Toch maar een andere, minder sexy.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:28 schreef mootie het volgende:
Natasja weer lekker ingesmeerd met olie, en hop, gewoon haar shirtje weer aan.
Als ik haar tegenkwam draaide ik mij om en rende wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:30 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja gaat drinken en geil wordt mag die Dennis wel gaan oppassen. Heel goed mogelijk dat ie binnen 48 uur gillend het huis uitvlucht...
God zij met me dat ik haar NOOIT tegenkom...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Als ik haar tegenkwam draaide ik mij om en rende weg
Ik zou haar in d'r schjmoel spugen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Als ik haar tegenkwam draaide ik mij om en rende weg
Schatje toch, ik zal hem Dennie noemen, ok?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Mag Dennis anders genoemd worden hier? Ik raak bijna in een identiteitscrisis....![]()
Lijk je ook op hem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Mag Dennis anders genoemd worden hier? Ik raak bijna in een identiteitscrisis....![]()
mijn dennis raakt ook in een identiteitscrisis.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
demins, dennis - what's the difference?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Ik stel voor:quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
vind jij Stennis beter klinkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Hey, Dennis... eh Deminsquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Ik vind Mitch in Adamskostuum nog leukerquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
Bij Mitch vind ik een zwarte stropdas toch beter staan.
Nee klopt niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef Mika25 het volgende:
Dinsdag: Huub heeft seks met een groupie, met een enorme ruzie met Lieke als gevolg.
Woensdag: Lieke begint een relatie met Dennis.
Of is dat script ietsjes TE voorspelbaar?
met alleen een stropdasquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind Mitch in Adamskostuum nog leuker
Ik kan niet wachten, Amanda gaat echt voor de bijl.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
Mitch : hebben jullie al een pact gesloten of zijn jullie benieuwd hoe die jongen is
B :hij is welkom
Gemeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
Hoe laat komt demins DGK binnen?
Ben ik het ook een keer eens met jou.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Day het volgende:
Wat is er zo leuk aan Mitch? Vind 'm 3 x niks.
Nou je beseft dat ik zo'n knappe man ben wil je wel vriendelijk zwaaien, he!quote:
en niet om 12 uur afgewerkt itt Mitch, maar Dennis blijft!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, Amanda gaat echt voor de bijl.
Dennis is een lelijke aap!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
demins, dennis - what's the difference?![]()
ja inderdaad vanaf 16.00 uur volg ik de streams en ik zie hoe zenuwachtig en verheugd zij is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, Amanda gaat echt voor de bijl.
Geef haar eens ongelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Nou je beseft dat ik zo'n knappe man ben wil je wel vriendelijk zwaaien, he!![]()
Wat is je sterrenbeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Wat zou Amanda haar eetste vraag zijn?
Heb je een relatie?
Val je op mannen of vrouwen?
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Heb je een relatie?
Hoe oud ben je?
Leg uit...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:41 schreef neehe het volgende:
Als Dennis Lieke immunitijd geeft, is het afwachten wat Jaap doet, anders is Huub er zo uit.
Lijkt me vrij eenvoudig voor de andere miljonairs, als die nog iets meer lucht krijgen van hun "vriendschap" gaat 1 van hen er gewoon uit. Echt eerlijk is het niet, immersquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Day het volgende:
Ergens is het wel raar dat Lieke en Dennis elkaar kennen.
Maar goed, dat waren ze in eerste instantie ook met Amanda en Nena van plan.
Ik zit al achter, met een bakje opgewarmde chinees!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
Hoe laat komt demins DGK binnen?
Heb je een relatie?
Hoe oud ben je?
HOEZOOOOOOOOOO?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef JohnFoK het volgende:
we gaan zo bellen, !!
Met wie? Doe hem of haar de groeten van mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef JohnFoK het volgende:
we gaan zo bellen, !!
Kijk je het programma op tv?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Heb je een relatie?
Hoe oud ben je?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:45 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar de uitzending???
Maar zo is het waarschijnlijk ook.. Ik gok er op dat hij neutraal blijft, maar gesteund wordt door HJquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft die 'neppe' neplog van Dennis gevonden.
Jaap zegt "kom maar op ik maak m af"... haha...
Huub zegt "hij mag meedoen met ons of het is terror op hem"
Ik check de COS van gisteren even, als jij het handeltje hier volgt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Ik kan die foto echt niet vinden. Sorry!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Wat is je sterrenbeeld?
quote:
Wat is ze voorspelbaar, hè?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Wat is je sterrenbeeld?
Wie zegt dat die nep is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft die 'neppe' neplog van Dennis gevonden.
Jaap zegt "kom maar op ik maak m af"... haha...
Huub zegt "hij mag meedoen met ons of het is terror op hem"
Natasia modus aan:quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef 2live het volgende:
ik geloof dat de mannen in DGK zich toch wel bedreigd voelen door de komst van Dennis
Ik heb er al een hele rij gehad. Zal even kijken welke.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik check de COS van gisteren even, als jij het handeltje hier volgt.![]()
Bron: http://miljonairdennis.web-log.nl/quote:Dennis enters the Gouden Kooi!!!
6gy6fx3 Hallo daar,
Vandaag de grote dag: Dennis enters the Gouden Kooi!!!
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h) echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
Tags: de gouden kooi, dennis, dennis bax, dgk, gouden dennis, nieuwe miljonair
z n oogies worden strakker en zn wenkbrouwen gaan schuin naar boven staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef DrsH het volgende:
BRRRRRRRRRRRRR begint volgens mij in een pre parra stadium te belanden let hierbij vooral op zijn non verbale gedrag
Maagd en slangquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is ze voorspelbaar, hè?
Tweeling en aap.
Ik hoop dat hij nep is want mij lijkt een BAN supporter niet interessant.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef CoT het volgende:
ze hebben het over de nep(?)log
Brothers in Arms. Lijkt me niet veel aan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef demins het volgende:
OMG! Ik zie het al aankomen: BAND of Brothas
Dat zal ze nooit doorhebben, al staat het op een bordje op de tvquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoop dat Dennis vandaag direct na Jensen binnenvalt, net op het moment dat Natasia doorkrijgt hoe erg ze voor lul is gezet in Jensen![]()
Het zou wel een vette actie zijn als Dennis dat er op heeft gezet om BAN valse hoop te geven en Amanda te kunnen pakkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef johngrisham het volgende:
brian heeft ineens een goede bui
die domme lul gelooft ook
gewoon wat dr in staat he
ban wordt band echt nie
Da's waarquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal ze nooit doorhebben, al staat het op een bordje op de tv![]()
"kijk je wel eens naar het programma?"quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Amanda is echt stapelgek op Mitch
quote:
op Robert 6000quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????
En door Mitchquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit weer verdacht veel met zijn handen door zijn haren te strijken, hij is knap nerveus. Zou dat door een nieuwe bewoner komen?
Lieke?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????
nee nooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef avonne het volgende:
[..]
"kijk je wel eens naar het programma?"
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de meetlat van Amanda heel laag ligt zolang er maar een piemeltje aan hangt![]()
als hupie niet uitkijkt dreigt hij een kopie van zichzelf te worden en als huubfan zou ik dat zeer betreurenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
Dat "moooooi" heeft Huub zo vet gekopieerd van Jaap.
Nu aan de beurt als ik het goed heb!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef SiRojK het volgende:
http://joygirl1.hyves.nl/
Eén van de meisjes die bij de aanmeldingen van Jaap zat!
Ik ben een lelijke vent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef DaanDobber het volgende:
Zijn er nog Fok!ers die zich hebben opgegeven? Of zijn we allemaal onaantrekkelijke mannen?
ik ben een manwijf telt dat ook?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef DaanDobber het volgende:
Zijn er nog Fok!ers die zich hebben opgegeven? Of zijn we allemaal onaantrekkelijke mannen?
Daar houdt ze haar meetlat juist langs! Zo laag ligt die dus niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de meetlat van Amanda heel laag ligt zolang er maar een piemeltje aan hangt![]()
ik heb 'm nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
Er mist een post van mij.
ik zie het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
A heeft 1 maat en dat is boven de navelquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef demins het volgende:
[..]
Daar houdt ze haar meetlat juist langs! Zo laag ligt die dus niet...![]()
Huub is in mijn ogen al een kopie van zichzelf...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als hupie niet uitkijkt dreigt hij een kopie van zichzelf te worden en als huubfan zou ik dat zeer betreuren
Het is maar wat je 'laag' noemtquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef demins het volgende:
[Piemels]
Daar houdt ze haar meetlat juist langs! Zo laag ligt die dus niet...![]()
Ach, er staan er nog genoeg moet je maar denken!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, er staan er nog genoeg moet je maar denken!![]()
of je ziel verkopen voor geld zo kan je het ook noemen...........is niet erggggggggg zolang wij het maar als lol beschouwenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub is in mijn ogen al een kopie van zichzelf...
De echte Huub is allang verloren gegaan en die show die ze tegenwoordig op moeten voeren.
"TV maken" heet dat...
Tuurlijk kopieren ze woorden van elkaar, vind je het gek, je zit dag en nacht bij iemand op de lip, als ik 2 dagen bij mijn vriendin ben heb ik al een accent van hier tot tokio.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
Was jij "Yvette" ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje ligt verleidelijk op de bank, helaas zit ze in de villa.
wat een leuke meid is het toch![]()
Zei hij dat ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:11 schreef 2live het volgende:
lache; een stel jongens heeft Yvette verzonnen om zo Jaap aan de telefoon te krijgen. Ze willen Amanda; dat geile wijf die alles met Brian doet.
Welke dan?quote:
het is naast d'r tieten het karakter wat zo lelijk is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
toch ziet natasia er soms heel mooi uit...wie had gedacht dat ik dat ooooooooooooooooooooit zou zeggen.....
nouquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
Waarom ouwe wijven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef Kinga het volgende:
Wat zijn dat voor ouwe wijven allemaal
Een reactie op avonne, die iemand citeerde over of men wel kijkt naar de streams. Ik schreef dat je kijken en kijken hebt, net zoals je lezen en lezen hebt.quote:
Dat zei die jongen...het was een groepje Haagse jongens die Jaap dikke enzo noemde..toen werd de verbinding verbroken..quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
Hij is daar al de hele dag mee bezig, vreselijk gewoon, hij kan op dit moment niets meer zelf verzinnen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
nee, als ik amanda wil zien dan wel als robert en niet als yvette.quote:
ja....maar vind je niet...ze ziet er echt supergezond uit....mooie witte tanden,glanzende huid...ze straalt echtquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef 2live het volgende:
[..]
het is naast d'r tieten het karakter wat zo lelijk is.![]()
Right you are, zo zie je maar. Selectief lezen is ook een kunst.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Een reactie op avonne, die iemand citeerde over of men wel kijkt naar de streams. Ik schreef dat je kijken en kijken hebt, net zoals je lezen en lezen hebt.
dat is ook zo, ik vind het alleen moeilijk om uitelijk en innerlijk los van elkaar te zien in haar geval.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef riri het volgende:
[..]
ja....maar vind je niet...ze ziet er echt supergezond uit....mooie witte tanden,glanzende huid...ze straalt echt
Jammer dat ze van die olifantenpoten heeft en zo'n flubberdeblubber buik, en van die opgezwollen deuktieten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
toch ziet natasia er soms heel mooi uit...wie had gedacht dat ik dat ooooooooooooooooooooit zou zeggen.....
En hij geeft ruiterlijk toe dat niet 1 van de uitspraken van hem is en dat hij altijd supersnel uitspraken kopieert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is daar al de hele dag mee bezig, vreselijk gewoon, hij kan op dit moment niets meer zelf verzinnen.
22.00 uurquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
Dus hoe laat komt die Dennis uit de kast in het huis?
22.00 u!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
Wanneer niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
Natas gaat zich bezatten.
voor een negerin ziet ze er redelijk uit soms, alleen is ze een beetje te zwart naar mijn smaak, ik hou wel van goud, zoals prinses amanda's kleurtjequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
Rond de klok van tienen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
Dat is de gast die er zeker weten inkomt..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huh, is dat die gast die er misschien in komt?![]()
Rechtvaardig en met open vizier lezen, dat is pas een kunst.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Right you are, zo zie je maar. Selectief lezen is ook een kunst.
Je bedoelt de kleur van pis.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef robert2006 het volgende:
[..]
voor een negerin ziet ze er redelijk uit soms, alleen is ze een beetje te zwart naar mijn smaak, ik hou wel van goud, zoals prinses amanda's kleurtje
Volgens mij zei ze dat ze 28 wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef demins het volgende:
Moeten die meisjes niet eerst aan hun moeders vragen of ze naar Huub mogen???
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef demins het volgende:
Joh, die moeders zitten straks juist klaar om alles te horen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef demins het volgende:
Nee? echt waar? IELLLLLLLLLquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Zora01 het volgende:
OMG Natas tegen Mitch.. ik moet minstens 2 keer over je heen gegaan zijn voor ik hier het huis uit ga....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Zora01 het volgende:
OMG Natas tegen Mitch.. ik moet minstens 2 keer over je heen gegaan zijn voor ik hier het huis uit ga....
Vind ik ook. Ik vind vooral haar mond erg mooi. Van vorm. Niet van inhoud.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
Het lijkt me dan echt niet overdreven als de Kinderbescherming eens een kijkje komt nemen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef johngrisham het volgende:
je bent lekker geil bezig tas
mn complimenten
ze heeft dr zussen al gevraagd
of de kids daar kunnen zijn na
september, ben bang dat ze het ook
nog voor elkaar krijgt ook
En dan hopen dat ze zich dik vergist, zoals ook toen met Ericquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Natas is weer zeer irritant opgewonden, ze zal wel weer lopen schreeuwen dat ze een nieuw vriende hebt als die Dannis binnenkomt .. BAH![]()
Als ze op de groupiedag van Huub en Jaap wil komen is haar mentale leeftijd niet meer dan 13!!!quote:
Huub heeft bijna iedere week een ander woord of slogan wat hij veelvuldig gebruikt.. dat is dan meestal iets wat hij oppikt bij een andere bewoner.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
Euh, ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
Mitchie...? Mag ik je uit elkaar trekken?
Moet een man eens tegen een vrouw zeggen in het normale leven.
niks die zijn gewoon uitelkaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef milk-shake het volgende:
ik zou wel eens willen weten wat ernou echt heeft afgespeeld tussen natas en wilgo.....
ajb LP, niet zo vals doen tegen prinses amandaatje, dat heeft ze niet verdiendquote:
Hoezo waren dat turken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef BarryK het volgende:
Haha, Yvette had gezien dat Jaap die turken aan de lijn had.
Nou, het is te hopen dat je vermoeden klopt. Ik heb geen zin in nog meer domme BAN gesprekken, dat stomme gehang en die borstklopperij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik lees daarnet de krabbels op de hyve van Dennis, daarbij staat een berichtje van ene Kelly (zijn zusje) die zegt zijn hyve bij te houden de komende tijd. Bij haar hyves staan die van King Jaap en Huub De Gouden Kooi. Zij zal dan wel fan zijn van Jaap en Huub en ik kan me niet voorstellen dat hij zich dan aan zal sluiten bij BAN![]()
Dat bedoel ik. Jij bent een heerquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:26 schreef demins het volgende:
[..]
Euh, ik durf het bijna niet te vragen...![]()
34 is ze.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:29 schreef Haunter het volgende:
Dit klinkt echt als een vrouw van 40 ofzo
Je loopt voor met streamsquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Hou er wel rekening mee dat als jij de villa weer verlaat, dat ik niet van je hou. Kun je dat wel aan? Ik wil je in ieder geval oraal domineren. En doe je ook slikken? Of als je het dan uitspuugt in het gezicht van Brian. Dan ben je echt gaaf"
22.00quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef CoT het volgende:
Wanneer komt die nieuwe miljonair?
Waar komt hij precies aan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
DE NIEUWE MILJONAIR KOMT ROND 10 UUR AAN!
(en aangezien DGK altijd laat is zal het wel half elf worden)
Nu voor iedereen duidelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |