Ik zit al achter, met een bakje opgewarmde chinees!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
Hoe laat komt demins DGK binnen?
Wat is je sterrenbeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Wat zou Amanda haar eetste vraag zijn?
Heb je een relatie?
Val je op mannen of vrouwen?
Hoe oud ben je?
HOEZOOOOOOOOOO?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef JohnFoK het volgende:
we gaan zo bellen, !!
Met wie? Doe hem of haar de groeten van mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef JohnFoK het volgende:
we gaan zo bellen, !!
Kijk je het programma op tv?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Heb je een relatie?
Val je op mannen of vrouwen?
Hoe oud ben je?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:45 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar de uitzending???
Maar zo is het waarschijnlijk ook.. Ik gok er op dat hij neutraal blijft, maar gesteund wordt door HJquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft die 'neppe' neplog van Dennis gevonden.
Jaap zegt "kom maar op ik maak m af"... haha...
Huub zegt "hij mag meedoen met ons of het is terror op hem"
Ik check de COS van gisteren even, als jij het handeltje hier volgt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Ik kan die foto echt niet vinden. Sorry!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Wat is je sterrenbeeld?
quote:
Wat is ze voorspelbaar, hè?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Wat is je sterrenbeeld?
Wie zegt dat die nep is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft die 'neppe' neplog van Dennis gevonden.
Jaap zegt "kom maar op ik maak m af"... haha...
Huub zegt "hij mag meedoen met ons of het is terror op hem"
Natasia modus aan:quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef 2live het volgende:
ik geloof dat de mannen in DGK zich toch wel bedreigd voelen door de komst van Dennis
Ik heb er al een hele rij gehad. Zal even kijken welke.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik check de COS van gisteren even, als jij het handeltje hier volgt.![]()
Bron: http://miljonairdennis.web-log.nl/quote:Dennis enters the Gouden Kooi!!!
6gy6fx3 Hallo daar,
Vandaag de grote dag: Dennis enters the Gouden Kooi!!!
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h) echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
Tags: de gouden kooi, dennis, dennis bax, dgk, gouden dennis, nieuwe miljonair
z n oogies worden strakker en zn wenkbrouwen gaan schuin naar boven staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef DrsH het volgende:
BRRRRRRRRRRRRR begint volgens mij in een pre parra stadium te belanden let hierbij vooral op zijn non verbale gedrag
Maagd en slangquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is ze voorspelbaar, hè?
Tweeling en aap.
Ik hoop dat hij nep is want mij lijkt een BAN supporter niet interessant.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef CoT het volgende:
ze hebben het over de nep(?)log
Brothers in Arms. Lijkt me niet veel aan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef demins het volgende:
OMG! Ik zie het al aankomen: BAND of Brothas
Dat zal ze nooit doorhebben, al staat het op een bordje op de tvquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoop dat Dennis vandaag direct na Jensen binnenvalt, net op het moment dat Natasia doorkrijgt hoe erg ze voor lul is gezet in Jensen![]()
Het zou wel een vette actie zijn als Dennis dat er op heeft gezet om BAN valse hoop te geven en Amanda te kunnen pakkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef johngrisham het volgende:
brian heeft ineens een goede bui
die domme lul gelooft ook
gewoon wat dr in staat he
ban wordt band echt nie
Da's waarquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal ze nooit doorhebben, al staat het op een bordje op de tv![]()
"kijk je wel eens naar het programma?"quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Amanda is echt stapelgek op Mitch
quote:
op Robert 6000quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????
En door Mitchquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit weer verdacht veel met zijn handen door zijn haren te strijken, hij is knap nerveus. Zou dat door een nieuwe bewoner komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |