Haha, geluk bij een ongeluk (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Nachtdier het volgende:
Ze waren met de auto en hebben m een tikje gegeven waardoor ie is gevallen. Die droplullen hebben m daarna geboeid afgevoerd en een van die droplullen had daarna bloed op zn schitterende blauwe pak....
Eigen schuld dikke bult van 'm maar ja, hij zag de bui al hangen van een boete. Dan kun je de gok nemen om hard weg te fietsen. Op een goede fiets lukt dat wel, maar op eentje waar de ketting vanaf dondert wordt het toch moeilijk.
Ach, het was zn lot gewoon. Later vond ie een portemonnee met inhoud waarvanuit de boete maar betaald is. De schoft:o
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Nachtdier het volgende:
Ze waren met de auto en hebben m een tikje gegeven waardoor ie is gevallen. Die droplullen hebben m daarna geboeid afgevoerd en een van die droplullen had daarna bloed op zn schitterende blauwe pak....
Eigen schuld dikke bult van 'm maar ja, hij zag de bui al hangen van een boete. Dan kun je de gok nemen om hard weg te fietsen. Op een goede fiets lukt dat wel, maar op eentje waar de ketting vanaf dondert wordt het toch moeilijk.
Ach, het was zn lot gewoon. Later vond ie een portemonnee met inhoud waarvanuit de boete maar betaald is. De schoft:o
Moet je door de binnenstad of gewoon door wijken ? Want je kan natuurlijk de groet wegen nemen, waar je ze snel kan zien en dan afstappen en doen alsof je al tijden liepquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef Nachtdier het volgende:
Haha, dadelijk naar huis fietsen zonder licht en op een brakke fiets.
Ik ga dus ook niet stoppen denk ik. Komt er gelijk 50 bij voor niet kunnen tonen van Ausweiss enzo al kan ik ook niet hard wegfietsen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Over die zegels he... Ik heb dus 2 volle spaarkaarten, maar ze hebben bij mijn C1000 nooit de pannen die ik wil hebben
Maak er maar 10 minuten vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:04 schreef warrel het volgende:
Ik ga altijd naar Zuidpoort, en dan vraag ik het altijd aan zo'n vakkenvullertje. En dan gaan ze eerst in dat rek moeilijk doen, en dan zeggen ze 'ik moet even achter kijken' en na 5 min hebben ze je pannetje hoorHmmm bk-pannen
![]()
@Hovenier: De TU UB is in examinationperiods tot 24u open
@Bart: [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:25 schreef warrel het volgende:
Hehe, vandaag duurde het maar 5 min totdat ie m'n deksel van 28 cm had gevonden
Slaap zacht!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:36 schreef warrel het volgende:
Tot en met zaterdagThe terror!
Gisteren allemaal mensen lastiggevallen met sms'jes en msn'etjes over de zegeltjes
Waarvoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef Autoreply het volgende:
Echte mannen
Haha, kom jij daar ook al meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Gefeliquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef warrel het volgende:!! Ik heb weer een tentamen gehaald, score is 41 punten
![]()
!!
eigenlijk welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
Ja doe maar, daar word je echt gelukkig van.
Ik heb minimaal 4 zegels voor jequote:
Plus een week voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:15 schreef Autoreply het volgende:
Jaha, nog twee nachtjes slapen en dan vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog ff 3 tentamens scoren![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef warrel het volgende:
[..]![]()
Als het goed ik krijg ik vandaag via de post ook zegeltjes
![]()
Misschien kan ik dan vanavond al wokken
![]()
Mijn visjes niet hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Hopsieflopsie het volgende:
Stinken de vissen in Delft ook zo?
Ik kom 56 zegeltjes tekortquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Mijn visjes niet hoor![]()
[..]
Ik kom 56 zegeltjes tekort![]()
![]()
Ohnee, ik heb er 4 over![]()
![]()
![]()
Nee, 54quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef warrel het volgende:
Heb je er 56?
Maar ik vind het wel superlief dat je aan me hebt gedacht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |