Toch maar een andere, minder sexy.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:28 schreef mootie het volgende:
Natasja weer lekker ingesmeerd met olie, en hop, gewoon haar shirtje weer aan.
Als ik haar tegenkwam draaide ik mij om en rende wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:30 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja gaat drinken en geil wordt mag die Dennis wel gaan oppassen. Heel goed mogelijk dat ie binnen 48 uur gillend het huis uitvlucht...
God zij met me dat ik haar NOOIT tegenkom...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Als ik haar tegenkwam draaide ik mij om en rende weg
Ik zou haar in d'r schjmoel spugen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Als ik haar tegenkwam draaide ik mij om en rende weg
Schatje toch, ik zal hem Dennie noemen, ok?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Mag Dennis anders genoemd worden hier? Ik raak bijna in een identiteitscrisis....![]()
Lijk je ook op hem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Mag Dennis anders genoemd worden hier? Ik raak bijna in een identiteitscrisis....![]()
mijn dennis raakt ook in een identiteitscrisis.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
demins, dennis - what's the difference?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Ik stel voor:quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
vind jij Stennis beter klinkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Hey, Dennis... eh Deminsquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef demins het volgende:
Ik vind Mitch in Adamskostuum nog leukerquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
Bij Mitch vind ik een zwarte stropdas toch beter staan.
Nee klopt niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef Mika25 het volgende:
Dinsdag: Huub heeft seks met een groupie, met een enorme ruzie met Lieke als gevolg.
Woensdag: Lieke begint een relatie met Dennis.
Of is dat script ietsjes TE voorspelbaar?
met alleen een stropdasquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind Mitch in Adamskostuum nog leuker
Ik kan niet wachten, Amanda gaat echt voor de bijl.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
Mitch : hebben jullie al een pact gesloten of zijn jullie benieuwd hoe die jongen is
B :hij is welkom
Gemeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
Hoe laat komt demins DGK binnen?
Ben ik het ook een keer eens met jou.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Day het volgende:
Wat is er zo leuk aan Mitch? Vind 'm 3 x niks.
Nou je beseft dat ik zo'n knappe man ben wil je wel vriendelijk zwaaien, he!quote:
en niet om 12 uur afgewerkt itt Mitch, maar Dennis blijft!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, Amanda gaat echt voor de bijl.
Dennis is een lelijke aap!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
demins, dennis - what's the difference?![]()
ja inderdaad vanaf 16.00 uur volg ik de streams en ik zie hoe zenuwachtig en verheugd zij is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, Amanda gaat echt voor de bijl.
Geef haar eens ongelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Nou je beseft dat ik zo'n knappe man ben wil je wel vriendelijk zwaaien, he!![]()
Wat is je sterrenbeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Wat zou Amanda haar eetste vraag zijn?
Heb je een relatie?
Val je op mannen of vrouwen?
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Wat zou Amanda haar eetste vraag zijn?
Heb je een relatie?
Val je op mannen of vrouwen?
Hoe oud ben je?
Leg uit...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:41 schreef neehe het volgende:
Als Dennis Lieke immunitijd geeft, is het afwachten wat Jaap doet, anders is Huub er zo uit.
Lijkt me vrij eenvoudig voor de andere miljonairs, als die nog iets meer lucht krijgen van hun "vriendschap" gaat 1 van hen er gewoon uit. Echt eerlijk is het niet, immersquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Day het volgende:
Ergens is het wel raar dat Lieke en Dennis elkaar kennen.
Maar goed, dat waren ze in eerste instantie ook met Amanda en Nena van plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |