Je zit er maar 10 naastquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef PumaStreamer het volgende:
De rust is wedergekeerd na een gezellig robbertje knallen.
de rest vul ik zo in
Alleen als Huub teveel drinkt, de rest mag gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Disana het volgende:
Gisteren was er geen alcoholrestrictie, maar Huub zegt tegen Dennis dat de telefoon snel gaat als er teveel wordt gedronken.
Ik mis een stukje TTquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
COSnummer moet 1777 zijn.
Weet ik ...wilde Bozo testen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef miraculeus het volgende:
@ pumastreamer
dipiperon is geen anti depressiva, maar een antipsychoticum
Paste ws niet meerquote:
quote:
Dat doet de redaktie volgens mij alleen maar om Huub te beschermen, he is na 6 maanden overduidelijk dat Huub niet tegen drank kan. Het argument dat de redaktie dit doet om Huub te "pesten" (volgens enkele fokkers) vind ik dus onzin...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
Alleen als Huub teveel drinkt, de rest mag gewoon doorgaan.
Alles weer pais en vree en Brian inmiddels para af en vol medicatie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen duidelijk geen ruzie meer maken.
Kort samen gevat de 20 seconden voor het trap incident..Brian en huub hebben elkaar vast en duwen lichelijk. dan arm aan arm..rondjes draaien als ballerinas waardoor de middelpuntvliegende kracht en het feit dat het terras ophield hubio naar beneden storte..ik ben er van overtuigd dat brian niet dat wilde anders had hij wel kracht er achter gezet...Hubio verloor zijn evenwicht....dat is de echte waarheid...keek er naar kan er niks anders van maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef maril het volgende:
Ik snap het niet meer, ik ben net terug en lees hier dat Brain Huub van de trap heb gedonderd, maar op VOL lees ik iemand die een foto van het incident heeft genomen dat Huub drie keer duwden Brain viel en en Huub in zijn val meeneemd, hoe zit het niu echt.
Ik dacht dat hij onder de douche stond, omder de antiparapillen ook trouwens...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles weer pais en vree en Brian inmiddels para af en vol medicatie?
De streamers hebben niet alles gezien omdat de streams grotendeels op Jaap stonden die water ging halen. Bovendien maakt het niet eens meer uit wie begonnen is, Natasja, Amanda, Huub en Brian hebben alle 4 overduidelijk de spelregels WEER eens overtreden. Het is nu dus alleen maar wachten totdat de redaktie deze 4 personen een boete op gaat leggen, of totdat ze zoals gewoonlijk weer eens hun eigen regels niet opvolgen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef maril het volgende:
Ik snap het niet meer, ik ben net terug en lees hier dat Brain Huub van de trap heb gedonderd, maar op VOL lees ik iemand die een foto van het incident heeft genomen dat Huub drie keer duwden Brain viel en en Huub in zijn val meeneemd, hoe zit het niu echt.
Nog geen Brian gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles weer pais en vree en Brian inmiddels para af en vol medicatie?
De redactie denkt waarschijnlijk dat zo'n rustperiode ook de gemoederen bij de streamers tot bedaren brengt. Tot zo'n punt dat iedere streamer (en een incidentele meelezerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
Ik baal altijd zo van die "rust" na de rellen
Hahah...word soms ook aggressief ervan..dat uitte ik hier dan ook...maar ben er achter gekomen met een beetje hulp van Gert..door 1 simpele opmerking eigenlijk..dat druk maken om mensen waar je naar kijkt die je dus uitkunt zetten waar jij als kijker dus de absolute macht over hebt..om je daar echt druk om te maken..als je heel realistisch bent. Maar we zijn mensen...die willen graag meevoelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:46 schreef LoveProfusion het volgende:
BTW ik vind het hier echt gezellig mensen. Echt heerlijk om dit tussen mijn werkzaamheden door te lezen. Mijn collega's die DGK haten vinden sommige uitspraken echt hilarisch..maar ze kijken niet omdat ze er agressief van worden en omdat ze walgen van Natasia
Ik heb de foto op een andere manier hier nu gekregen net was het een kikker ff kijken of het nu is gelukt, je ziet dat Brain in de knel zit een beetje dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De streamers hebben niet alles gezien omdat de streams grotendeels op Jaap stonden die water ging halen. Bovendien maakt het niet eens meer uit wie begonnen is, Natasja, Amanda, Huub en Brian hebben alle 4 overduidelijk de spelregels WEER eens overtreden. Het is nu dus alleen maar wachten totdat de redaktie deze 4 personen een boete op gaat leggen, of totdat ze zoals gewoonlijk weer eens hun eigen regels niet opvolgen...
Het zou wel grappig zijn als de redaktie nu echt een keer een vuist maakt. Dan zijn Brain en Huub in ieder geval de sjaak. Het is even afwachten maar de kans is erg groot dat iedereen er gewoon mee weg komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De streamers hebben niet alles gezien omdat de streams grotendeels op Jaap stonden die water ging halen. Bovendien maakt het niet eens meer uit wie begonnen is, Natasja, Amanda, Huub en Brian hebben alle 4 overduidelijk de spelregels WEER eens overtreden. Het is nu dus alleen maar wachten totdat de redaktie deze 4 personen een boete op gaat leggen, of totdat ze zoals gewoonlijk weer eens hun eigen regels niet opvolgen...
Fotoboekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb de foto op een andere manier hier nu gekregen net was het een kikker ff kijken of het nu is gelukt, je ziet dat Brain in de knel zit een beetje dan.
[afbeelding]
Als het niet uitmaakt waarom moet Brain dan van de meeste hier naar huis?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Slechte caps...want....Brian trok zichzelf zonder moeite weer op de kant toen draaide ze zich om..je ziet ik zei arm in arm..en toen verloor hubio zijn evenwicht en viel die met Brian aan zijn armen.maar die gaf opzeker geen extra duw...ben behoorlijk anti brian maar dit is wel echt waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb de foto op een andere manier hier nu gekregen net was het een kikker ff kijken of het nu is gelukt, je ziet dat Brain in de knel zit een beetje dan.
[afbeelding]
Een tijd terug moesten ze de regels wel constant veranderen anders was Wifebeater al 10 keer verwijderd wegens het gebruiken van geweld. Maar met de huidige spelregels hebben ze veel meer speling, ze hoeven alleen maar een boete op te leggen zonder dat ze bewoners kwijtraken op die manier. Dus eigenlijk hoeft de redaktie zich nergens zorgen over te maken, het is alleen maar in hun voordeel om alle 4 de personen een boete op te leggen. Dat scheeld uiteindelijk productie-kosten, en ze kunnen op die manier de geloofwaardigheid van het programma wat opschroeven...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
Tot zo'n punt dat iedere streamer (en een incidentele meelezer) straks vergeten is dat er wederom met de regeld wordt gesold.
Het is een achterbakse agressieve creep.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef maril het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt waarom moet Brain dan van de meeste hier naar huis?
Klopt. Alleen zie ik de redactie niet zo snel boetes opleggen. Wassen neus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een tijd terug moesten ze de regels wel constant veranderen anders was Wifebeater al 10 keer verwijderd wegens het gebruiken van geweld. Maar met de huidige spelregels hebben ze veel meer speling, ze hoeven alleen maar een boete op te leggen zonder dat ze bewoners kwijtraken op die manier. Dus eigenlijk hoeft de redaktie zich nergens zorgen over te maken, het is alleen maar in hun voordeel om alle 4 de personen een boete op te leggen. Dat scheeld uiteindelijk productie-kosten, en ze kunnen op die manier de geloofwaardigheid van het programma wat opschroeven...
Dat zei ze toch juist?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:51 schreef ozewiesewoze het volgende:
en dat heeft "geleerd" voor kapster??? ze weet niet dat vet goed is voor je haar? Bier? Eieren? wat voor toevoeging dan ook als je zoals zij vergroeid bent met de stijltang
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
Ik baal altijd zo van die "rust" na de rellen
Och, sommige FOKkers zijn hun realiteits zin allang kwijt. Elke idioot weet dat er niemand uit gaat. Bovendien is het weer eens Amanda die de meeste regels overtreden heeft (duwen, gooien met glas, slaan), maar niemand die roept dat Amanda weg moet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef maril het volgende:
Als het niet uitmaakt waarom moet Brain dan van de meeste hier naar huis?
Welnee, hij is gewoon een beetje moe (de nacht ervoor ook niet geslapen, zei hij). Hij heeft genoeg gezien om te weten hoe het kan gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:52 schreef demins het volgende:
Nog dit weekend vraagt Dennis zijn 24 uur aan! Daar mag je me aan houden...![]()
Amanda moet ook wegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, sommige FOKkers zijn hun realiteits zin allang kwijt. Elke idioot weet dat er niemand uit gaat. Bovendien is het weer eens Amanda die de meeste regels overtreden heeft (duwen, gooien met glas, slaan), maar niemand die roept dat Amanda weg moet...
Ze moet eerst met Dennis neuken voor ze weg kan..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, sommige FOKkers zijn hun realiteits zin allang kwijt. Elke idioot weet dat er niemand uit gaat. Bovendien is het weer eens Amanda die de meeste regels overtreden heeft (duwen, gooien met glas, slaan), maar niemand die roept dat Amanda weg moet...
Deze foto is van VOL maar het werd hier een kikker, heb mhem op mijn afbeelding geplaats en toen in mijn fotoboek hier.en dan doet hij het, ik verwijder hem straks weer uit mijn fotoboek en dan zie je nier een kruisje.quote:
Och ja... met een kopje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
N ik gooi bijna iemand zn OOGKAST in
quote:11:10 - Boter bij...Amanda!
Omdat er toch allemaal eten op het terras ligt, weet Jaap een pakje boter te bemachtigen. Hij kneedt het tot een bal en dat is prima spul voor een nieuwe ‘terror’ actie. Nu alleen nog een slachtoffer zoeken. Amanda is de Sjaak en krijgt een volle klodder boter op haar hoofd. Ze laat het natuurlijk niet zomaar gebeuren en holt achter Jaap aan, gewapend met borden. Wat een niveau weer. Echte Miljonairs hoor!
Missing link, anyone?quote:11:39 - Verbazing...
De nieuwe Miljonair Dennis en de diva keuvelen nog even na. “Wat een toestand net”, begint casanova Dennis. ”Dat is nog niets”, antwoordt de Surinaamse. “Het zou me niets verbazen als er ooit nog een dooie valt”, roept de moeder bezorgd uit. “Mij verbaast niets meer hier!" Laten we hopen dat ze geen gelijk krijgt...
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
Twee opeenvolgende Villa Vandaagjes:
[..]
[..]
Missing link, anyone?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Missing link, anyone?
Dus...quote:10:53-Waterballet en kapot servies
Waterballet en kapot servies
Na het waterballet van vanmorgen, dat overigens nog niet afgelopen is, lijkt de stress er goed in te zitten bij de Miljonairs. Iedereen reageert wat kortaf en kribbig op elkaar en met z’n allen in één huis is dat niet echt handig...
In de keuken ontstaat een woordenwisseling tussen Palma en Jaap. Vreemd, want gisteren in Jensen! leken het nog de beste vrienden. Palma denkt geen seconde na en pakt in één greep het tafelkleed inclusief servies, bestek en broodjes en smijt alles op het terras. Dat had ze beter niet kunnen doen, want Jaap vindt het alleen maar leuk. Hij springt op het tafelkleed en schopt alles kapot.
“Kom meisjes, we gaan!”, roept Palma haar personeel tot de orde en de drie lopen chagrijnig weg. Het is weer één puinhoop in de Villa. En het wordt nog erger…Omdat er toch allemaal eten op het terras ligt, weet Jaap een pakje boter te bemachtigen. Hij kneedt het tot een bal en dat is prima spul voor een ‘terror’ actie. Nu alleen nog een slachtoffer zoeken…
Amanda is de Sjaak en krijgt een volle klodder boter op haar hoofd. Ze laat het natuurlijk niet zomaar gebeuren en holt achter Jaap aan, gewapend met borden. Die smijt ze achter hem aan, maar helaas is goed richten niet haar sterkste kant.
Palma houdt het voor gezien... Palma houdt het voor gezien...
Gelukkig liggen er volop stenen in de tuin, waarmee ze ook prima kan gooien. Alsof dat nog niet genoeg is, krijgen aartsrivalen Brian en Huub het ook nog met elkaar aan de stok. Leuk voor Dennis, zo’n eerste dag. Valt hij meteen met zijn neus in het water en ook nog bijna letterlijk in de boter…
Dat is wel grappig dat je dat zegt. Ik mag morgen in rdam stappen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als de mensen die morgen in rdam mogen stappen even bij me op bezoek komen..het huis is vrij om terror op toe te passen. Amanda zou wel in bad mogen (goed schoonschrobben die slet) en de alcoholkast is gevuld..en het is om de hoek bij STROOM
Wat een farce, ze hebben het nergens over. Denken ze nu echt dat een streamlock helpt, als je alles hebt mee kunnen kijken van het gebeuren vooraf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Missing link, anyone?
Het laatste stuk klopt, huub is begonnen anders heeft Brian geen reden om hem van de trap te duwen, hij struikelde en trok toen de kabouter mee (lekker licht he)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef maril het volgende:
You've said it before, and I'll say it again: de streamers worden zwaar onderschat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een farce, ze hebben het nergens over. Denken ze nu echt dat een streamlock helpt, als je alles hebt mee kunnen kijken van het gebeuren vooraf?![]()
Hij had het ook op haar doos kunnen smerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Copycat het volgende:
Het gezegde boter op je hoofd is trouwens wel heel erg toepasselijk bij Amanda.
Werkte jjij nou op de redactie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is wel grappig dat je dat zegt. Ik mag morgen in rdam stappen...![]()
Volgens mij begon brian, omdat hij dacht dat hij Amanda moest beschermen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het laatste stuk klopt, huub is begonnen anders heeft Brian geen reden om hem van de trap te duwen, hij struikelde en trok toen de kabouter mee (lekker licht he)
nou dat hoeft bij Amanda niet dat is ze zowiezo alquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij had het ook op haar doos kunnen smeren![]()
Zo geil als ...![]()
Eerst je NAWgegegens!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Werkte jjij nou op de redactie?
Je hebt niets gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het laatste stuk klopt, huub is begonnen anders heeft Brian geen reden om hem van de trap te duwen, hij struikelde en trok toen de kabouter mee (lekker licht he)
ok, haar kontje misschien danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou dat hoeft bij Amanda niet dat is ze zowiezo al![]()
Of juist óverschat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
You've said it before, and I'll say it again: de streamers worden zwaar onderschat.
Naamquote:
Ik zit je maar te dollen, joh! En ik werk niet op de redactie.quote:
Heerlijk nog 2 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies hij roept maar wat! Al zin in Ibiza Ning?
In ieder geval vind ik weer, als ik het niet zelf gezien heb, wie kan er dan een echt neutraal verslag geven op wat voor forum dan ook?, ik vrees niemand, ik neem in ieder geval niet meer aan als ik het niet zelf heb gezien das wel duidelijk voor mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij begon brian, omdat hij dacht dat hij Amanda moest beschermen.
Hij liep eerst ook al achter jaap en Amanda aan, maar die losten het botergooien op met handenschudden.
Eerst bewijs dat hij van de redactie is..dan verwelkom ik ze met open armen. Alleen Brian en Natasia wil ik m'n huis niet in.quote:
Ik denk dat we nu wel de opmerkingen dat de redaktie nooit stuurt of geen bewoners in bescherming neemt naar het rijk der fabelen kunnen sturenquote:De redactie heeft het programma van het begin af aan benaderd als een soapserie. Sturing en een deel scripting is daarbij onvermijdelijk. Elke soap heeft "good guys" en "bad guys". Door sommige miljonairs in bescherming te nemen en andere miljonairs juist harder aan te pakken, wordt dit kunstmatig gecreerd.
Duhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Quote van John de Mol
[..]
Ik denk dat we nu wel de opmerkingen dat de redaktie nooit stuurt of geen bewoners in bescherming neemt naar het rijk der fabelen kunnen sturenBovendien is dit het bewijs dat de redaktie probeert om Brian kunstmatig tot 'good guy' neer te zetten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
N ik gooi bijna iemand zn OOGKAST in
Misschien spaarde hij ogen in zijn kasten ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Laatst las ik ergens: mijn ogen vielen uit hun kasTen![]()
Dat noem ik nou, oog voor details hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Disana het volgende:
Er zit een gaatje in Huubs spijkerbroek en hij heeft geen boxershort aan.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Disana het volgende:
Er zit een gaatje in Huubs spijkerbroek en hij heeft geen boxershort aan.
kwakquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Trekken jullie de conclusie maar :
[afbeelding]
Of ik ben gewoon een glurende speurende viespeukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat noem ik nou, oog voor details hebben.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Er zitten kikkers in de vijver van de villa?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Geen geluid?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef Ning het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)tende-huub-en-brian/
vol
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zitten kikkers in de vijver van de villa?
Zei toch...bangertje...bijna een ericje...wel logisch aangezien het een vervanging voor eric isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:52 schreef demins het volgende:
Nog dit weekend vraagt Dennis zijn 24 uur aan! Daar mag je me aan houden...![]()
Nevermind, stekkertje zat verkeerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij mij wel. Maar op www.nowlive.eu staat er een beter filmpje. Ik krijg hem niet gelinkt
Deze?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij mij wel. Maar op www.nowlive.eu staat er een beter filmpje. Ik krijg hem niet gelinkt
Helaas was de bonje binnen al begonnen. Dus geen idee wie er begonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Check het filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=7Es5IPcL2v4&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Enowlive%2Eeu%2Falgemeen%2Fnieuws%2Ephp%3Fid%3D1268
De eerste klap kwam van Huub lijkt het. En kun je tegenwoordig beter vechten tegen Huub als je je shirt uit doet? Het is niet de eerste keer dat Brian dat doet.. Showpic!
Ik niet..maar heb een fototoestel en een camera..als iemand tegen me zegt waar zorg ik voor de foto';s!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is wel grappig dat je dat zegt. Ik mag morgen in rdam stappen...![]()
Ja thxquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze?
http://www.youtube.com/v/7Es5IPcL2v4
En straks zeggen dat Huub het heeft gedaan.quote:
Ik verwachtte er een oerbrul bij.quote:
Ligt eraan hoelang je ze slikt. Bij Brian duurt het wel een uur of 5quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Hoe lang duurt het voordat pammetjes hun werk doen?????![]()
Thanx!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef Ning het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)tende-huub-en-brian/
vol
ik denk het ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Adothehague het volgende:
Volgens mij snuift Brian
Dan kan Huub in ieder geval hem niet trekken aan zijn shirt dus slim van Brain, overigens op het filmpje is het inderdaad dat Huub hem naar de trap duwt en dan Brain hem mee trekt in zijn val.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Check het filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=7Es5IPcL2v4&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Enowlive%2Eeu%2Falgemeen%2Fnieuws%2Ephp%3Fid%3D1268
De eerste klap kwam van Huub lijkt het. En kun je tegenwoordig beter vechten tegen Huub als je je shirt uit doet? Het is niet de eerste keer dat Brian dat doet.. Showpic!
Het is niet het begin van het gevecht, voor huub het zwembad werd ingegooid, waren ze al aan het vechten. Brian duwde Huub over de reling heen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:29 schreef maril het volgende:
[..]
Dan kan Huub in ieder geval hem niet trekken aan zijn shirt dus slim van Brain, overigens op het filmpje is het inderdaad dat Huub hem naar de trap duwt en dan Brain hem mee trekt in zijn val.
Heeft Nico achtergelatenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En hoe komt hji aan coke dan in de kooi?? effe via John zeker...pfff
Nou ik heb dat niet gezien , jij dus wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is niet het begin van het gevecht, voor huub het zwembad werd ingegooid, waren ze al aan het vechten. Brian duwde Huub over de reling heen.
Kwak.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zien jullie hem nu wel?? :
[afbeelding]
Klote! Continu als ik hem erop zet doet hij het maar na het vernieuwen niet meer :Squote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef BarryK het volgende:
Nee
Brian grijpt eerst nog richting broek of kruis Huub, verschillende keren, en het lijkt alsof hij trekt. Dit zou kunnen verklaren waarom er nu een scheur of gat in de broek van Huub zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Brian duwt Huub vervolgens in het water, terwijl Jaap eerst nog wel sportief vroeg om de zenders af te doen, maar dit werd genegeerd door Brian.
Je zegt precies wat Natas net ook zei als Dennis Huub en Amanda meeneemt draait Brian door einde spel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef maril het volgende:
Toch vind ik dat Brain zou moeten kappen met Amanda, Amanda is veel te frivool en vrij in denken en doen dat kan Brain nooit trekken, wedden dat Amanda de eerste is die mee mag naar rotterdam, dan wordt hij helemaal kwetsbaar, hij vertrouwd haar nl niet, en dat lijkt mij ook geen goede eigenschap in een relatie, dus kappen die handel.
plaats hem anders hier even http://www.tinypic.com/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zien jullie hem nu wel?? :
[afbeelding]
Ja heb niet het starten van het vechten gezien, maar wel het gevecht voordat Huub het water in werd gegooid door Brian.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik heb dat niet gezien , jij dus wel?
Waarom Brian vind haar een prima neukertje backupquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef maril het volgende:
Toch vind ik dat Brain zou moeten kappen met Amanda, Amanda is veel te frivool en vrij in denken en doen dat kan Brain nooit trekken, wedden dat Amanda de eerste is die mee mag naar rotterdam, dan wordt hij helemaal kwetsbaar, hij vertrouwd haar nl niet, en dat lijkt mij ook geen goede eigenschap in een relatie, dus kappen die handel.
De zender? die hij af wil doen bij Huub?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian grijpt eerst nog richting broek of kruis Huub, verschillende keren, en het lijkt alsof hij trekt. Dit zou kunnen verklaren waarom er nu een scheur of gat in de broek van Huub zit.
Zag ik ook als mogelijkheid, maar dan zou Brian dus moeten weten dat het ding aan de voorkant zit bij Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
[..]
De zender? die hij af wil doen bij Huub?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom dat dak in beeld?
gaat brian springen??
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom dat dak in beeld?
gaat brian springen??
Hij moet 'm overtuigen dat de optie die Jaap noemt de beste isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Disana het volgende:
Waarom geeft Jaap Dennis speladviezen? Daar heeft hij toch zelf geen baat bij.
Okè maar in het water duwen vind ik iets anders(Eric en meerderen is dat al overkomen zonder dat er sactie werden gegeven) dan willens en wetens iemand de trap af sodemieteren, toen ik het hier vanochtend terug las was ook hier iedereen hysterisch dat Huub van de trap werd gelazerd door Brain ect ect nou het filmpje wijst mijn inziens totaal iets anders aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja heb niet het starten van het vechten gezien, maar wel het gevecht voordat Huub het water in werd gegooid door Brian.
Ik denk dat het probleem en ook weer de charme van Jaap is dat hij gevoelig is voor vrienschap, mensen die hem mogen en lief voor hem zijn. Zoals hij gisteren telkens zijn arm om Dennis deed van "welkom" ...ik vond het wel lief. Jaap wil gewoon een beetje liefde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Disana het volgende:
Waarom geeft Jaap Dennis speladviezen? Daar heeft hij toch zelf geen baat bij.
Ja, het lijkt oprecht goedbedoeld. Maar of het verstandig is...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem en ook weer de charme van Jaap is dat hij gevoelig is voor vrienschap, mensen die hem mogen en lief voor hem zijn. Zoals hij gisteren telkens zijn arm om Dennis deed van "welkom" ...ik vond het wel lief. Jaap wil gewoon een beetje liefde.
Lees ff goed, daarvoor was Brian met Huub aan het vechten. Brian probeerde Huub over de reling te gooien, daarna kwam jaap en begon met het water. Toen werd Huub het water ingegooid en daarna kwam het trap gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Okè maar in het water duwen vind ik iets anders(Eric en meerderen is dat al overkomen zonder dat er sactie werden gegeven) dan willens en wetens iemand de trap af sodemieteren, toen ik het hier vanochtend terug las was ook hier iedereen hysterisch dat Huub van de trap werd gelazerd door Brain ect ect nou het filmpje wijst mijn inziens totaal iets anders aan.
Jaap zei: Natasia mag er van mij niet eens uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Wat me duidelijk is geworden uit het filmpje:
- Natasia kan er echt niet uit... Ze gooit EXPRES en met KWADE bedoelingen een kopje richting Jaap (en raak!). Jaap zegt hierna: ik ga niet bellen, Natasja mag er toch niet uit.
-STREAMLOCK.
ik ook niet, maar ik vind t wel cool dat hij t spel speelt, hoop dat hij dit volhoud.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef tipsch het volgende:
hmm, ik heb al genoeg dennis gezien, hou niet van deze types![]()
ja, die lieke dringt zich ook meteen zo op, echt lullig, vertrouwt ze jaap nie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
Jaap houdt zich even op de vlakte, Dennis en Lieke babbelen even, en meteen daalt het taktisch niveau van het gesprek.
"nice, nice, nice, tuurlijk, tuurlijk, tuurlijk" zucht - vermoeiend figuur - was toch profvoetballer geworden, bij ajax had hij niet misstaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vind t wel cool dat hij t spel speelt, hoop dat hij dit volhoud.
En Jaap is wel taktisch bezig door zich op te dringen omdat hij mee wil?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
Jaap houdt zich even op de vlakte, Dennis en Lieke babbelen even, en meteen daalt het taktisch niveau van het gesprek.
Tis wel zijn rotterdam hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
En Jaap is wel taktisch bezig door zich op te dringen omdat hij mee wil?
Op dat arrogante, quasi-zelfverzekerde zeiktoontje gooit ze er de ene na de andere naïeve "analyse" uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Heeft Lieke plotseling de wijsheid in pacht over HOE het spel te spelen?![]()
Dat zou ook cool zijn iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef easysatellite het volgende:
hoop zo dat hij amanda en jaap kiest, dennis&jaap zijn cool duo denk ik
idd!! en ze kunne alle 2 de stelletjes taggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:58 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat zou ook cool zijn idd
Dat trekt Brain weer niet
ja ..dat zal brain .........leuk vindenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef easysatellite het volgende:
hoop zo dat hij amanda en jaap kiest, dennis&jaap zijn cool duo denk ik
Er is een filmpje gelukkigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef getl0st het volgende:
GVD! Heb ik weer een leuke ochtend gemist![]()
Ik begrijp dat ook best hoor. Lieke stelt zich vrij 'ik doe alles wat Huub wil' op. Als je daar als nieuwe binnen komt, ben je zwak maar ook sterk. Het is niet voor niets dat het HLJ groepje zo aan hem zit te trekken. Als hij direct 'tuuuuurlijk hoor ik bij jullie' roept en gezellig gaat doen met Huub en Jaap, is hij direct al geen speler op zichzelf. Je komt daar nieuw, je kent de streams, maar je kent de mensen nog niet, je hebt ze nog niet ervaren of 'gevoeld' (zweverig, maar whateverquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef Disana het volgende:
Dennis gaat 'die andere mensen' ook een kans geven, want hij 'wil informatie'.
Zeg dat wel, maar check de filmpjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef getl0st het volgende:
GVD! Heb ik weer een leuke ochtend gemist![]()
De samenstelling die Jaap voorstelt, is natuurlijk de meest ideale, ook voor Dennis, om allerlei redenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
En Jaap is wel taktisch bezig door zich op te dringen omdat hij mee wil?
Lieke, bedoel jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Natasja en Lieke hebben een goed gesprek.
Natasja is een strontvlieg,trofootje, manwijf enz.
lieke tochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Natasja en Lieke hebben een goed gesprek.
Natasja is een strontvlieg,trafootje, manwijf enz.
Dennis vindt het vast erg fijn allemaal platitudes te horen en dingen die hij allang van de streams weet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
owww krijgen we het domme langdradige geteut van brain tegen Dennis![]()
Tuurlijk, ik slaap nog geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke, bedoel jeEn ook een 'ombouw' en een 'trafootje'.
Vreselijk. En hij meet zich dan dat zachhhhte "alles onder controle" goeroe-toontje aan. Met veel zoemende Z's, en veel diepe gedachten suggererende eeehhh's en aaaahmmm's. Brrr.. ik luister nog liever naar een krijtje dat over een schoolbord glijdt. Hier gaat ie op mute. Sterkte.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
owww krijgen we het domme langdradige geteut van brain tegen Dennis![]()
Z'n doorzettingsvermogen is al een potentieel probleem. Als je zo dicht bij de top van voebal zit.. en zelfs dan niet genoeg motivatie hebt. concludeer zelfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch dat we Dennis niet moeten onderschatten. Hij lijkt me een ijskouwe.
hoop je dat of is het een feit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef BarryK het volgende:
PALMA KOMT NOOIT MEER TERUG
heel mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef BarryK het volgende:
PALMA KOMT NOOIT MEER TERUG
je beschrijft het zo treffend dat ik absoluut geen enkele aandrang voel om mijn streams aan te zetten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreselijk. En hij meet zich dan dat zachhhhte "alles onder controle" goeroe-toontje aan. Met veel zoemende Z's, en veel diepe gedachten suggererende eeehhh's en aaaahmmm's. Brrr.. ik luister nog liever naar een krijtje dat over een schoolbord glijdt. Hier gaat ie op mute. Sterkte.
nee ze moest nu weg, maar niet voor altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub zei het
N. zei dat ze het hoorde aan de telefoon
Ik begreep alleen dat Palma nu weg is; vroeger dan normaal dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub zei het
N. zei dat ze het hoorde aan de telefoon
Misschien was die simpel weg niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef BarryK het volgende:
[..]
Z'n doorzettingsvermogen is al een potentieel probleem. Als je zo dicht bij de top van voebal zit.. en zelfs dan niet genoeg motivatie hebt. concludeer zelf
Dat zei hijzelf. Sowieso als je bij Feyenoord wordt weggestuurd kan je nog naar genoeg andere eredivisieclubs jeugdopleidingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef Cungy het volgende:
[..]
Misschien was die simpel weg niet goed genoeg?
Ik zou niet te snel oordelen over wat er in zo'n jeugdopleiding gebeurt.... Sommige dingen hebben niet altijd met motivatie te maken....
Je wilt dat impotente zaakje van Brian toch niet vergelijken met het vorstelijke aanhangsel van Fries?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijk nou naar Fries:
EEN PAARD MET TWEE LULLEN.![]()
Waar haal je het vandaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wilt dat impotente zaakje van Brian toch niet vergelijken met het vorstelijke aanhangsel van Fries?
B: Huub was gister al snel zat van je met die microfoon en hij gaf je een duwtje. Kan je nagaan hoe snel je hem gek heb. Gohhhh Brian wie werd er vanochtend gek ???? JIJ toch, omdat Amanda gedronken had en er een leuke nieuwe miljonair binnenkwam!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
WB: Huub, Huub, Huub.
Volgens Amanda heeft zij dat ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft 'ver weg' Portugees bloed.
Kun je dit toelichten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef easysatellite het volgende:
als dennis jaap&amanda nie meeneemt dan kan die t shaken, want dat is de enigste beste keuze die die kan make, hoop dat ie beetje slim is
Als Dennis voor Jaap en Amanda kiest dan kan Dennis het shaken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef easysatellite het volgende:
als dennis jaap&amanda nie meeneemt dan kan die t shaken, want dat is de enigste beste keuze die die kan make, hoop dat ie beetje slim is
Nee, hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch dat we Dennis niet moeten onderschatten. Hij lijkt me een ijskouwe.
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, hoor...
Een vent die zo op uiterlijk is, is een makkelijk prooi...
Onzekerheid is geen vriend van Dennis... Dat zie je aan z'n hele gedrag, z'n uiterlijk etc..
Pak hem daar op...
Zeg dat hij kaal aan het worden is ofzo....
Brian kan zwetsen wat hij wil, maar Amanda blijft een levende sekspop. Die kun je niet alleen laten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:32 schreef Clank het volgende:
Brian zegt nu tegen Amanda dat hij geen partypooper wil zijn en dat hij niet wil zeiken over haar drankgebruik.
Amanda: Dat doe je ook niet!!
Zou het zo makkelijk zijn, ik denk het niet. Nogmaals, een kouwe kikker, wat ik tot nu toe heb gezien, maar goed, hij is net 1 dag binnen, we wachten af.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, hoor...
Een vent die zo op uiterlijk is, is een makkelijk prooi...
Onzekerheid is geen vriend van Dennis... Dat zie je aan z'n hele gedrag, z'n uiterlijk etc..
Pak hem daar op...
Zeg dat hij kaal aan het worden is ofzo....
Ja, en dan subtiel van: 'Je kunt beter daar staan, want dan staat je hoofd niet zo in het licht. Anders kunnen ze thuis zien....'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jaen dan zeggen "Je bent wel dunnetjes bovenop joh.....kijk maar uit dat je niet steeds met je kruin richting de camera's staat.....
![]()
Ook voor mij, dank je. Opgeblazen , arrogante kwal.quote:
ik ben het met je eens, kijk naar hoe die andere de eerste dagen waren [ Jaap, huub, amnada] Dennis doet dat stukken beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het zo makkelijk zijn, ik denk het niet. Nogmaals, een kouwe kikker, wat ik tot nu toe heb gezien, maar goed, hij is net 1 dag binnen, we wachten af.
Ach...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het zo makkelijk zijn, ik denk het niet. Nogmaals, een kouwe kikker, wat ik tot nu toe heb gezien, maar goed, hij is net 1 dag binnen, we wachten af.
Komt omdat hij een pacifist is, hij schakelt pas in als het uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Meganog het volgende:
Carlos wordt op de hoogte gebracht van de rellen van vanochtend door Brian.
"Dan schakel ik in."
Brian noemt zichzelf de pacifist.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Brian de redder is weer in actie geweest; Actionman!!!
Zelfs Jaap epileert zijn borsthaar, dus ijdel zijn ze daar allemaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach...
Hij houd van zingen, maakt kleren, is erg op uiterlijk, epileert z'n wenkbrouwen...
En hij is nog hetero ook!![]()
zo behandelt iedereen haar dus dat is voor haar normaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt op haar kop van Carlos.
Alsof ze op de lagere school zit.
Hij mocht niet meedoen in het team..hij had geen balgevoel .toen werd hij maar muzikantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
WB was vroeger jong begonnen met voetbal.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Amanda HEEL vet wordt.. blijft![]()
63 kilo is veel te veel voor zo'n klein propjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Amanda HEEL vet wordt..
Jij hebt al snel een oordeel klaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef Villalux het volgende:
wat een geweldige keus van de redactie, om deze Dennis in de kooi te gooien..
eindelijk een ECHTE kerel er in! (mark me) deze jongen is nu een echt WATJE.
oh Rotterdam,Nou let op HIJ is echt bang voor alles dus------>Jaap en Brulaap...
ps REDACTIE gooi er nu eens een ECHTE Kerel of een ECHTE vrouw In......nee he kan je niet vinden![]()
ze is maar 1.63 m.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
63 kilo is veel te veel voor zo'n klein propje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |