Het VOL verhaal is pure onzinquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met het wel of niet blijven van Natasia te maken?
is niet waar enkele minuten later zei natas pas ; NL en Patricia zijn ook uit elkaar!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whahaha, Natasia sprak over Patricia .... Het is uit met Nathanael !
Ach, rondjes rijden kan iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Je kunt zien dat Natasia het rijden al is verleerd.
ik heb het gesprek zelf gehoord en hier ook gepost. Snapte niet meteen waar het over ging.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het VOL verhaal is pure onzin
Wilgo is een figurantquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef 2live het volgende:
[..]
is niet waar enkele minuten later zei natas pas ; NL en Patricia zijn ook uit elkaar!
dus dat eerdere gesprek ging duidelijk over haar zelf
Ben bang dat de redactie alles zal doen om te ontkennen dat het over is met Wilgo en dat Tas naar huis moet. Niet in het belang van het programma.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef 2live het volgende:
[..]
is niet waar enkele minuten later zei natas pas ; NL en Patricia zijn ook uit elkaar!
Praat me er niet van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar netjes op de rem gaan staan niet![]()
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat "achter" Natasia gaat vertellen dat Wilgo er een punt achter heeft gezet..quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Wilgo heeft nog nooit een punt gezet imo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat "achter" Natasia gaat vertellen dat Wilgo er een punt achter heeft gezet..
jou niet?![]()
weet jij dan wat ze achter heeft gedaan? Mss heeft ze wilgo aan de telefoon gehad weet ik veel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat "achter" Natasia gaat vertellen dat Wilgo er een punt achter heeft gezet..
jou niet?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het VOL verhaal is pure onzin
Misschien heeft Tas nog een enkele keer contact met Wilgo en haar familie???quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
jou niet?![]()
Hier hebben we iets aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef johngrisham het volgende:
musea ging kopen
en dat ze dan samen gingen elk weekend
met de kids
toen zei kapster ja dat ka wel ben toch single
en toen zei tas ja ik nu toch ook
[..]
Ik ga erop letten als ze weer eens gaat verkondigen dat ze over drie maandjes naarquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
weet jij dan wat ze achter heeft gedaan? Mss heeft ze wilgo aan de telefoon gehad weet ik veel.
Wilgo heeft wel meer per brief of telefoon laten weten.
Hee, dat is een goed ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga erop letten als ze weer eens gaat verkondigen dat ze over drie maandjes naar
haar kindjes en haar ventje zal gaan...
ventje zal ze dan voortaan
weglaten![]()
Ze ging naar 'achter' om kennis te maken met een nieuwe collega van de redactiequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
weet jij dan wat ze achter heeft gedaan? Mss heeft ze wilgo aan de telefoon gehad weet ik veel.
Wilgo heeft wel meer per brief of telefoon laten weten.
Van VOL.quote:Lieke meldt dat ze met Huub een goed gesprek heeft gehad vannacht, met minder drank op van Huubs kant.
Huub weet dat het zo is zegt ie, maar vindt het nie leuk om te horen.
Dat waren speculaties. Nu gaat het over een op een telefoongesprek, letterlijk weergegeven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welnee...gisteren was iedereen ervan overtuigd dat er een nieuwe bewoner kwam..
ene S. ofzo..![]()
Ook al heeft ze zich per ongeluk versproken in dat telefoongesprek, voor de buitenwereld zal ze de schijn ophouden, al was het maar om door medebewoners niet te worden gepakt op haar eigen woorden dat ze naar huis zou gaan als Wilgo er niet meer zou zijn.....quote:
De yoga-les van Brian zodanig gedreigd te verzieken dat Brian uiteindelijk is weggegaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
Weet iemand welke terroraktie Jaap vanmorgen tegen Brrr heeft uitgevoerd?
Huub had helemaal NIETS met dat ongeluk met Fries te makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Evn een reactie op alle gebeurtenissen , er gebeurt wel veel inpulsiviteit in de kooi, en dat werkt wel ten nadelen voor andere, mens op dier, vind dat zeer kwalijk, Brain die een adres doorkwekt
en Huub die in eerste instantie Fries in het spel wou laten spelen, en ook Fries heeft daar de gevolgen nog van, het zou een reden moeten zijn om de regels nog strakker te moeten aanhalen, anders gaan er echt ernstige dingen gebeuren en zou het mij niet verbazen dat er ooit een ziekenwagen voor die deur staat.
Ahaa dank je wel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De yoga-les van Brian zodanig gedreigd te verzieken dat Brian uiteindelijk is weggegaan
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Evn een reactie op alle gebeurtenissen ,
Duistere zaak. Hij had het misschien kunnen voorkomen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub had helemaal NIETS met dat ongeluk met Fries te maken
Waarschijnlijk een leuk verhaal, maar maak het een beetje leesbaar. Zet hier een daar eens een punt en begin de volgende zin met een hoofdletter. Dan wil ik wel proberen je verhaal te lezen.......quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Evn een reactie op alle gebeurtenissen , er gebeurt wel veel inpulsiviteit in de kooi, en dat werkt wel ten nadelen voor andere, mens op dier, vind dat zeer kwalijk, Brain die een adres doorkwekt
en Huub die in eerste instantie Fries in het spel wou laten spelen, en ook Fries heeft daar de gevolgen nog van, het zou een reden moeten zijn om de regels nog strakker te moeten aanhalen, anders gaan er echt ernstige dingen gebeuren en zou het mij niet verbazen dat er ooit een ziekenwagen voor die deur staat.
Gossie pietjuh zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Dat wou die ook, maar de paardenverzorgster zei dat het geen kwaad kon.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Duistere zaak. Hij had het misschien kunnen voorkomen...
Do you wants some cheese ? with your WINE, boyquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Spartel het volgende:
Haal die spelfout eens uit de tt.
TT kunnen alleen door de gekleurden verandert worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Spartel het volgende:
Do you wants? Goed geprobeerde diss idd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Do you wants some cheese ? with your WINE, boy
Dank je voor deze nuddige tipquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Spartel het volgende:
Dank je, kan ik weer veilig terug naar mijn Libelle.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wilgo en Natasia zijn niet uit elkaar![]()
Vandaar!:-)quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
TT kunnen alleen door de gekleurden verandert worden.
Jemig als je het overbodig vindt, reageer er dan ook niet op.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor deze nuddige tip
Dan kun je er vanuit gaan dat ze vrijgezel is..anders zou ze dit niet zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef 2live het volgende:
natas vond alleen Bart, Brian en Noussayr leuke jongens om te zien, de rest was niet haar type.
* doet even research op Mamjoquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan kun je er vanuit gaan dat ze vrijgezel is..anders zou ze dit niet zeggen![]()
wacht maar zometeen zegt ze; maar mijn eigen ventjuh is toch het mooistquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan kun je er vanuit gaan dat ze vrijgezel is..anders zou ze dit niet zeggen![]()
Ik ben je al voor geweest...buiten de normale scheldpartijen niks bijzonders kunnen vinden..quote:
Ik ben snel weer weggegaan........ ik vind het daar engquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben je al voor geweest...buiten de normale scheldpartijen niks bijzonders kunnen vinden..![]()
Opvallend:
We mik oeng druk nanga Natasja! Zij zijn niet de enige kinderen zonder een moeder hoor, en trouwens zie zien haar vaak. Ze vertellen er niet bij dat die kinderen soms ook mogen blijven logeren zonder camara. Dus mi edé jere. Ik weet want ze is mijn visitie.
Toedeloe.
Bron: www.mamjo.com
Dat komt omdat er batterijenwissel is en die rat is zo slim om de "lege" batterijen van Amanda en Natasja alvast mee te nemen zodat de twee dames vrij spel hebben om te praten zonder geluid.quote:
Mamjo moet je mijden als de pest. Hele enge site.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weggegaan........ ik vind het daar eng![]()
Als je daar leest zou je zomaar kunnen denken dat alle posters daar blanken haten![]()
Niemand heeft je gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weggegaan........ ik vind het daar eng![]()
Als je daar leest zou je zomaar kunnen denken dat alle posters daar blanken haten![]()
Misschien ligt het eraan dat Huub niet zoveel Sudokupuzzels probeert op te lossen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
WB: Je ziet die anderen nooit zo gezellig bij elkaar zitten als wij.
Vanmorgen vertelde hij al aan Dellie dat er 2 vuilniszakken met spullen opgestuurd zijn voor de veiligheid..quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb vanmorgen twee zonnebrillen naar 'achter' gedaan. Ze blijven hier maar zijn wel weg. Dan kunnen ze ook niet kapot gemaakt worden" ....... Voor mij een duidelijk voorteken van angst
quote:
Neee joh, Brian kijkt met oogkleppen op. Hoe vaak zitten Huub, Lieke en Jaap niet bij elkaar te kletsen op het bed. Oke geen hele dagen zoals toen met SHE, maar ze hebben toch ook hun quality momentjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien ligt het eraan dat Huub niet zoveel Sudokupuzzels probeert op te lossen.![]()
Eric is al weg hoor..quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik deed weer ff een poging naar de streams te luisteren, ze staan tegenwoordig meer uit dan aan bij mij.
Zit nu interview te luisteren van je grote vriend Erik![]()
Have fun!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:14 schreef Day het volgende:
TT even aangepast en andere topic dichtgegooid!
Verder moeten jullie maar even wachten op Avonne. Ik ga naar Doe Maar, kijken of de bom daar wel valt!
Behave!![]()
Oeverloos gezeik tussen die tweequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:23 schreef milk-shake het volgende:
hebben lieke en huub weer ruzie..............![]()
Nouuu het gaat over de wel zeer belangrijke keukendienst, dat is iets waar ze geen personeel voor hebben. Ohhh ik vergis me ze hebben tegenwoordig butlers, die kunnen die zooi wel opruimen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja het gaat nergens over.........eigenlijk net als dit progamma..........![]()
Ellie ruimt de drankvoorraad wel op.. hik..quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuu het gaat over de wel zeer belangrijke keukendienst, dat is iets waar ze geen personeel voor hebben. Ohhh ik vergis me ze hebben tegenwoordig butlers, die kunnen die zooi wel opruimen.![]()
Daar was jij toch mee bezig Sherlock!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
Zijn we er al achter of Wilgo inderdaad pleitos is?
Ik werd een beetje bang......... en er stond ook niks!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar was jij toch mee bezig Sherlock!!
Wilgo is al een half jaar Didgo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
Zijn we er al achter of Wilgo inderdaad pleitos is?
Ze kunnen het niet in de doofpot blijven stoppen. Cora komt zo en tot die tijd wilde Jaap het rustig houden, daar vertrouwen we dan maar op...quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
Hide and seek.
Het laffe volkje achter heeft waarschijnlijk de gedetineerden opdracht gegeven bij elkaar uit de buurt te blijven om daar mee te voorkomen dat het walgelijke onverantwoorde incident van afgelopen nacht niet zo makkelijk kan worden opgerakeld.
Kon je ongezien weg komen daar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik werd een beetje bang......... en er stond ook niks!
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Cora komt eraan!
Mag niet van Los Talpatientos, incident moet buiten de publiciteit blijven ivm juridische konsekwenties.quote:
Ik weet allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?Ik zie haar niet hoor? Of 'n auto, of 'n poort
Dan krijgen we zeker voorlopig nog geen terror.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Cora komt eraan!
Begrijp niet dat Cora nog komt na eerdere bedreiging en het gebeuren van afgelopen nacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet in de doofpot blijven stoppen. Cora komt zo en tot die tijd wilde Jaap het rustig houden, daar vertrouwen we dan maar op...
Ik heb me er al zitten ergeren ffies geleden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je zin hebt om jezelf even flink te ergeren dan adviseer ik je om op de DGK-site te kijken naar het exclusieve gesprek met Eric. Een aandoenlijk, zielig verhaal van een kapperende onderkaak. Hoewel ik niets tegen 'flikkers' heb (als identificatie van een groep personen) beschouw ik Eric als een 'flikker' (als persoon die anderen een vuile streek flikt)
Dat kan toch nooit??quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Mag niet van Los Talpatientos, incident moet buiten de publiciteit blijven ivm juridische konsekwenties.
alles wordt weer goed gepraat en geslijmt.........door brain....en de febo ...........tja kindje van god (febo) he?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Cora komt eraan!
Ik heb zeerrrrr exclusieve streams.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik hoor 't ook nu maar zeker 3 minuten na jouw bericht![]()
Juist, het is gewoon 'n geweldig woord voor mensen die dingen 'flikken'. Ik vind 't niet leuk dat homo's dat woord opeigenen zodat ik geacht word dat niet meer te gebruiken. Het ligt lekker in de mond dus ik vind sommige mensen 'n flikker, klaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je zin hebt om jezelf even flink te ergeren dan adviseer ik je om op de DGK-site te kijken naar het exclusieve gesprek met Eric. Een aandoenlijk, zielig verhaal van een kapperende onderkaak.
Hoewel ik niets tegen 'flikkers' heb (als identificatie van een groep personen) beschouw ik Eric als een 'flikker' (als persoon die anderen een vuile streek flikt) ga je hier toch wel een beetje kotsen van 'flikker Eric'
Bedenk enkele hele belangrijke redenen van 'de redactie' om TV-beelden te hebben van het 'goedmaken'quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Begrijp niet dat Cora nog komt na eerdere bedreiging en het gebeuren van afgelopen nacht.![]()
Ik hoop dat ze de filmpjes heeft zitten terugkijken, zodat ze heeft gezien dat hij er totaal geen spijt van had, pas op het moment dat hij naar achter werd geroepen toonde hij berouw.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:37 schreef CoT het volgende:
Hoop dat Cora helemaal niet met Brain wil praten
Hoe dichter je bij Aalsmeer woont, hoe verder vooruit de streams lopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik hoor 't ook nu maar zeker 3 minuten na jouw bericht![]()
kennie niet spijbelen..........dit is wel belangrijk hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:37 schreef petraa het volgende:
Goffer ik moet me kiddo naar hockey brengen, graag goed live verslag voor mij bijhouden dames en heren.
Ik zou een heel pak met A4tjes hebben meegenomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef DrsH het volgende:
daar komt Cora
Inderdaad, dus geen terror tegen vieze bange rat.........quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
alles wordt weer goed gepraat en geslijmt.........door brain....en de febo ...........tja kindje van god (febo) he?![]()
Wat de redactie wil is mij al zeer lang duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedenk enkele hele belangrijke redenen van 'de redactie' om TV-beelden te hebben van het 'goedmaken'
Dan zou het helemaal onvergeeflijk zijn.quote:
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
Cora heeft niets met dit programma te maken. Lange neus naar 10.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef NS het volgende:
Nu gaan we het krijgen hoor. Cora heeft natuurlijk de opdracht gekregen om de excuses van WB ta accepteren (ik hoop het niet)
heb ik ook hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
Maar niet zo erg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:43 schreef SIRA het volgende:
ze heeft vannacht dus verschillende telefoontjes gehad met gescheld etc.
lekker dan
het is eerder gebeurd zegt ze net
Ik ook hoor. Ik zie Brian naar Cora lopen en meteen mute...quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
ik ook, ook bij ruziesquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
hallo ..........dit is vaste prikquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
Waarom haalt Brian Huub er nu bij.
*plukt waasje voor ogen wegquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef DrsH het volgende:
Cora denkt dat mensen die 8 of 10 uur lang maandenlang de streams volgen een waas voor hun ogen krijgen als er zoiets gebeurt
Cora zal wel heel erg veel geld gekregen hebben voor dit belachelijke gesprek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef DrsH het volgende:
Cora denkt dat mensen die 8 of 10 uur lang maandenlang de streams volgen een waas voor hun ogen krijgen als er zoiets gebeurt
Extra grote taartquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora zal wel heel erg veel geld gekregen hebben voor dit belachelijke gesprek.
ja meerdere malen bij begin van het gesprekquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:48 schreef SIRA het volgende:
waarom vraagt Brian nou aan Cora of ze kon schatten hoe oud die beller was?
dat voegt toch niets toe.. het wordt er echt niet minder erg door..
heeft ie al sorry of iets dergelijks gezegd ?
Ik hoop dat ze die in de schjmoel van WB gooit.quote:
oh, stond ie nog op mute denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja meerdere malen bij begin van het gesprek
Als Cora en Jaap karakter hebben laten ze die hele trouwerij in DGK ploffen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die in de schjmoel van WB gooit.
Duh..... hij is toch eigenlijk het slachtoffer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef DrsH het volgende:
Doordat Rat cora heeft kunnen spreken heeft het voor hem een plek gekregen![]()
Ik heb het filmpje gekeken, en het was absoluut met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef mootie het volgende:
Brian, je bent er helemaal niet van geschrokken, het was een weloverwogen actie waar je supertrots op was!!! Vuile leugenaar!![]()
![]()
![]()
![]()
heb je voor mij een linkje??quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gekeken, en het was absoluut met voorbedachte rade.![]()
![]()
![]()
jaha en allemaal de schuld van huub !quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh..... hij is toch eigenlijk het slachtoffer?
Huub's moeder werkt bij slachtofferhulp. Misschien kan zij worden ingeschakeld om WB te troosten...quote:
We hadden hier geen mannelijke Ericfansquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef blomst het volgende:
Zegt het maar Wie van de heren heft Cora gebeld?
die gozer is echt de weg kwijt, hij gaat vanavond gewoon weer zeggen dat hij de morele winnaar isquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef DrsH het volgende:
rat is trots en blij dat cora een uur de tijd is gegeven
Trots?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef DrsH het volgende:
rat is trots en blij dat cora een uur de tijd is gegeven
Ik doe even met je meequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mag ik even hier..... De RAT zit weer een zielig verhaal op te hangen
Ik denk dat het Palma was en dat Cora zich vergist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
We hadden hier geen mannelijke Ericfans![]()
Ligt aan de streamers, wij zijn parra.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
die gozer is echt de weg kwijt, hij gaat vanavond gewoon weer zeggen dat hij de morele winnaar is![]()
Moeder Netty, Kenneth en dat soort volk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja het zijn de mensen die de streams volgen. Daar zitten een paar idioten bij.
Streamers worden zo onderschat. Dat komt echt nog wel een keer naar buiten, believe you me.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
Brian wordt weer in staat gesteld een integer televisiemomentje te pikken?
Walgelijk.
en af en toe een bengeltje....quote:
En Sjon en Deborah en Stijn zal hij ook wel ontzettend lief vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Ik kan niet meer naar Brian luisteren........ hij vindt zichzelf zoooo geweldig en gevoelig en lief en schattig .....
Hij is er dus voor zichzelf (en voor de televisieregistratie) als morele winnaar uitgekomen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Ik kan niet meer naar Brian luisteren........ hij vindt zichzelf zoooo geweldig en gevoelig en lief en schattig .....
Oh, vandaar die stem die paniekerig riep: Kan Brian naar achter komen??????quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
ik geloof brian.
hij ging uit zich zelf naar achter, werd niet geroepen.
hij wist absoluut niet wat zijn woorden voor een uitwerking op de buitenwereld konden hebben.
hij houd geen lijstjes bij met gegevens over andere bewoners om ze "strategisch" te gebruiken
is dit echt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
WB: Zo fijn om te zien dat Cora en Japio nu weer samen zijn. Gelukkig heb ik daar in bij kunnen dragen, al was het niet de bedoeling op deze manier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is er dus voor zichzelf (en voor de televisieregistratie) als morele winnaar uitgekomen?
Helaas welquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
WB: Zo fijn om te zien dat Cora en Japio nu weer samen zijn. Gelukkig heb ik daar in bij kunnen dragen, al was het niet de bedoeling op deze manier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van internet toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Cora en Jaap kennen elkaar dus al langer dan twee weken voor dat hij de kooi in ging.
De tranen waren echt maar hij heeft het moment ook direkt gebruikt om wat onzin er in tegooien.
En een pets toe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Mijn God, wat een grootsheidwaanzinnige. Kruisigen die hap!
Haar hele familie is vannacht slachtoffer geworden van die Antilliaanse mongeaul.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij is het voor Cora erg goed uit te houden door de steun die ze van iedereen krijgt!
Hij ging eerst zelf, later werd die nog een keer naar achteren geroepen, toen Jaap in kantoor zatquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
ik geloof brian.
hij wist absoluut niet wat zijn woorden voor een uitwerking op de buitenwereld konden hebben.
hij houd geen lijstjes bij met gegevens over andere bewoners om ze "strategisch" te gebruiken
Ja, geen TWEE maar ZES weken voor DGK hebben ze elkaar voor het eerst gezien. Daarvoor alleen kennismaking en kontakt via internet-chatquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Cora en Jaap kennen elkaar dus al langer dan twee weken voor dat hij de kooi in ging.
De tranen waren echt maar hij heeft het moment ook direkt gebruikt om wat onzin er in tegooien.
Bang dat ze teveel loslaten....................quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Nicolaas mag niet worden uitgenodigd, er mogen geen oud bewoners komen.
en Cora zegt net 4 maandenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, geen TWEE maar ZES weken voor DGK hebben ze elkaar voor het eerst gezien. Daarvoor alleen kennismaking en kontakt via internet-chat
Ik vrees dat ik dan heel erg pissig wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Rotterdammert het volgende:
ik vrees dat jaap van achter zijn terror-plannen niet mag uitvoeren
en Eric dan ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef markisboer het volgende:
duz stlvia mag ook niet komen ?
Nee? Waarom deed hij het dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
ik geloof brian.
Ja dat heb ik ook maar je kan er weinig aan doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan heel erg pissig wordt.
Informatie offensief richting alle media door VOLquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan heel erg pissig wordt.
Hij WERD ook naar achter geroepen. Meneer was nog aan het nagenieten van zn geweldige actie, en toen werd hij naar achter gebonjourd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee? Waarom deed hij het dan?
Omdat hij weet dat het gehoord wordt..daarom...
Zo gaat het telkens.....er dreigt eindelijk wat interessants te gebeuren.....gaan we het weer allemaal goed lullen....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Rotterdammert het volgende:
ik vrees dat jaap van achter zijn terror-plannen niet mag uitvoeren
En weer wordt BAN min of meer beloond voor hun achterlijke acties......quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Zo gaat het telkens.....er dreigt eindelijk wat interessants te gebeuren.....gaan we het weer allemaal goed lullen....![]()
![]()
Aan het streamlijntje houden heet dat........![]()
![]()
Machiavelli is niks hierbij. Sjon's betrekkingen met Berlusconi werpen nu al hun vruchten af.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Zo gaat het telkens.....er dreigt eindelijk wat interessants te gebeuren.....gaan we het weer allemaal goed lullen....![]()
![]()
Aan het streamlijntje houden heet dat........![]()
![]()
Hoop dat ze naar een advocaat gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
Cora's moeder was flink pissig op Brian.
Cora moet even doorgaan met voeden, hij moet boos worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
Cora's moeder was flink pissig op Brian.
dat hedda altijd zijn nummer 1 blijft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke is pissed over iets wat in de Party staat m.b.t. Hedda.
''Slimme'' timing van de febo om dat blad juist nu erin te gooien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
[..]
dat hedda altijd zijn nummer 1 blijft.
Daar zat Andries in dat interview ook behoorlijk over door te zagen, was voorspelbaar dat het over Hedda zou gaan in de Party.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke is pissed over iets wat in de Party staat m.b.t. Hedda.
Tuurlijk die is gebrainwashed door die pannekoek. Alles voor het behoud van BAN.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
valt ook echt niet op dat Cora het zo rustig opneemt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
Heeft Cora een contract met 10 dat ze niets mag zeggen????????quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vind ze zo afschuwelijk hangen voor tieten die gelift zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben wel goede ondersteuning:
[afbeelding]
Ja na de lunch van vanmiddag wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft Cora een contract met 10 dat ze niets mag zeggen????????
Ik vind het wel passen.. een vrouw van 33 moet niet van die rechtop staande knollen hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind ze zo afschuwelijk hangen voor tieten die gelift zijn.
Die rat heeft geen flauw benul wat integriteit betekent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
cora; brian mist emo -jaap
lieke; hij mist een stukje integriteit
ik vond hem wel sterk van Lieke anders.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Die rat heeft geen flauw benul wat integriteit betekent.
Nouja.. Alsof 33 zo'n mijlpaal isquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen.. een vrouw van 33 moet niet van die rechtop staande knollen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |