Aan het werk dan, en vlug. Mogguh Ccquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Oei, oei, oei. Spoedje op mijn werk. Dus maar even tvp-en zodat ik na deze haastcopyklus kan chillen met een COS.
Ja dat was echt triest. Ik kan hem ergens wel begrijpen dat hij wil dat ze oplet met alcohol, maar je kunt ook met iemand een rustig gesprek aangaan voor je iemand een puta noemt, uitscheld en meetrekt. Ik geloof dat ze 'achter' ook niet helemaal happy waren met zijn aanpak.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef petraa het volgende:
Bij mij doen ze het ook prima HidiHo. Trouwens wat was Brian een zielig figuur gisteren met zijn gezeik tegen Amanda
Okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef petraa het volgende:
Bij mij doen ze het ook prima HidiHo. Trouwens wat was Brian een zielig figuur gisteren met zijn gezeik tegen Amanda
Ach maak je niet druk, er zijn meer autoongelukken dan ... euh... never mind.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Het moet evenMijn dochter is zonet geslaagd voor har rijexamen![]()
Weer een zorg erbij![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Zo, dat is vroegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Hier ook niets anders dan voorheen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Zag je het gouden kooi logo?
of heb je geen wmp11?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
dan nog kan hij/zij een dochter hebben toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gefeliciteerd blomst. Ben je een vrouw? Ik dacht dat je een homosexuele man was (serieus!!)
LOL, proficiat... juist minder joh, niet meer halen en brengen....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
sterker nog, nu kan zij jou halen en brengenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, proficiat... juist minder joh, niet meer halen en brengen....
Een vrouwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gefeliciteerd blomst. Ben je een vrouw? Ik dacht dat je een homosexuele man was (serieus!!)
Gouden kooi logo is te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Zag je het gouden kooi logo?
of heb je geen wmp11?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
Ja dat is wel zo, en minder vaakde auto tot mijn beschikking is weer minder leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, proficiat... juist minder joh, niet meer halen en brengen....
Feliquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:15 schreef blomst het volgende:
Weer een zorg erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |