Ws over Wilgo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:28 schreef CoT het volgende:
waar heeft Natasia het nu over?
Ja dat vraag ik me dus ook steeds af. Ik lees hier steeds dat het uit is met Wilgo en dat het daar over gaat, maar ze zegt ook "ik heb het ook ff gezien .. nou en dat was ehh niet goed".. Hoe kan ze nou 'zien' dat het 'uitgaat' met wilgo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:28 schreef CoT het volgende:
waar heeft Natasia het nu over?
Hij wil eerst douchen.. maar dan moet die boxer uit.. en daar ziet hij ff tegenop heb ik het idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef Adothehague het volgende:
Waarom blijft die homo in zn boxer lopen kan hij niks aantrekken![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Och, zou ik geloof ik niet zo'n heel groot bezwaar tegen hebben![]()
Die wil na 9 maanden ook wel eens watanders zien dan die van Huub,Jaap en Brianquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Natasja drinkt op bed koffie, om Dennis te kunnen zien douchen??????![]()
douche kan ook bezet zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij wil eerst douchen.. maar dan moet die boxer uit.. en daar ziet hij ff tegenop heb ik het idee.![]()
Er stond iets in de krant volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook steeds af. Ik lees hier steeds dat het uit is met Wilgo en dat het daar over gaat, maar ze zegt ook "ik heb het ook ff gezien .. nou en dat was ehh niet goed".. Hoe kan ze nou 'zien' dat het 'uitgaat' met wilgo?![]()
De andere douche is vrij, zit geen deur in denk dat dat het probleem is /quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:30 schreef blomst het volgende:
[..]
douche kan ook bezet zijn
En dan heeft het uittrekken van zijn boxer ook nog geen nut.
100%quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Onze pretty Boy is homo denk ik.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja is alweer botergeil. Ik voorspel TIETENALARM.
Alweer? Nog steedsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja is alweer botergeil. Ik voorspel TIETENALARM.
Wat?quote:
Zijn wenkbrouwen zijn opzeker 100% geepileerd. Geen problemen mee opzich...hij heeft een unibrow aanleg denk ik haha..wel lekker weinig haren op de borst. das wel hygi....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100%![]()
en volgens mij is ie stylist ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |