Joh, die moeders zitten straks juist klaar om alles te horen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef demins het volgende:
Moeten die meisjes niet eerst aan hun moeders vragen of ze naar Huub mogen???
Nee? echt waar? IELLLLLLLLLquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Zora01 het volgende:
OMG Natas tegen Mitch.. ik moet minstens 2 keer over je heen gegaan zijn voor ik hier het huis uit ga....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Zora01 het volgende:
OMG Natas tegen Mitch.. ik moet minstens 2 keer over je heen gegaan zijn voor ik hier het huis uit ga....
Vind ik ook. Ik vind vooral haar mond erg mooi. Van vorm. Niet van inhoud.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
toch ziet natasia er soms heel mooi uit...wie had gedacht dat ik dat ooooooooooooooooooooit zou zeggen.....
Het lijkt me dan echt niet overdreven als de Kinderbescherming eens een kijkje komt nemen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef johngrisham het volgende:
je bent lekker geil bezig tas
mn complimenten
ze heeft dr zussen al gevraagd
of de kids daar kunnen zijn na
september, ben bang dat ze het ook
nog voor elkaar krijgt ook
En dan hopen dat ze zich dik vergist, zoals ook toen met Ericquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Soury het volgende:
Natas is weer zeer irritant opgewonden, ze zal wel weer lopen schreeuwen dat ze een nieuw vriende hebt als die Dannis binnenkomt .. BAH![]()
Als ze op de groupiedag van Huub en Jaap wil komen is haar mentale leeftijd niet meer dan 13!!!quote:
Huub heeft bijna iedere week een ander woord of slogan wat hij veelvuldig gebruikt.. dat is dan meestal iets wat hij oppikt bij een andere bewoner.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
Dat "moooooi" heeft Huub zo vet gekopieerd van Jaap.
Euh, ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
Mitchie...? Mag ik je uit elkaar trekken?
Moet een man eens tegen een vrouw zeggen in het normale leven.
niks die zijn gewoon uitelkaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef milk-shake het volgende:
ik zou wel eens willen weten wat ernou echt heeft afgespeeld tussen natas en wilgo.....
ajb LP, niet zo vals doen tegen prinses amandaatje, dat heeft ze niet verdiendquote:
Hoezo waren dat turken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef BarryK het volgende:
Haha, Yvette had gezien dat Jaap die turken aan de lijn had.
Nou, het is te hopen dat je vermoeden klopt. Ik heb geen zin in nog meer domme BAN gesprekken, dat stomme gehang en die borstklopperij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik lees daarnet de krabbels op de hyve van Dennis, daarbij staat een berichtje van ene Kelly (zijn zusje) die zegt zijn hyve bij te houden de komende tijd. Bij haar hyves staan die van King Jaap en Huub De Gouden Kooi. Zij zal dan wel fan zijn van Jaap en Huub en ik kan me niet voorstellen dat hij zich dan aan zal sluiten bij BAN![]()
Dat bedoel ik. Jij bent een heerquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:26 schreef demins het volgende:
[..]
Euh, ik durf het bijna niet te vragen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |