Naamquote:
Ik zit je maar te dollen, joh! En ik werk niet op de redactie.quote:
Heerlijk nog 2 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies hij roept maar wat! Al zin in Ibiza Ning?
In ieder geval vind ik weer, als ik het niet zelf gezien heb, wie kan er dan een echt neutraal verslag geven op wat voor forum dan ook?, ik vrees niemand, ik neem in ieder geval niet meer aan als ik het niet zelf heb gezien das wel duidelijk voor mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij begon brian, omdat hij dacht dat hij Amanda moest beschermen.
Hij liep eerst ook al achter jaap en Amanda aan, maar die losten het botergooien op met handenschudden.
Eerst bewijs dat hij van de redactie is..dan verwelkom ik ze met open armen. Alleen Brian en Natasia wil ik m'n huis niet in.quote:
Ik denk dat we nu wel de opmerkingen dat de redaktie nooit stuurt of geen bewoners in bescherming neemt naar het rijk der fabelen kunnen sturenquote:De redactie heeft het programma van het begin af aan benaderd als een soapserie. Sturing en een deel scripting is daarbij onvermijdelijk. Elke soap heeft "good guys" en "bad guys". Door sommige miljonairs in bescherming te nemen en andere miljonairs juist harder aan te pakken, wordt dit kunstmatig gecreerd.
Duhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Quote van John de Mol
[..]
Ik denk dat we nu wel de opmerkingen dat de redaktie nooit stuurt of geen bewoners in bescherming neemt naar het rijk der fabelen kunnen sturenBovendien is dit het bewijs dat de redaktie probeert om Brian kunstmatig tot 'good guy' neer te zetten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
N ik gooi bijna iemand zn OOGKAST in
Misschien spaarde hij ogen in zijn kasten ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Laatst las ik ergens: mijn ogen vielen uit hun kasTen![]()
Dat noem ik nou, oog voor details hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Disana het volgende:
Er zit een gaatje in Huubs spijkerbroek en hij heeft geen boxershort aan.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Disana het volgende:
Er zit een gaatje in Huubs spijkerbroek en hij heeft geen boxershort aan.
kwakquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Trekken jullie de conclusie maar :
[afbeelding]
Of ik ben gewoon een glurende speurende viespeukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat noem ik nou, oog voor details hebben.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Er zitten kikkers in de vijver van de villa?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |