Kun je dit toelichten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef easysatellite het volgende:
als dennis jaap&amanda nie meeneemt dan kan die t shaken, want dat is de enigste beste keuze die die kan make, hoop dat ie beetje slim is
Als Dennis voor Jaap en Amanda kiest dan kan Dennis het shaken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef easysatellite het volgende:
als dennis jaap&amanda nie meeneemt dan kan die t shaken, want dat is de enigste beste keuze die die kan make, hoop dat ie beetje slim is
Nee, hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch dat we Dennis niet moeten onderschatten. Hij lijkt me een ijskouwe.
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, hoor...
Een vent die zo op uiterlijk is, is een makkelijk prooi...
Onzekerheid is geen vriend van Dennis... Dat zie je aan z'n hele gedrag, z'n uiterlijk etc..
Pak hem daar op...
Zeg dat hij kaal aan het worden is ofzo....
Brian kan zwetsen wat hij wil, maar Amanda blijft een levende sekspop. Die kun je niet alleen laten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:32 schreef Clank het volgende:
Brian zegt nu tegen Amanda dat hij geen partypooper wil zijn en dat hij niet wil zeiken over haar drankgebruik.
Amanda: Dat doe je ook niet!!
Zou het zo makkelijk zijn, ik denk het niet. Nogmaals, een kouwe kikker, wat ik tot nu toe heb gezien, maar goed, hij is net 1 dag binnen, we wachten af.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, hoor...
Een vent die zo op uiterlijk is, is een makkelijk prooi...
Onzekerheid is geen vriend van Dennis... Dat zie je aan z'n hele gedrag, z'n uiterlijk etc..
Pak hem daar op...
Zeg dat hij kaal aan het worden is ofzo....
Ja, en dan subtiel van: 'Je kunt beter daar staan, want dan staat je hoofd niet zo in het licht. Anders kunnen ze thuis zien....'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jaen dan zeggen "Je bent wel dunnetjes bovenop joh.....kijk maar uit dat je niet steeds met je kruin richting de camera's staat.....
![]()
Ook voor mij, dank je. Opgeblazen , arrogante kwal.quote:
ik ben het met je eens, kijk naar hoe die andere de eerste dagen waren [ Jaap, huub, amnada] Dennis doet dat stukken beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het zo makkelijk zijn, ik denk het niet. Nogmaals, een kouwe kikker, wat ik tot nu toe heb gezien, maar goed, hij is net 1 dag binnen, we wachten af.
Ach...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het zo makkelijk zijn, ik denk het niet. Nogmaals, een kouwe kikker, wat ik tot nu toe heb gezien, maar goed, hij is net 1 dag binnen, we wachten af.
Komt omdat hij een pacifist is, hij schakelt pas in als het uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Meganog het volgende:
Carlos wordt op de hoogte gebracht van de rellen van vanochtend door Brian.
"Dan schakel ik in."
Brian noemt zichzelf de pacifist.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Brian de redder is weer in actie geweest; Actionman!!!
Zelfs Jaap epileert zijn borsthaar, dus ijdel zijn ze daar allemaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach...
Hij houd van zingen, maakt kleren, is erg op uiterlijk, epileert z'n wenkbrouwen...
En hij is nog hetero ook!![]()
zo behandelt iedereen haar dus dat is voor haar normaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt op haar kop van Carlos.
Alsof ze op de lagere school zit.
Hij mocht niet meedoen in het team..hij had geen balgevoel .toen werd hij maar muzikantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
WB was vroeger jong begonnen met voetbal.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Amanda HEEL vet wordt.. blijft![]()
63 kilo is veel te veel voor zo'n klein propjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Amanda HEEL vet wordt..
Jij hebt al snel een oordeel klaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef Villalux het volgende:
wat een geweldige keus van de redactie, om deze Dennis in de kooi te gooien..
eindelijk een ECHTE kerel er in! (mark me) deze jongen is nu een echt WATJE.
oh Rotterdam,Nou let op HIJ is echt bang voor alles dus------>Jaap en Brulaap...
ps REDACTIE gooi er nu eens een ECHTE Kerel of een ECHTE vrouw In......nee he kan je niet vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |