Ik wenje noch immer in ûs Heitelân....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
ik ook, geboren en getogen. En verdwaald in de randstad
Ondanks dat grote ego van Huub,.beschikt Huub ook nog wel over een bepaalde vorm van bescheidenheid en zelfreflectie. Huub is in staat om zichzelf terug te fluiten en te bekritiseren. Een bijzondere eigenschap, die maar weinig mensen bezitten, en de voornaamste reden van Huubs populariteit.quote:Hij heeft wel dezelfde onderbroek aan als Huub, die hem als grote concurrent beschouwt
en zelfs Jaap heeft hem verteld dat Dennis wel een 2de Huub kan worden, omdat de 1ste een te groot ego heeft.
Woltresten!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wenje noch immer in ûs Heitelân....![]()
Iedereen welterusten....![]()
Pfffffffffff moest net al hierheen verhuizen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:54 schreef Prospera het volgende:
Hier verder, wegens een half uurtje te vroeg
[COS # 1775] Er wordt niet gesext in de kelder
Jezus maak je niet zo druk zeg en post lekker je inhoudelijke stukjes ipv je druk te maken over een topic openen. Is dat een wedstrijd hier op fok ofzo, als je er zo mee zit dan moet je het zeggen dan open ik gewoon geen COS'sen meer zodat jij dat kan doen (wil ik niet een kwartier moeten wachten hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:54 schreef Prospera het volgende:
Hier verder, wegens een half uurtje te vroeg
[COS # 1775] Er wordt niet gesext in de kelder
Ja een half uur van te voren een Cos openen daar zit iedereen op te wachtenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:56 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jezus maak je niet zo druk zeg en post lekker je inhoudelijke stukjes ipv je druk te maken over een topic openen. Is dat een wedstrijd hier op fok ofzo, als je er zo mee zit dan moet je het zeggen dan open ik gewoon geen COS'sen meer zodat jij dat kan doen (wil ik niet een kwartier moeten wachten he)
Jij ook al!?quote:
Die had je dus al lang kunnen zien, toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
Ja een half uur van te voren een Cos openen daar zit iedereen op te wachten![]()
"Who cares, als je maar kan posten!"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja een half uur van te voren een Cos openen daar zit iedereen op te wachten![]()
Ja, dan is hij iig op tijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Was hij niet aan het slaapwandelen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:03 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat weer slapen tot half 10.
Hoe ging het vraagt Palma.
Een grote teringzooi, maar heeft niets met Palma of Caz te maken.
Jaap praat in raadsels volgens mij.
Is ze blijven slapen ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:41 schreef blomst het volgende:
Palma brengt Jaap batterijen, die is niet laat
Die hebben we al gehoord, dat Jensen mooi was, dat ze vele telefoontjes/smsjes heeft gehad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:51 schreef demins het volgende:
Waarom schreeuwt Palma nog niet?![]()
Ben potdome niet voor niks zo vroeg op....
LP maak je wel fotos?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze gaan toch naar Stroom morgen? Daar woont m'n vriend op 200m afstand van en ik ben morgen in Rotterdam, dus mocht Jaap, Huub, Lieke of Amanda gaan dan wip ik misschien wel even langs om te koekeloeren. Mochten Brian en Natasia samen gaan dan ga ik ECHT niet
Als ik ga natuurlijk! BTW ik denk dat Dennis het beste Huub en Amanda mee kan nemen of Jaap en Amanda...quote:
jaap en amanda lijkt me wel een leuke Mix.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als ik ga natuurlijk! BTW ik denk dat Dennis het beste Huub en Amanda mee kan nemen of Jaap en Amanda...
Mogguhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
Geen problemen op mjin site ?
ik zit op hanff dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, maar ik heb er een schermpje tussen gezet, dus het zou kunnen.quote:
ja leuke knul en moedig dat hij er ingaatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Dennis overigens wel ok, maar goed dat is natuurlijk even afwachten. Hij heeft wel een vrolijke en olijke uitstraling en liet zich niet verleiden tot een oorlog met Natasia die hem maar niks vond..die trok me toch een zure bek, ach misschien kwam het omdat ze achter een stukje van Jensen had gezien?:)
Goeiemorgen Peet. ik vond Palma en Natasja niks bij Jensen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hier alles prima hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er een schermpje tussen gezet, dus het zou kunnen.![]()
Natas werd goed klem gezet door Jensen, maar Palma liet goed haar ware aard zien door Lieke zo af te zeiken, beetje zielig mens is het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen Peet. ik vond Palma en Natasja niks bij Jensen.
Alleen over de rug van een ander, verder komt er geen zinnig woord uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Natas werd goed klem gezet door Jensen, maar Palma liet goed haar ware aard zien door Lieke zo af te zeiken, beetje zielig mens is het.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen over de rug van een ander, verder komt er geen zinnig woord uit.
En? Zag je het gouden kooi logo?quote:
Gewoon eng wat hij deed, dat belerende toontjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef petraa het volgende:
Bij mij doen ze het ook prima HidiHo. Trouwens wat was Brian een zielig figuur gisteren met zijn gezeik tegen Amanda
Volgens mij wel, maar ik zie geen logoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Zag je het gouden kooi logo?
of heb je geen wmp11?
Als die spontaan was dan was die grappig, hier liep ze al een week over te piekeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond die opmerking van Palma dat Lieke zich met een natte dweil naar binnen had geneukt dan wel weer grappig.
Aan het werk dan, en vlug. Mogguh Ccquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Oei, oei, oei. Spoedje op mijn werk. Dus maar even tvp-en zodat ik na deze haastcopyklus kan chillen met een COS.
Ja dat was echt triest. Ik kan hem ergens wel begrijpen dat hij wil dat ze oplet met alcohol, maar je kunt ook met iemand een rustig gesprek aangaan voor je iemand een puta noemt, uitscheld en meetrekt. Ik geloof dat ze 'achter' ook niet helemaal happy waren met zijn aanpak.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef petraa het volgende:
Bij mij doen ze het ook prima HidiHo. Trouwens wat was Brian een zielig figuur gisteren met zijn gezeik tegen Amanda
Okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef petraa het volgende:
Ach maak je niet druk, er zijn meer autoongelukken dan ... euh... never mind.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Het moet evenMijn dochter is zonet geslaagd voor har rijexamen![]()
Weer een zorg erbij![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Zo, dat is vroegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Hier ook niets anders dan voorheen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of heb je geen wmp11?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
dan nog kan hij/zij een dochter hebben toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gefeliciteerd blomst. Ben je een vrouw? Ik dacht dat je een homosexuele man was (serieus!!)
LOL, proficiat... juist minder joh, niet meer halen en brengen....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
sterker nog, nu kan zij jou halen en brengenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, proficiat... juist minder joh, niet meer halen en brengen....
Een vrouwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gefeliciteerd blomst. Ben je een vrouw? Ik dacht dat je een homosexuele man was (serieus!!)
Gouden kooi logo is te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of heb je geen wmp11?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Ja dat is wel zo, en minder vaakde auto tot mijn beschikking is weer minder leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, proficiat... juist minder joh, niet meer halen en brengen....
Feliquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Heel eerlijk gezegd heb ik tot nu toe de indruk dat het het laatste gaat worden. Ik vind hem wat onzeker overkomen. ( niet raar als je net binnen bent maar toch.....)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er al iemand wakker in het huis? Ze moeten zo toch ontbijten? Ik hoop op een kleine oorlog zodat Dennis kan laten zien of hij Dennis the Man, Dennis the bitch of Dennis the loser is..
Iedereen is wakker ik zit er eigenlijk ook op te wachten, wnt ik moet boodshcappen doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er al iemand wakker in het huis? Ze moeten zo toch ontbijten? Ik hoop op een kleine oorlog zodat Dennis kan laten zien of hij Dennis the Man, Dennis the bitch of Dennis the loser is..
Hoe oud?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
ok thxquote:
Beetje laat, maar gefeli, ik deel je zorgen, doodengquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Hij wil niet dat natas hem naakt ziet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef Adothehague het volgende:
Waarom blijft die homo in zn boxer lopen kan hij niks aantrekken![]()
Als ie maar niet ook in zijn blote reet rond gaat lopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef Adothehague het volgende:
Ik vond hem gisteren aan tafel met zijn alle wel sterk, hij ging er gewoon niet op in en zat te lachen en zei dat hij ervan genoot. Ik vond hem niet zo zenuwachtig. Hij deed het ook wel erg goed om Jaap voor zich te winnen. Verder is het natuurlijk even afwachten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:23 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd heb ik tot nu toe de indruk dat het het laatste gaat worden. Ik vind hem wat onzeker overkomen. ( niet raar als je net binnen bent maar toch.....)
Net zoals ze altijd zegt dat ze mooi op haar gewicht blijft. Lieke zei het gisteren mooi, volgens mij kom je weer aan. Natas was doodstil.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef blomst het volgende:
Natasja cardio't 's ochtens meestal????
Heel lang geleden zeker
Och, zou ik geloof ik niet zo'n heel groot bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie maar niet ook in zijn blote reet rond gaat lopen![]()
Ws over Wilgo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:28 schreef CoT het volgende:
waar heeft Natasia het nu over?
Ja dat vraag ik me dus ook steeds af. Ik lees hier steeds dat het uit is met Wilgo en dat het daar over gaat, maar ze zegt ook "ik heb het ook ff gezien .. nou en dat was ehh niet goed".. Hoe kan ze nou 'zien' dat het 'uitgaat' met wilgo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:28 schreef CoT het volgende:
waar heeft Natasia het nu over?
Hij wil eerst douchen.. maar dan moet die boxer uit.. en daar ziet hij ff tegenop heb ik het idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Och, zou ik geloof ik niet zo'n heel groot bezwaar tegen hebben![]()
Die wil na 9 maanden ook wel eens watanders zien dan die van Huub,Jaap en Brianquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Natasja drinkt op bed koffie, om Dennis te kunnen zien douchen??????![]()
douche kan ook bezet zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij wil eerst douchen.. maar dan moet die boxer uit.. en daar ziet hij ff tegenop heb ik het idee.![]()
Er stond iets in de krant volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook steeds af. Ik lees hier steeds dat het uit is met Wilgo en dat het daar over gaat, maar ze zegt ook "ik heb het ook ff gezien .. nou en dat was ehh niet goed".. Hoe kan ze nou 'zien' dat het 'uitgaat' met wilgo?![]()
De andere douche is vrij, zit geen deur in denk dat dat het probleem is /quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[..]
douche kan ook bezet zijn
En dan heeft het uittrekken van zijn boxer ook nog geen nut.
100%quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Onze pretty Boy is homo denk ik.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja is alweer botergeil. Ik voorspel TIETENALARM.
Alweer? Nog steedsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
Wat?quote:
Zijn wenkbrouwen zijn opzeker 100% geepileerd. Geen problemen mee opzich...hij heeft een unibrow aanleg denk ik haha..wel lekker weinig haren op de borst. das wel hygi....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100%![]()
en volgens mij is ie stylist ofzo![]()
Heee je bent er weer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zijn wenkbrouwen zijn opzeker 100% geepileerd. Geen problemen mee opzich...hij heeft een unibrow aanleg denk ik haha..wel lekker weinig haren op de borst. das wel hygi....
Tjah je moet wat he, natasia is zowat de enige sexloze daar. Zelfs japio de reus heeft meer mazzel sexueel gezien. Maar ik blijf erbij..Ik vind Natasa een engerd en zou daar dus never nooit niet iets mee doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
Hij is het broertje van Lecoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100%![]()
en volgens mij is ie stylist ofzo![]()
Jah heb 3 verslavingen, 1: Pokeren, 2 fotograferen 3 gouden kooi. en het is dat mijn beste vriend de streams voor een maandje kadoo deed.quote:
Wie wel, Wilgo ook al niet meer en Ton heeft ook al een andere vriendin.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tjah je moet wat he, natasia is zowat de enige sexloze daar. Zelfs japio de reus heeft meer mazzel sexueel gezien. Maar ik blijf erbij..Ik vind Natasa een engerd en zou daar dus never nooit niet iets mee doen.
Ja jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah heb 3 verslavingen, 1: Pokeren, 2 fotograferen 3 gouden kooi. en het is dat mijn beste vriend de streams voor een maandje kadoo deed.
Precies, ik kon al niet op zijn naam komenquote:
vind ik dus ook tot nu toe . Hij weet zich op het moment geen houding te geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Aan zijn lichaamshouding te zien lijkt het met een heel onzeker ventje die Dennis.
Tjah...wellicht is dennis een inhuurhoertje speciaal voor natasia...hahaahaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie wel, Wilgo ook al niet meer en Ton heeft ook al een andere vriendin.
Je zou zeggen wel een homo voor een homo ruilen dus jah....dennis....je bent homo dus.?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow shit nu lees ik het...Eric is weg....what the fuck....
Ik weet echt niet waar mijn KUT onderbroeken zijn...dacht dat dennis een penis had...ipv een kutje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
Dennis kan zijn onderbroeken niet vinden.
Want. Ik vond Jensen wel lache..Hij had Natasia goed te pakken. Terecht. Palma was net Jan...die zei ook nagenoeg nooit wat op die bank. en jah Japio is een echte tv persoonlijkheid geworden...absoluut debiel maar fanatastischquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
Huub heeft gister achter bij STijn Jensen gekeken. Palma is pissed
Je kunt aan de gang blijven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:45 schreef ericahysterica het volgende:
tietalert
Jah normaal gesproken zit die natuurlijk in de gaysauna...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:46 schreef Starlie het volgende:
Ja hoor.... Natas zit haar tieten weer ff in te smeren met dat glimmende goedje... Dennis komt ook maar even een kijkje nemen...
Lul je altijd tegen jezelf ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar ik denk dat hij een zachtaardig typ is, en dus niet geschikt voor de kooi...wellicht vergis ik me..dat merken we vanaaf en de rest van het weekend wel! hahaa..
Jah, net als d'r gezicht.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef Taurus het volgende:Moet Natasia iedere ochtend haar borsten tot de goede vorm boetseren ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tegen mijzelf?? tuurlijk...ik en mijn 12 andere persoonlijkheden....ben nu Puma 4
ik volg ze allemaal hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tegen mijzelf?? tuurlijk...ik en mijn 12 andere persoonlijkheden....ben nu Puma 4
Het is net harde klei!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef Taurus het volgende:Moet Natasia iedere ochtend haar borsten tot de goede vorm boetseren ofzo?
![]()
Ze is zo trost op haar neptieten. Ze gaat binnenkort ook topless zwemmen, ik waarschuw je alvast.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Marrije het volgende:
Het lijkt wel alsof de schaamte verdwijnt met het inbrengen van siliconen.
Denk niet de schaamte want die had natasia absoluut al niet. Ik denk dat (sommige) vrouwen, zich een stuk zekerder voelen door een borst vergroting. opzich logisch, alleen begrijpen ze niet dat er veel meer mannen in de wereld zijn die niet van silleconen tieten houden, zoals ik. Maar natasia vergeet dat ze er niet sexier op is geworden door het simpele feit dat die dikke tieten nu alleen maar meer passen bij der vette pens...toen ze nog theezakkies had leek ze net een crackgebruiker...nu is ze gewoon dik met dikke tieten...zoals vele dikke vrouwen....Alleen de manier hoe ze er mee omgaat is alleen al een mega afknapper.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Marrije het volgende:
Dat klopt wel..een vriendin van mij heeft ook silliconen en die stelt ze overal ten toon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Marrije het volgende:
Huub pest hem een beetje, en Natasia probeert in een goed boekje bij Dennis te komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef ericahysterica het volgende:
N is niet weg te slaan bij douchende napoleon
Whahahaha goed gecapt...en die van Amanda staan scheef de tepel en tepelhovenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat Amanda kan kan Natasja ook
[afbeelding]
Dat veranderd denk ik inderdaad nog... die huid is nu nog strak van de operatie vandaar ook het masseren... het moet gewoon weer een beetje natuurlijk worden (gaan hangen).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat klopt wel..een vriendin van mij heeft ook silliconen en die stelt ze overal ten toon.
Persoonlijk vindi k die van Natasia niet echt mooi geworden. Die van Amanda zijn mooier. Bij Natasia staan ze helemaal aan de buitenkant en is de vorm raar, maar misschien verandert dat nog.
Schijn'' goede voet'' Lieke zeek haar net af over een jurkje, maar zoals gewoonlijk snapt Amanda dat niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Zo, nog even redigeren, (tussen)kopjes en klaar. Wat is een strakke deadline toch een geweldige inspirator!
Amanda en Brian staan weer op 'goede voet'? Goed als in ongelijkwaardig, natuurlijk.
Precies andersom.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:54 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke draagt de afdankertjes van Amanda?
Tja hoofdhuishoudingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:57 schreef beequeen het volgende:
Mega overtroming, en Palma zit buiten koffie te drinken.
"Ik ben geen huishoudster. Ik ben PALMA, HOOFD HUISHOUDING" met een blik VOL trotsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:56 schreef ericahysterica het volgende:
palma zit weer uitgebreid koffie te drinken terwijl de hele slaapkamer onderloopt
Ik denk haar breuk met Wilgo, en zijn dus bedreigingen geweest, net als bij CORA.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:58 schreef Taurus het volgende:
"Hoe daar op gereageerd werd in de buitenwereld" zegt Natas, ik weet niet eens waar het over gaat, wat nou buitenwereld?
Opvallend dat Natasia dat 'lief' noemt, omdat het bewijst dat mensen achter haar staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk haar breuk met Wilgo, en zijn dus bedreigingen geweest, net als bij CORA.
Sorry gert effe wat negatiefs hoor....Palma je bent en blijft een luie schijtdonder...je bent geen hoofdhuishouding..maar je gedraagd je als een onafgestudeerde vrouw die zich heeft opgeleid aan de huishoudschool en niet verder is gekomen dan werken op bv een ministerie als catering dame...zo.quote:
zeker, haar buik zwabbert er mooi over/omheenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef ericahysterica het volgende:
goed pasvorm die slip van Nasty
Ik weet wel zeker dat ze blijft, kutwijf, maar misschien zijn die kids wel beter af zonder haar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Wilgo is een schat van een vent....hij was zowieso tegoed voor Natasia, maar het komt niet echt als een verrassing dat het uit is. Na september blijft ze echt wel zitten...ze gaat over lijken en ziet in materialistische dingen haar geluk
niet verder gekomen dan pleejufquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sorry gert effe wat negatiefs hoor....Palma je bent en blijft een luie schijtdonder...je bent geen hoofdhuishouding..maar je gedraagd je als een onafgestudeerde vrouw die zich heeft opgeleid aan de huishoudschool en niet verder is gekomen dan werken op bv een ministerie als catering dame...zo.
dit water schijnt van buiten te komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
jezus, heeft niemand de hoofdleiding uitgedraaid ofzo??? Dit water is niet afkomstig van 1 wasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |