Ze moet eerst met Dennis neuken voor ze weg kan..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, sommige FOKkers zijn hun realiteits zin allang kwijt. Elke idioot weet dat er niemand uit gaat. Bovendien is het weer eens Amanda die de meeste regels overtreden heeft (duwen, gooien met glas, slaan), maar niemand die roept dat Amanda weg moet...
Deze foto is van VOL maar het werd hier een kikker, heb mhem op mijn afbeelding geplaats en toen in mijn fotoboek hier.en dan doet hij het, ik verwijder hem straks weer uit mijn fotoboek en dan zie je nier een kruisje.quote:
Och ja... met een kopje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
N ik gooi bijna iemand zn OOGKAST in
quote:11:10 - Boter bij...Amanda!
Omdat er toch allemaal eten op het terras ligt, weet Jaap een pakje boter te bemachtigen. Hij kneedt het tot een bal en dat is prima spul voor een nieuwe ‘terror’ actie. Nu alleen nog een slachtoffer zoeken. Amanda is de Sjaak en krijgt een volle klodder boter op haar hoofd. Ze laat het natuurlijk niet zomaar gebeuren en holt achter Jaap aan, gewapend met borden. Wat een niveau weer. Echte Miljonairs hoor!
Missing link, anyone?quote:11:39 - Verbazing...
De nieuwe Miljonair Dennis en de diva keuvelen nog even na. “Wat een toestand net”, begint casanova Dennis. ”Dat is nog niets”, antwoordt de Surinaamse. “Het zou me niets verbazen als er ooit nog een dooie valt”, roept de moeder bezorgd uit. “Mij verbaast niets meer hier!" Laten we hopen dat ze geen gelijk krijgt...
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
Twee opeenvolgende Villa Vandaagjes:
[..]
[..]
Missing link, anyone?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Missing link, anyone?
Dus...quote:10:53-Waterballet en kapot servies
Waterballet en kapot servies
Na het waterballet van vanmorgen, dat overigens nog niet afgelopen is, lijkt de stress er goed in te zitten bij de Miljonairs. Iedereen reageert wat kortaf en kribbig op elkaar en met z’n allen in één huis is dat niet echt handig...
In de keuken ontstaat een woordenwisseling tussen Palma en Jaap. Vreemd, want gisteren in Jensen! leken het nog de beste vrienden. Palma denkt geen seconde na en pakt in één greep het tafelkleed inclusief servies, bestek en broodjes en smijt alles op het terras. Dat had ze beter niet kunnen doen, want Jaap vindt het alleen maar leuk. Hij springt op het tafelkleed en schopt alles kapot.
“Kom meisjes, we gaan!”, roept Palma haar personeel tot de orde en de drie lopen chagrijnig weg. Het is weer één puinhoop in de Villa. En het wordt nog erger…Omdat er toch allemaal eten op het terras ligt, weet Jaap een pakje boter te bemachtigen. Hij kneedt het tot een bal en dat is prima spul voor een ‘terror’ actie. Nu alleen nog een slachtoffer zoeken…
Amanda is de Sjaak en krijgt een volle klodder boter op haar hoofd. Ze laat het natuurlijk niet zomaar gebeuren en holt achter Jaap aan, gewapend met borden. Die smijt ze achter hem aan, maar helaas is goed richten niet haar sterkste kant.
Palma houdt het voor gezien... Palma houdt het voor gezien...
Gelukkig liggen er volop stenen in de tuin, waarmee ze ook prima kan gooien. Alsof dat nog niet genoeg is, krijgen aartsrivalen Brian en Huub het ook nog met elkaar aan de stok. Leuk voor Dennis, zo’n eerste dag. Valt hij meteen met zijn neus in het water en ook nog bijna letterlijk in de boter…
Dat is wel grappig dat je dat zegt. Ik mag morgen in rdam stappen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als de mensen die morgen in rdam mogen stappen even bij me op bezoek komen..het huis is vrij om terror op toe te passen. Amanda zou wel in bad mogen (goed schoonschrobben die slet) en de alcoholkast is gevuld..en het is om de hoek bij STROOM
Wat een farce, ze hebben het nergens over. Denken ze nu echt dat een streamlock helpt, als je alles hebt mee kunnen kijken van het gebeuren vooraf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Missing link, anyone?
Het laatste stuk klopt, huub is begonnen anders heeft Brian geen reden om hem van de trap te duwen, hij struikelde en trok toen de kabouter mee (lekker licht he)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef maril het volgende:
Ik snap het niet meer, ik ben net terug en lees hier dat Brain Huub van de trap heb gedonderd, maar op VOL lees ik iemand die een foto van het incident heeft genomen dat Huub drie keer duwden Brain viel en en Huub in zijn val meeneemd, hoe zit het niu echt.
You've said it before, and I'll say it again: de streamers worden zwaar onderschat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een farce, ze hebben het nergens over. Denken ze nu echt dat een streamlock helpt, als je alles hebt mee kunnen kijken van het gebeuren vooraf?![]()
Hij had het ook op haar doos kunnen smerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Copycat het volgende:
Het gezegde boter op je hoofd is trouwens wel heel erg toepasselijk bij Amanda.
Werkte jjij nou op de redactie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is wel grappig dat je dat zegt. Ik mag morgen in rdam stappen...![]()
Volgens mij begon brian, omdat hij dacht dat hij Amanda moest beschermen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het laatste stuk klopt, huub is begonnen anders heeft Brian geen reden om hem van de trap te duwen, hij struikelde en trok toen de kabouter mee (lekker licht he)
nou dat hoeft bij Amanda niet dat is ze zowiezo alquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij had het ook op haar doos kunnen smeren![]()
Zo geil als ...![]()
Eerst je NAWgegegens!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Werkte jjij nou op de redactie?
Je hebt niets gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het laatste stuk klopt, huub is begonnen anders heeft Brian geen reden om hem van de trap te duwen, hij struikelde en trok toen de kabouter mee (lekker licht he)
ok, haar kontje misschien danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou dat hoeft bij Amanda niet dat is ze zowiezo al![]()
Of juist óverschat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
You've said it before, and I'll say it again: de streamers worden zwaar onderschat.
Naamquote:
Ik zit je maar te dollen, joh! En ik werk niet op de redactie.quote:
Heerlijk nog 2 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies hij roept maar wat! Al zin in Ibiza Ning?
In ieder geval vind ik weer, als ik het niet zelf gezien heb, wie kan er dan een echt neutraal verslag geven op wat voor forum dan ook?, ik vrees niemand, ik neem in ieder geval niet meer aan als ik het niet zelf heb gezien das wel duidelijk voor mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij begon brian, omdat hij dacht dat hij Amanda moest beschermen.
Hij liep eerst ook al achter jaap en Amanda aan, maar die losten het botergooien op met handenschudden.
Eerst bewijs dat hij van de redactie is..dan verwelkom ik ze met open armen. Alleen Brian en Natasia wil ik m'n huis niet in.quote:
Ik denk dat we nu wel de opmerkingen dat de redaktie nooit stuurt of geen bewoners in bescherming neemt naar het rijk der fabelen kunnen sturenquote:De redactie heeft het programma van het begin af aan benaderd als een soapserie. Sturing en een deel scripting is daarbij onvermijdelijk. Elke soap heeft "good guys" en "bad guys". Door sommige miljonairs in bescherming te nemen en andere miljonairs juist harder aan te pakken, wordt dit kunstmatig gecreerd.
Duhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Quote van John de Mol
[..]
Ik denk dat we nu wel de opmerkingen dat de redaktie nooit stuurt of geen bewoners in bescherming neemt naar het rijk der fabelen kunnen sturenBovendien is dit het bewijs dat de redaktie probeert om Brian kunstmatig tot 'good guy' neer te zetten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
N ik gooi bijna iemand zn OOGKAST in
Misschien spaarde hij ogen in zijn kasten ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Laatst las ik ergens: mijn ogen vielen uit hun kasTen![]()
Dat noem ik nou, oog voor details hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Disana het volgende:
Er zit een gaatje in Huubs spijkerbroek en hij heeft geen boxershort aan.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Disana het volgende:
Er zit een gaatje in Huubs spijkerbroek en hij heeft geen boxershort aan.
kwakquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Trekken jullie de conclusie maar :
[afbeelding]
Of ik ben gewoon een glurende speurende viespeukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat noem ik nou, oog voor details hebben.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Er zitten kikkers in de vijver van de villa?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |