Je zou zeggen wel een homo voor een homo ruilen dus jah....dennis....je bent homo dus.?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow shit nu lees ik het...Eric is weg....what the fuck....
Ik weet echt niet waar mijn KUT onderbroeken zijn...dacht dat dennis een penis had...ipv een kutje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
Dennis kan zijn onderbroeken niet vinden.
Want. Ik vond Jensen wel lache..Hij had Natasia goed te pakken. Terecht. Palma was net Jan...die zei ook nagenoeg nooit wat op die bank. en jah Japio is een echte tv persoonlijkheid geworden...absoluut debiel maar fanatastischquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:44 schreef petraa het volgende:
Huub heeft gister achter bij STijn Jensen gekeken. Palma is pissed
Je kunt aan de gang blijven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:45 schreef ericahysterica het volgende:
tietalert
Jah normaal gesproken zit die natuurlijk in de gaysauna...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:46 schreef Starlie het volgende:
Ja hoor.... Natas zit haar tieten weer ff in te smeren met dat glimmende goedje... Dennis komt ook maar even een kijkje nemen...
Lul je altijd tegen jezelf ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar ik denk dat hij een zachtaardig typ is, en dus niet geschikt voor de kooi...wellicht vergis ik me..dat merken we vanaaf en de rest van het weekend wel! hahaa..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |