Je kunt aan de gang blijven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:45 schreef ericahysterica het volgende:
tietalert
Jah normaal gesproken zit die natuurlijk in de gaysauna...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:46 schreef Starlie het volgende:
Ja hoor.... Natas zit haar tieten weer ff in te smeren met dat glimmende goedje... Dennis komt ook maar even een kijkje nemen...
Lul je altijd tegen jezelf ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar ik denk dat hij een zachtaardig typ is, en dus niet geschikt voor de kooi...wellicht vergis ik me..dat merken we vanaaf en de rest van het weekend wel! hahaa..
Jah, net als d'r gezicht.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef Taurus het volgende:Moet Natasia iedere ochtend haar borsten tot de goede vorm boetseren ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tegen mijzelf?? tuurlijk...ik en mijn 12 andere persoonlijkheden....ben nu Puma 4
ik volg ze allemaal hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tegen mijzelf?? tuurlijk...ik en mijn 12 andere persoonlijkheden....ben nu Puma 4
Het is net harde klei!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef Taurus het volgende:Moet Natasia iedere ochtend haar borsten tot de goede vorm boetseren ofzo?
![]()
Ze is zo trost op haar neptieten. Ze gaat binnenkort ook topless zwemmen, ik waarschuw je alvast.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Marrije het volgende:
Het lijkt wel alsof de schaamte verdwijnt met het inbrengen van siliconen.
Denk niet de schaamte want die had natasia absoluut al niet. Ik denk dat (sommige) vrouwen, zich een stuk zekerder voelen door een borst vergroting. opzich logisch, alleen begrijpen ze niet dat er veel meer mannen in de wereld zijn die niet van silleconen tieten houden, zoals ik. Maar natasia vergeet dat ze er niet sexier op is geworden door het simpele feit dat die dikke tieten nu alleen maar meer passen bij der vette pens...toen ze nog theezakkies had leek ze net een crackgebruiker...nu is ze gewoon dik met dikke tieten...zoals vele dikke vrouwen....Alleen de manier hoe ze er mee omgaat is alleen al een mega afknapper.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Marrije het volgende:
Dat klopt wel..een vriendin van mij heeft ook silliconen en die stelt ze overal ten toon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Marrije het volgende:
Huub pest hem een beetje, en Natasia probeert in een goed boekje bij Dennis te komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef ericahysterica het volgende:
N is niet weg te slaan bij douchende napoleon
Whahahaha goed gecapt...en die van Amanda staan scheef de tepel en tepelhovenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat Amanda kan kan Natasja ook
[afbeelding]
Dat veranderd denk ik inderdaad nog... die huid is nu nog strak van de operatie vandaar ook het masseren... het moet gewoon weer een beetje natuurlijk worden (gaan hangen).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat klopt wel..een vriendin van mij heeft ook silliconen en die stelt ze overal ten toon.
Persoonlijk vindi k die van Natasia niet echt mooi geworden. Die van Amanda zijn mooier. Bij Natasia staan ze helemaal aan de buitenkant en is de vorm raar, maar misschien verandert dat nog.
Schijn'' goede voet'' Lieke zeek haar net af over een jurkje, maar zoals gewoonlijk snapt Amanda dat niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Zo, nog even redigeren, (tussen)kopjes en klaar. Wat is een strakke deadline toch een geweldige inspirator!
Amanda en Brian staan weer op 'goede voet'? Goed als in ongelijkwaardig, natuurlijk.
Precies andersom.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:54 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke draagt de afdankertjes van Amanda?
Tja hoofdhuishoudingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:57 schreef beequeen het volgende:
Mega overtroming, en Palma zit buiten koffie te drinken.
"Ik ben geen huishoudster. Ik ben PALMA, HOOFD HUISHOUDING" met een blik VOL trotsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:56 schreef ericahysterica het volgende:
palma zit weer uitgebreid koffie te drinken terwijl de hele slaapkamer onderloopt
Ik denk haar breuk met Wilgo, en zijn dus bedreigingen geweest, net als bij CORA.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:58 schreef Taurus het volgende:
"Hoe daar op gereageerd werd in de buitenwereld" zegt Natas, ik weet niet eens waar het over gaat, wat nou buitenwereld?
Opvallend dat Natasia dat 'lief' noemt, omdat het bewijst dat mensen achter haar staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk haar breuk met Wilgo, en zijn dus bedreigingen geweest, net als bij CORA.
Sorry gert effe wat negatiefs hoor....Palma je bent en blijft een luie schijtdonder...je bent geen hoofdhuishouding..maar je gedraagd je als een onafgestudeerde vrouw die zich heeft opgeleid aan de huishoudschool en niet verder is gekomen dan werken op bv een ministerie als catering dame...zo.quote:
zeker, haar buik zwabbert er mooi over/omheenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef ericahysterica het volgende:
goed pasvorm die slip van Nasty
Ik weet wel zeker dat ze blijft, kutwijf, maar misschien zijn die kids wel beter af zonder haar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Wilgo is een schat van een vent....hij was zowieso tegoed voor Natasia, maar het komt niet echt als een verrassing dat het uit is. Na september blijft ze echt wel zitten...ze gaat over lijken en ziet in materialistische dingen haar geluk
niet verder gekomen dan pleejufquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sorry gert effe wat negatiefs hoor....Palma je bent en blijft een luie schijtdonder...je bent geen hoofdhuishouding..maar je gedraagd je als een onafgestudeerde vrouw die zich heeft opgeleid aan de huishoudschool en niet verder is gekomen dan werken op bv een ministerie als catering dame...zo.
dit water schijnt van buiten te komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
jezus, heeft niemand de hoofdleiding uitgedraaid ofzo??? Dit water is niet afkomstig van 1 wasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |