Heee je bent er weer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zijn wenkbrouwen zijn opzeker 100% geepileerd. Geen problemen mee opzich...hij heeft een unibrow aanleg denk ik haha..wel lekker weinig haren op de borst. das wel hygi....
Tjah je moet wat he, natasia is zowat de enige sexloze daar. Zelfs japio de reus heeft meer mazzel sexueel gezien. Maar ik blijf erbij..Ik vind Natasa een engerd en zou daar dus never nooit niet iets mee doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja is alweer botergeil. Ik voorspel TIETENALARM.
Hij is het broertje van Lecoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100%![]()
en volgens mij is ie stylist ofzo![]()
Jah heb 3 verslavingen, 1: Pokeren, 2 fotograferen 3 gouden kooi. en het is dat mijn beste vriend de streams voor een maandje kadoo deed.quote:
Wie wel, Wilgo ook al niet meer en Ton heeft ook al een andere vriendin.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tjah je moet wat he, natasia is zowat de enige sexloze daar. Zelfs japio de reus heeft meer mazzel sexueel gezien. Maar ik blijf erbij..Ik vind Natasa een engerd en zou daar dus never nooit niet iets mee doen.
Ja jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah heb 3 verslavingen, 1: Pokeren, 2 fotograferen 3 gouden kooi. en het is dat mijn beste vriend de streams voor een maandje kadoo deed.
Precies, ik kon al niet op zijn naam komenquote:
vind ik dus ook tot nu toe . Hij weet zich op het moment geen houding te geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Aan zijn lichaamshouding te zien lijkt het met een heel onzeker ventje die Dennis.
Tjah...wellicht is dennis een inhuurhoertje speciaal voor natasia...hahaahaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie wel, Wilgo ook al niet meer en Ton heeft ook al een andere vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |