag?
Klittersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb een fotovan toen ik vorig jaar net van een (ieh, dure) kapper vandaan kwam. En ik wil het weer zo, maar dan net anders: m'n rechterkant wordt altijd saai geknipt omdat de laagjes vanuit de bovenkant worden geknipt, en niet vanuit m'n scheiding. En ik wil iemand die lief is en niet aan m'n haren en oorbellen trekt (zoals op de kappersacademie). En ik wil weer een vrolijk hoofd
![]()
Oh, en geen klitten meer![]()
Nee, daar is dat niet. En inderdaad! Kwam allemaal muziek uit dat 'gebouw'/die bouwvalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
daar bij het station bedoel je ?wat was daar voor superslecht herrie daar vanadaag?
Ja, als je de van Leeuwenhoeksingel (quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef warrel het volgende:
Zit ie bij het station?! Toch juist bij een brug enzo?
Okquote:
Ik had er ook last van dat ze het veel te kort deden maar ik er maar niks van zeiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:46 schreef warrel het volgende:
Ik vind het zo lastig, want ik ga al zo weinig naar de kapper.. Toen ik nog pubertje was deed ik het vaak zelfMaar nu vind ik mijn eigen kwaliteiten niet goed genoeg meer
De echte kapper die het vorig jaar had gedaan was perfectdoch duur.. En ik ben altijd een beetje bang voor kappers, ze luisteren nooit naar me
En dan ben ik weer te verlegen. En ze willen altijd over van die stomme dingen praten, en daar ben ik niet goed in
![]()
![]()
Ik ben altijd te gierig om dat te laten doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef warrel het volgende:
Het masseren tijdens het haren wassen vind ik wel altijd heel fijnBehalve als ze handschoentjes aan hebben
Gefeliquote:
Hm, het is ook niet echt een massage, maar dan doen ze de shampoo door je haar. Ik vraag ook nooit om een massagequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben altijd te gierig om dat te laten doen![]()
quote:
Klopt, maar ik was het altijd gewoon thuis vantevorenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Hm, het is ook niet echt een massage, maar dan doen ze de shampoo door je haar. Ik vraag ook nooit om een massage
[..]![]()
Echt niet ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef warrel het volgende:!
Dat heb ik nog nooit gedaan..
Waar zijn SOL en Ienepien en sheonlydreams86 wanneer je ze nodig hebt..
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef warrel het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn gearriveerd!
![]()
Ik word zelf de laatste keren blij van Rombout Kappers in De Hoven, kost ook ongeveer 20 euro en ze knippen best goed. Je mag ook aangeven wie je moet knippen, en als je een plaatje meeneemt van hoe je het wil, dan doen ze dat. Plus, het staat onder leiding van een homo, dus dan moet het goed zijn![]()
Waarschuwing: ze kunnen niet altijd goed fohnen. Vorige keer had ik dus een plaatje mee, ze had het gefohnd en het zat echt megatrutti. Thuisgekomen gelijk haartjes gewassen, spullie er in en toen zat het net zoals op het plaatje!
(dus niet schrikken als het raar zit, hihi)
Trekken ze op de kappersacademie dan aan je haar dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb een fotovan toen ik vorig jaar net van een (ieh, dure) kapper vandaan kwam. En ik wil het weer zo, maar dan net anders: m'n rechterkant wordt altijd saai geknipt omdat de laagjes vanuit de bovenkant worden geknipt, en niet vanuit m'n scheiding. En ik wil iemand die lief is en niet aan m'n haren en oorbellen trekt (zoals op de kappersacademie). En ik wil weer een vrolijk hoofd
![]()
Oh, en geen klitten meer![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:11 schreef warrel het volgende:
Je doet me altijd denken aan m'n ouderlijke woonplaatsDaar staat in het viaduct in de polder gegrafiti'd met grote groene letters 'anaal is ok!'
Mooiquote:
Gaat dat ten kostte van het chickies scoren ?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Autoreply het volgende:
Of je staat even in je leren motorpak in de meest hippe Parijse discotheek![]()
Ghehequote:
De stress.. Ik kon 't niet meer hebbenquote:
Nu niet meerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef warrel het volgende:
[..]
De stress.. Ik kon 't niet meer hebben![]()
![]()
Oh, en blijf waar je bent, de hemel is opengebroken! Het regent als een malle.![]()
Nee, nu is 't mooiquote:
Jah...mijn i-net is kapoet, zit nu bij een vriendinquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef warrel het volgende:
Jij bent lang weggeweestHoe is het met je enkel!?
Had gebeld, ik ga er vrijdag heen. Ik ben benieuwd!!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
4 weekjes uit delft weg, misschien in de weekenden af en toe nog ffies terug
hoe was Rombout?
Damn! Een zielige enkel én geen enkel.. Het kan niet erger, arm ding! Internet had mij door m'n gipsperiode heengesleept!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah...mijn i-net is kapoet, zit nu bij een vriendin![]()
Enkel gaat wel beter , gister mocht de tape en verband eraf, woensdag weer naar de huisarts om te laten checken
Ik heb vorige week in mijn bed geleefd wanneer Milou er niet was...heb tv op de slaapkamer gezet, en dat digitale gedoe ook dusquote:Op maandag 25 juni 2007 19:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Damn! Een zielige enkel én geen enkel.. Het kan niet erger, arm ding! Internet had mij door m'n gipsperiode heengesleept!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@ ienepien:![]()
Oja, ben zo weer weg richting huis![]()
Kannik niequote:
Ik las A_A overleden aan care.quote:
quote:
YEAH! Wat goed!! Ik hang nu nog op de 35, maar hopelijk haal ik je woensdag in met 41quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mn thermo gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
40 punten sowieso binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! Wat goed!! Ik hang nu nog op de 35, maar hopelijk haal ik je woensdag in met 41![]()
![]()
Gefeli!
Succesquote:
Slaap lekker Ienepelienquote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga naar bedje!![]()
Oh and people: Still 364 days 'till Pretzel Day!![]()
Ik spaar geen zegeltjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef warrel het volgende:De Cmile meisjes zijn niet lief tegen me, ik moet nog 9 zegeltjes en dat haal ik nooit in m'n eentje
Pff
Hebben jullie nog zegeltjes over?![]()
![]()
ff kijken wanneer je die zooi krijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:20 schreef warrel het volgende:
Bart!!! Wil je niet voor mij meesparen nog? Je zou m'n held zijn!![]()
Owquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef warrel het volgende:![]()
Dankjewel Bart! Oh, en je kan ook langs de zelfscanners, maar dan moet je weer in de rij bij die balie d'r achter.
Nu even m'n moeder mailen of die ook nog wat heeft
Als je het lief vraagt, heb ik er misschien wel wat voor je... Moet ik even in Rdam kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef warrel het volgende:De Cmile meisjes zijn niet lief tegen me, ik moet nog 9 zegeltjes en dat haal ik nooit in m'n eentje
Pff
Hebben jullie nog zegeltjes over?![]()
![]()
Je kan de zegels ook halen bij de balie met je zelfscan bon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:25 schreef Bravebart het volgende:
Ok, is goedVolgende keer dat ik bij de Cmille boodschappers doe, zal ik langs de gewone kassa's gaan
Maar ik beloof niks over hoeveel ik er kan krijgen
Ik weet het, maar die kassa staat meestal pleurisvolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Je kan de zegels ook halen bij de balie met je zelfscan bon.
Mijn pannetje is binnen...moest er wel een bonnetje van 50 pleuro voor oprapen en even langs de balie gaan maar goed, toen was ie wel in een klap vol. Hoeft niet van dezelfde dag te zijn overigens, dus als in je kar een kassabon ligt van de nodige euro's kuin je alsnog zegeltjes scoren. Ze kunnenv olgens mij tohc niet zien of er al zegels zijn gegeven ervoor.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Nachtdier het volgende:
Ow,
Oppassen trouwens voor de politie. Ze hebben zoveel tijd over dat ze weer fietsertjes zonder licht aan het bekeuren zijn.
Wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef Nachtdier het volgende:
Mn broer is gepakt..en anderen hoorde ik er ook al over praten vanmiddag. Toevallig, maar het is toch zonde van het geld.
Mn broer was 70 euro kwijt omdat ie niet stopte en vluchtmisdrijf pleegde. "Stop of ik schiet!", de grapjassen schoten niet eens toen ie zei 'Nou, dan schiet je toch!''
Klojo's zijn het, met heel trotse papa's en mama's waarschijnlijk.
Haha, geluk bij een ongeluk (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Nachtdier het volgende:
Ze waren met de auto en hebben m een tikje gegeven waardoor ie is gevallen. Die droplullen hebben m daarna geboeid afgevoerd en een van die droplullen had daarna bloed op zn schitterende blauwe pak....
Eigen schuld dikke bult van 'm maar ja, hij zag de bui al hangen van een boete. Dan kun je de gok nemen om hard weg te fietsen. Op een goede fiets lukt dat wel, maar op eentje waar de ketting vanaf dondert wordt het toch moeilijk.
Ach, het was zn lot gewoon. Later vond ie een portemonnee met inhoud waarvanuit de boete maar betaald is. De schoft:o
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Nachtdier het volgende:
Ze waren met de auto en hebben m een tikje gegeven waardoor ie is gevallen. Die droplullen hebben m daarna geboeid afgevoerd en een van die droplullen had daarna bloed op zn schitterende blauwe pak....
Eigen schuld dikke bult van 'm maar ja, hij zag de bui al hangen van een boete. Dan kun je de gok nemen om hard weg te fietsen. Op een goede fiets lukt dat wel, maar op eentje waar de ketting vanaf dondert wordt het toch moeilijk.
Ach, het was zn lot gewoon. Later vond ie een portemonnee met inhoud waarvanuit de boete maar betaald is. De schoft:o
Moet je door de binnenstad of gewoon door wijken ? Want je kan natuurlijk de groet wegen nemen, waar je ze snel kan zien en dan afstappen en doen alsof je al tijden liepquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef Nachtdier het volgende:
Haha, dadelijk naar huis fietsen zonder licht en op een brakke fiets.
Ik ga dus ook niet stoppen denk ik. Komt er gelijk 50 bij voor niet kunnen tonen van Ausweiss enzo al kan ik ook niet hard wegfietsen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Over die zegels he... Ik heb dus 2 volle spaarkaarten, maar ze hebben bij mijn C1000 nooit de pannen die ik wil hebben
Maak er maar 10 minuten vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:04 schreef warrel het volgende:
Ik ga altijd naar Zuidpoort, en dan vraag ik het altijd aan zo'n vakkenvullertje. En dan gaan ze eerst in dat rek moeilijk doen, en dan zeggen ze 'ik moet even achter kijken' en na 5 min hebben ze je pannetje hoorHmmm bk-pannen
![]()
@Hovenier: De TU UB is in examinationperiods tot 24u open
@Bart: [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:25 schreef warrel het volgende:
Hehe, vandaag duurde het maar 5 min totdat ie m'n deksel van 28 cm had gevonden
Slaap zacht!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef warrel het volgende:
Tot en met zaterdagThe terror!
Gisteren allemaal mensen lastiggevallen met sms'jes en msn'etjes over de zegeltjes
Waarvoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef Autoreply het volgende:
Echte mannen
Haha, kom jij daar ook al meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Gefeliquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef warrel het volgende:!! Ik heb weer een tentamen gehaald, score is 41 punten
![]()
!!
eigenlijk welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
Ja doe maar, daar word je echt gelukkig van.
Ik heb minimaal 4 zegels voor jequote:
Plus een week voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:15 schreef Autoreply het volgende:
Jaha, nog twee nachtjes slapen en dan vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog ff 3 tentamens scoren![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef warrel het volgende:
[..]![]()
Als het goed ik krijg ik vandaag via de post ook zegeltjes
![]()
Misschien kan ik dan vanavond al wokken
![]()
Mijn visjes niet hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Hopsieflopsie het volgende:
Stinken de vissen in Delft ook zo?
Ik kom 56 zegeltjes tekortquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Mijn visjes niet hoor![]()
[..]
Ik kom 56 zegeltjes tekort![]()
![]()
Ohnee, ik heb er 4 over![]()
![]()
![]()
Nee, 54quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef warrel het volgende:
Heb je er 56?
Maar ik vind het wel superlief dat je aan me hebt gedacht![]()
![]()
Jij wel?! Waar heb jij 'm vandaan?quote:
Nee, laat maarquote:
Ja, goeie reis terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja godver, dáárvoor kom ik niet helemaal uit BeF hierheen! [afbeelding]
Neuckenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef warrel het volgende:
mcD! Ik wil niet meer lerenM'n brein is zo'n beetje gesmolten.. (Nee, m'n hoofd voelt écht raar!)
En pfff, pfff, ik wil breien en slapen en nog wat dingetjes
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef warrel het volgende:
mcD! Ik wil niet meer lerenM'n brein is zo'n beetje gesmolten.. (Nee, m'n hoofd voelt écht raar!)
Shit te laatquote:
Sja leer dan ook niet. Doe ik ook niet. Ik stop dat wiskundetentamen wel in mijn reet ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef warrel het volgende:
quote:
Wtf, een 4,2quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:16 schreef mcDavid het volgende:
echt. Ik heb net een film genaamd "Sex lives of the potato men" gekeken, ik val bést mee!
Was hij zo schraal ?quote:
nou, kort samengevat:quote:
Teringquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou, kort samengevat:
Het gaat over 4 gozers die aardappelen bezorgen bij snackbars enzo.
1 woont al een paar jaar bij zijn "schoonmoeder" terwijl hij zijn "vriendin" al een paar jaar niet gezien heeft. Die schoonmoeder vraagt sexuele handelingen in ruil voor kost en inwoning. De gozer heeft geregeld sex met een meisje uit een snackbar, maar komt er op een gegeven moment achter dat de man van dat meisje dat het spannendst vindt. (en toekijkt)
nummer 2 is supervet. Wordt door zijn vrouw het huis uit gezet. Neemt zich voor alles te neuken wat los en vast zit. Zoekt een oud vriendinnetje op die ooit een trio wou. Is enigszins teleurgesteld als het een MMV trio is ipv VVM
Nummer 3 is compleet obsessed met een meisje dat niets van hem moet hebben. Inclusief nooit verstuurde liefdesbrieven e.d. Jat op een gegeven moment haar hond, waardoor hij aan de praat raakt met een andere hondenbezitster die hij neukt in een paardenstal.
Nummer 4 heeft een soortement fetish, hij wil niets liever dan aardbijenjam in iemands kut smeren en het eruit likken. Voor de smaak eet hij de hele dag boterhammen met vis en jam. En masturbeert daarbij. Ook de hele dag dus.
[afbeelding]
Ja, waarom zou je anders porno kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:16 schreef warrel het volgende:!! Ben je nou porno aan het kijken?! Met een verhaal er in?!
Ik ookquote:
Van mijn "eigen" C1000 is. Ik heb woensdag gevraagd wat de levertijden waren van de pannenquote:
ehm.. nou, ik werd er niet echt opgewonden van ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:16 schreef warrel het volgende:!! Ben je nou porno aan het kijken?! Met een verhaal er in?!
Oh..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ehm.. nou, ik werd er niet echt opgewonden van ofzo![]()
Denk ook niet dat het als porno bedoeld was
Had jij ook een tentamen dan? Pffquote:
Ahh, ik wetenschapsleer dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef mcDavid het volgende:
joah wisknudde. Maarja zou toch niks worden.
Hehe, ach, goeie smoes iigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef warrel het volgende:![]()
Ik schaam me ook bestwel..
Maar anders had ik 'm ook niet gehaald hoorHet was gewoon te lastig om in 1 dag te leren..
Ik ben zenuwachtig voor de kapper nu..
Je zou wel verwachten dattie behoorlijk goed kan knippen, dan!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef warrel het volgende:
Oh, en de eigenaar is dus homo, met zo'n zeikerige homostemmmmm. Gaat ie z'n rugridder bellen 'Heeeeeeeyyyyyy popje van mee'![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe duur was het dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef warrel het volgende:
Volgende keer ga ik gewoon naar de Kinki kappers, dan mag het wel wat duurder zijn, daar zijn ze in ieder geval wat creatiever..
Gatverdamme, ik ben écht niet blij..
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:53 schreef warrel het volgende:
Hij heeft me niet geknipt, zo'n verlepte kapster.. En ze moesten ook nog polo's van de zaak aanKleedt lekker af..
Het het kostte € 22,90Daar had ik zoveel leuke dingen van kunnen doen.
![]()
GRMBL!!!
Kan je daarna dronken wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:07 schreef warrel het volgende:
Hahaha, dat klinkt goed! Ik heb ook zin om dronken te wordenMaar strakjes mag ik nog even in paps auto cruizen.
![]()
![]()
![]()
Hm, what doesn't kill you makes you strongerquote:
BART!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Bravebart het volgende:
SOLSOL
SOL
SOL
SOL
SOL
SOL
SOL
SOL
SOL
SOL
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gaat goei, ben nu in Brabant bij mijn ouders , dus weer ff i-net![]()
Goed weer hebben julliequote:
Ok, dat is relaxtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het is iig droog. En er staat een grote party-tent, dus droog zitten we sowieso![]()
Hier in brabant nog steeds droogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:21 schreef warrel het volgende:
Ik ben ook weer in DelftMaar 't weer, pff
![]()
Nou leuk voor jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Autoreply het volgende:
Naja, hier is het 20 graden, prima vliegweer en het aantal vrouwelijke (en jonge) leden stijgt met de jaren.
Resume, lekker gescheurd, prima champagne en tof gezelschap. Zo kom ik m'n vakantie wel door![]()
Ik ga denk ik maar meer studeren en vroeger naar bedquote:1. 30761 tong80
2. 27738 Bravebart
3. 25623 Surveillance-Fiets
jajajajjajajjaa natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 02:24 schreef Bravebart het volgende:
Kak, ik sta 2e met meeste posts van fok over 1 januari 2007 - 1 juli 2007
[..]
Ik ga denk ik maar meer studeren en vroeger naar bed
Ja tering, ik dacht ik kom wel geloofwaardig overquote:
Thehehe, ik kom net uit m'n werkquote:Op zondag 1 juli 2007 03:27 schreef Bravebart het volgende:
En ik voeg gelijk de daad bij het woord; ik ga vandaag vroeg slapen![]()
quote:
Puh, ik tot half 1....quote:Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik tot 11 uur
Of naja eigenlijk tot kwart over 9 en de rest gewoon lui blijven liggen
Ik tot nuquote:
quote:
Oja, daar heb je wel een puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |