of je ziel verkopen voor geld zo kan je het ook noemen...........is niet erggggggggg zolang wij het maar als lol beschouwenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub is in mijn ogen al een kopie van zichzelf...
De echte Huub is allang verloren gegaan en die show die ze tegenwoordig op moeten voeren.
"TV maken" heet dat...
Tuurlijk kopieren ze woorden van elkaar, vind je het gek, je zit dag en nacht bij iemand op de lip, als ik 2 dagen bij mijn vriendin ben heb ik al een accent van hier tot tokio.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
Dat "moooooi" heeft Huub zo vet gekopieerd van Jaap.
Was jij "Yvette" ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje ligt verleidelijk op de bank, helaas zit ze in de villa.
wat een leuke meid is het toch![]()
Zei hij dat ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:11 schreef 2live het volgende:
lache; een stel jongens heeft Yvette verzonnen om zo Jaap aan de telefoon te krijgen. Ze willen Amanda; dat geile wijf die alles met Brian doet.
Welke dan?quote:
het is naast d'r tieten het karakter wat zo lelijk is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef riri het volgende:
toch ziet natasia er soms heel mooi uit...wie had gedacht dat ik dat ooooooooooooooooooooit zou zeggen.....
nouquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
Waarom ouwe wijven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef Kinga het volgende:
Wat zijn dat voor ouwe wijven allemaal
Een reactie op avonne, die iemand citeerde over of men wel kijkt naar de streams. Ik schreef dat je kijken en kijken hebt, net zoals je lezen en lezen hebt.quote:
Dat zei die jongen...het was een groepje Haagse jongens die Jaap dikke enzo noemde..toen werd de verbinding verbroken..quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
Hij is daar al de hele dag mee bezig, vreselijk gewoon, hij kan op dit moment niets meer zelf verzinnen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
Dat "moooooi" heeft Huub zo vet gekopieerd van Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |