nee, als ik amanda wil zien dan wel als robert en niet als yvette.quote:
ja....maar vind je niet...ze ziet er echt supergezond uit....mooie witte tanden,glanzende huid...ze straalt echtquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef 2live het volgende:
[..]
het is naast d'r tieten het karakter wat zo lelijk is.![]()
Right you are, zo zie je maar. Selectief lezen is ook een kunst.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Een reactie op avonne, die iemand citeerde over of men wel kijkt naar de streams. Ik schreef dat je kijken en kijken hebt, net zoals je lezen en lezen hebt.
dat is ook zo, ik vind het alleen moeilijk om uitelijk en innerlijk los van elkaar te zien in haar geval.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef riri het volgende:
[..]
ja....maar vind je niet...ze ziet er echt supergezond uit....mooie witte tanden,glanzende huid...ze straalt echt
Jammer dat ze van die olifantenpoten heeft en zo'n flubberdeblubber buik, en van die opgezwollen deuktieten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
toch ziet natasia er soms heel mooi uit...wie had gedacht dat ik dat ooooooooooooooooooooit zou zeggen.....
En hij geeft ruiterlijk toe dat niet 1 van de uitspraken van hem is en dat hij altijd supersnel uitspraken kopieert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is daar al de hele dag mee bezig, vreselijk gewoon, hij kan op dit moment niets meer zelf verzinnen.
22.00 uurquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
Dus hoe laat komt die Dennis uit de kast in het huis?
22.00 u!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
Wanneer niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
Natas gaat zich bezatten.
voor een negerin ziet ze er redelijk uit soms, alleen is ze een beetje te zwart naar mijn smaak, ik hou wel van goud, zoals prinses amanda's kleurtjequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
toch ziet natasia er soms heel mooi uit...wie had gedacht dat ik dat ooooooooooooooooooooit zou zeggen.....
Rond de klok van tienen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
Dat is de gast die er zeker weten inkomt..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huh, is dat die gast die er misschien in komt?![]()
Rechtvaardig en met open vizier lezen, dat is pas een kunst.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Right you are, zo zie je maar. Selectief lezen is ook een kunst.
Je bedoelt de kleur van pis.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef robert2006 het volgende:
[..]
voor een negerin ziet ze er redelijk uit soms, alleen is ze een beetje te zwart naar mijn smaak, ik hou wel van goud, zoals prinses amanda's kleurtje
Volgens mij zei ze dat ze 28 wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef demins het volgende:
Moeten die meisjes niet eerst aan hun moeders vragen of ze naar Huub mogen???
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef demins het volgende:
Moeten die meisjes niet eerst aan hun moeders vragen of ze naar Huub mogen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |