Stretch ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar voor de wortelbroek en de onder-de-oksel-taille mode.![]()
Hapquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft heul nix met maat of stretch te maken.......![]()
Vandaar die dikke reetquote:
Mag je met Sonja wel honger hebben dan??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Goffer ik heb honger ben aan het Sonja-en, ik pak maar weer een augurk
Ik ben weer eens gruwelijk misselijk........quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Goffer ik heb honger ben aan het Sonja-en, ik pak maar weer een augurk
Neuh mag niet, maarre ik heb vandaag te weinig gegeten. Ik was me middag eten vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag je met Sonja wel honger hebben dan??
Ik moet zeggen, dat ik met Sonja meer en afwisselender eet dan als ik zelf eet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Dames vreet toch normaal. De Albert Heijn was vol gepropt met eierkoeken give me a break..
Kut Sonja Kut(eierkoeken) bakker.
BAH
Ben je wel goed bij je hoofdquote:
Ik heb al 1,5 week geen wasmachine! Dan wil je echt wel wassen! Hoe laat het ook is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofdTis 23:34
Oh ja vebouwings perikkelen. Bin there done itquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 week geen wasmachine! Dan wil je echt wel wassen! Hoe laat het ook is.
Alleen een spijkerbroek........... voor de rest ligt alles in de was, ik ben aan huis gekluisterd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |