Klopt. Alleen zie ik de redactie niet zo snel boetes opleggen. Wassen neus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een tijd terug moesten ze de regels wel constant veranderen anders was Wifebeater al 10 keer verwijderd wegens het gebruiken van geweld. Maar met de huidige spelregels hebben ze veel meer speling, ze hoeven alleen maar een boete op te leggen zonder dat ze bewoners kwijtraken op die manier. Dus eigenlijk hoeft de redaktie zich nergens zorgen over te maken, het is alleen maar in hun voordeel om alle 4 de personen een boete op te leggen. Dat scheeld uiteindelijk productie-kosten, en ze kunnen op die manier de geloofwaardigheid van het programma wat opschroeven...
Dat zei ze toch juist?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:51 schreef ozewiesewoze het volgende:
en dat heeft "geleerd" voor kapster??? ze weet niet dat vet goed is voor je haar? Bier? Eieren? wat voor toevoeging dan ook als je zoals zij vergroeid bent met de stijltang
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
Ik baal altijd zo van die "rust" na de rellen
Och, sommige FOKkers zijn hun realiteits zin allang kwijt. Elke idioot weet dat er niemand uit gaat. Bovendien is het weer eens Amanda die de meeste regels overtreden heeft (duwen, gooien met glas, slaan), maar niemand die roept dat Amanda weg moet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef maril het volgende:
Als het niet uitmaakt waarom moet Brain dan van de meeste hier naar huis?
Welnee, hij is gewoon een beetje moe (de nacht ervoor ook niet geslapen, zei hij). Hij heeft genoeg gezien om te weten hoe het kan gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:52 schreef demins het volgende:
Nog dit weekend vraagt Dennis zijn 24 uur aan! Daar mag je me aan houden...![]()
Amanda moet ook wegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, sommige FOKkers zijn hun realiteits zin allang kwijt. Elke idioot weet dat er niemand uit gaat. Bovendien is het weer eens Amanda die de meeste regels overtreden heeft (duwen, gooien met glas, slaan), maar niemand die roept dat Amanda weg moet...
Ze moet eerst met Dennis neuken voor ze weg kan..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, sommige FOKkers zijn hun realiteits zin allang kwijt. Elke idioot weet dat er niemand uit gaat. Bovendien is het weer eens Amanda die de meeste regels overtreden heeft (duwen, gooien met glas, slaan), maar niemand die roept dat Amanda weg moet...
Deze foto is van VOL maar het werd hier een kikker, heb mhem op mijn afbeelding geplaats en toen in mijn fotoboek hier.en dan doet hij het, ik verwijder hem straks weer uit mijn fotoboek en dan zie je nier een kruisje.quote:
Och ja... met een kopje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
N ik gooi bijna iemand zn OOGKAST in
quote:11:10 - Boter bij...Amanda!
Omdat er toch allemaal eten op het terras ligt, weet Jaap een pakje boter te bemachtigen. Hij kneedt het tot een bal en dat is prima spul voor een nieuwe ‘terror’ actie. Nu alleen nog een slachtoffer zoeken. Amanda is de Sjaak en krijgt een volle klodder boter op haar hoofd. Ze laat het natuurlijk niet zomaar gebeuren en holt achter Jaap aan, gewapend met borden. Wat een niveau weer. Echte Miljonairs hoor!
Missing link, anyone?quote:11:39 - Verbazing...
De nieuwe Miljonair Dennis en de diva keuvelen nog even na. “Wat een toestand net”, begint casanova Dennis. ”Dat is nog niets”, antwoordt de Surinaamse. “Het zou me niets verbazen als er ooit nog een dooie valt”, roept de moeder bezorgd uit. “Mij verbaast niets meer hier!" Laten we hopen dat ze geen gelijk krijgt...
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
Twee opeenvolgende Villa Vandaagjes:
[..]
[..]
Missing link, anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |