Was hij niet aan het slaapwandelen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:03 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat weer slapen tot half 10.
Hoe ging het vraagt Palma.
Een grote teringzooi, maar heeft niets met Palma of Caz te maken.
Jaap praat in raadsels volgens mij.
Is ze blijven slapen ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:41 schreef blomst het volgende:
Palma brengt Jaap batterijen, die is niet laat
Die hebben we al gehoord, dat Jensen mooi was, dat ze vele telefoontjes/smsjes heeft gehad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:51 schreef demins het volgende:
Waarom schreeuwt Palma nog niet?![]()
Ben potdome niet voor niks zo vroeg op....
LP maak je wel fotos?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze gaan toch naar Stroom morgen? Daar woont m'n vriend op 200m afstand van en ik ben morgen in Rotterdam, dus mocht Jaap, Huub, Lieke of Amanda gaan dan wip ik misschien wel even langs om te koekeloeren. Mochten Brian en Natasia samen gaan dan ga ik ECHT niet
Als ik ga natuurlijk! BTW ik denk dat Dennis het beste Huub en Amanda mee kan nemen of Jaap en Amanda...quote:
jaap en amanda lijkt me wel een leuke Mix.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als ik ga natuurlijk! BTW ik denk dat Dennis het beste Huub en Amanda mee kan nemen of Jaap en Amanda...
Mogguhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
Geen problemen op mjin site ?
ik zit op hanff dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
Geen problemen op mjin site ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |