z n oogies worden strakker en zn wenkbrouwen gaan schuin naar boven staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef DrsH het volgende:
BRRRRRRRRRRRRR begint volgens mij in een pre parra stadium te belanden let hierbij vooral op zijn non verbale gedrag
Maagd en slangquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is ze voorspelbaar, hè?
Tweeling en aap.
Ik hoop dat hij nep is want mij lijkt een BAN supporter niet interessant.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef CoT het volgende:
ze hebben het over de nep(?)log
Brothers in Arms. Lijkt me niet veel aan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef demins het volgende:
OMG! Ik zie het al aankomen: BAND of Brothas
Dat zal ze nooit doorhebben, al staat het op een bordje op de tvquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoop dat Dennis vandaag direct na Jensen binnenvalt, net op het moment dat Natasia doorkrijgt hoe erg ze voor lul is gezet in Jensen![]()
Het zou wel een vette actie zijn als Dennis dat er op heeft gezet om BAN valse hoop te geven en Amanda te kunnen pakkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef johngrisham het volgende:
brian heeft ineens een goede bui
die domme lul gelooft ook
gewoon wat dr in staat he
ban wordt band echt nie
Da's waarquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal ze nooit doorhebben, al staat het op een bordje op de tv![]()
"kijk je wel eens naar het programma?"quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Wat zou Amanda haar eetste vraag zijn?
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Amanda is echt stapelgek op Mitch
quote:
op Robert 6000quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????
En door Mitchquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit weer verdacht veel met zijn handen door zijn haren te strijken, hij is knap nerveus. Zou dat door een nieuwe bewoner komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |