Dennis vindt het vast erg fijn allemaal platitudes te horen en dingen die hij allang van de streams weet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
owww krijgen we het domme langdradige geteut van brain tegen Dennis![]()
Tuurlijk, ik slaap nog geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke, bedoel jeEn ook een 'ombouw' en een 'trafootje'.
Vreselijk. En hij meet zich dan dat zachhhhte "alles onder controle" goeroe-toontje aan. Met veel zoemende Z's, en veel diepe gedachten suggererende eeehhh's en aaaahmmm's. Brrr.. ik luister nog liever naar een krijtje dat over een schoolbord glijdt. Hier gaat ie op mute. Sterkte.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
owww krijgen we het domme langdradige geteut van brain tegen Dennis![]()
Z'n doorzettingsvermogen is al een potentieel probleem. Als je zo dicht bij de top van voebal zit.. en zelfs dan niet genoeg motivatie hebt. concludeer zelfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch dat we Dennis niet moeten onderschatten. Hij lijkt me een ijskouwe.
hoop je dat of is het een feit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef BarryK het volgende:
PALMA KOMT NOOIT MEER TERUG
heel mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef BarryK het volgende:
PALMA KOMT NOOIT MEER TERUG
je beschrijft het zo treffend dat ik absoluut geen enkele aandrang voel om mijn streams aan te zetten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreselijk. En hij meet zich dan dat zachhhhte "alles onder controle" goeroe-toontje aan. Met veel zoemende Z's, en veel diepe gedachten suggererende eeehhh's en aaaahmmm's. Brrr.. ik luister nog liever naar een krijtje dat over een schoolbord glijdt. Hier gaat ie op mute. Sterkte.
nee ze moest nu weg, maar niet voor altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub zei het
N. zei dat ze het hoorde aan de telefoon
Ik begreep alleen dat Palma nu weg is; vroeger dan normaal dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub zei het
N. zei dat ze het hoorde aan de telefoon
Misschien was die simpel weg niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef BarryK het volgende:
[..]
Z'n doorzettingsvermogen is al een potentieel probleem. Als je zo dicht bij de top van voebal zit.. en zelfs dan niet genoeg motivatie hebt. concludeer zelf
Dat zei hijzelf. Sowieso als je bij Feyenoord wordt weggestuurd kan je nog naar genoeg andere eredivisieclubs jeugdopleidingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef Cungy het volgende:
[..]
Misschien was die simpel weg niet goed genoeg?
Ik zou niet te snel oordelen over wat er in zo'n jeugdopleiding gebeurt.... Sommige dingen hebben niet altijd met motivatie te maken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |