Lieke?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
ach ja op wie is Amanda niet gek?????????????????????????
nee nooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef avonne het volgende:
[..]
"kijk je wel eens naar het programma?"
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de meetlat van Amanda heel laag ligt zolang er maar een piemeltje aan hangt![]()
als hupie niet uitkijkt dreigt hij een kopie van zichzelf te worden en als huubfan zou ik dat zeer betreurenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
Dat "moooooi" heeft Huub zo vet gekopieerd van Jaap.
Nu aan de beurt als ik het goed heb!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef SiRojK het volgende:
http://joygirl1.hyves.nl/
Eén van de meisjes die bij de aanmeldingen van Jaap zat!
Ik ben een lelijke vent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef DaanDobber het volgende:
Zijn er nog Fok!ers die zich hebben opgegeven? Of zijn we allemaal onaantrekkelijke mannen?
ik ben een manwijf telt dat ook?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef DaanDobber het volgende:
Zijn er nog Fok!ers die zich hebben opgegeven? Of zijn we allemaal onaantrekkelijke mannen?
Daar houdt ze haar meetlat juist langs! Zo laag ligt die dus niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de meetlat van Amanda heel laag ligt zolang er maar een piemeltje aan hangt![]()
ik heb 'm nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
Er mist een post van mij.
ik zie het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
A heeft 1 maat en dat is boven de navelquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef demins het volgende:
[..]
Daar houdt ze haar meetlat juist langs! Zo laag ligt die dus niet...![]()
Huub is in mijn ogen al een kopie van zichzelf...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als hupie niet uitkijkt dreigt hij een kopie van zichzelf te worden en als huubfan zou ik dat zeer betreuren
Het is maar wat je 'laag' noemtquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef demins het volgende:
[Piemels]
Daar houdt ze haar meetlat juist langs! Zo laag ligt die dus niet...![]()
Ach, er staan er nog genoeg moet je maar denken!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, er staan er nog genoeg moet je maar denken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |