Heel eerlijk gezegd heb ik tot nu toe de indruk dat het het laatste gaat worden. Ik vind hem wat onzeker overkomen. ( niet raar als je net binnen bent maar toch.....)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er al iemand wakker in het huis? Ze moeten zo toch ontbijten? Ik hoop op een kleine oorlog zodat Dennis kan laten zien of hij Dennis the Man, Dennis the bitch of Dennis the loser is..
Iedereen is wakker ik zit er eigenlijk ook op te wachten, wnt ik moet boodshcappen doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er al iemand wakker in het huis? Ze moeten zo toch ontbijten? Ik hoop op een kleine oorlog zodat Dennis kan laten zien of hij Dennis the Man, Dennis the bitch of Dennis the loser is..
Hoe oud?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Het moet evenMijn dochter is zonet geslaagd voor har rijexamen![]()
Weer een zorg erbij![]()
ok thxquote:
Beetje laat, maar gefeli, ik deel je zorgen, doodengquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Het moet evenMijn dochter is zonet geslaagd voor har rijexamen![]()
Weer een zorg erbij![]()
Hij wil niet dat natas hem naakt ziet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef Adothehague het volgende:
Waarom blijft die homo in zn boxer lopen kan hij niks aantrekken![]()
Als ie maar niet ook in zijn blote reet rond gaat lopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef Adothehague het volgende:
Waarom blijft die homo in zn boxer lopen kan hij niks aantrekken![]()
Ik vond hem gisteren aan tafel met zijn alle wel sterk, hij ging er gewoon niet op in en zat te lachen en zei dat hij ervan genoot. Ik vond hem niet zo zenuwachtig. Hij deed het ook wel erg goed om Jaap voor zich te winnen. Verder is het natuurlijk even afwachten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:23 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd heb ik tot nu toe de indruk dat het het laatste gaat worden. Ik vind hem wat onzeker overkomen. ( niet raar als je net binnen bent maar toch.....)
Net zoals ze altijd zegt dat ze mooi op haar gewicht blijft. Lieke zei het gisteren mooi, volgens mij kom je weer aan. Natas was doodstil.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef blomst het volgende:
Natasja cardio't 's ochtens meestal????
Heel lang geleden zeker
Och, zou ik geloof ik niet zo'n heel groot bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie maar niet ook in zijn blote reet rond gaat lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |