neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
Geen problemen op mjin site ?
Nee, maar ik heb er een schermpje tussen gezet, dus het zou kunnen.quote:
ja leuke knul en moedig dat hij er ingaatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Dennis overigens wel ok, maar goed dat is natuurlijk even afwachten. Hij heeft wel een vrolijke en olijke uitstraling en liet zich niet verleiden tot een oorlog met Natasia die hem maar niks vond..die trok me toch een zure bek, ach misschien kwam het omdat ze achter een stukje van Jensen had gezien?:)
Goeiemorgen Peet. ik vond Palma en Natasja niks bij Jensen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hier alles prima hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er een schermpje tussen gezet, dus het zou kunnen.![]()
Natas werd goed klem gezet door Jensen, maar Palma liet goed haar ware aard zien door Lieke zo af te zeiken, beetje zielig mens is het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen Peet. ik vond Palma en Natasja niks bij Jensen.
Alleen over de rug van een ander, verder komt er geen zinnig woord uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Natas werd goed klem gezet door Jensen, maar Palma liet goed haar ware aard zien door Lieke zo af te zeiken, beetje zielig mens is het.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen over de rug van een ander, verder komt er geen zinnig woord uit.
En? Zag je het gouden kooi logo?quote:
Gewoon eng wat hij deed, dat belerende toontjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef petraa het volgende:
Bij mij doen ze het ook prima HidiHo. Trouwens wat was Brian een zielig figuur gisteren met zijn gezeik tegen Amanda
Volgens mij wel, maar ik zie geen logoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Zag je het gouden kooi logo?
of heb je geen wmp11?
Als die spontaan was dan was die grappig, hier liep ze al een week over te piekeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond die opmerking van Palma dat Lieke zich met een natte dweil naar binnen had geneukt dan wel weer grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |