Ik weet allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?Ik zie haar niet hoor? Of 'n auto, of 'n poort
Dan krijgen we zeker voorlopig nog geen terror.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Cora komt eraan!
Begrijp niet dat Cora nog komt na eerdere bedreiging en het gebeuren van afgelopen nacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet in de doofpot blijven stoppen. Cora komt zo en tot die tijd wilde Jaap het rustig houden, daar vertrouwen we dan maar op...
Ik heb me er al zitten ergeren ffies geleden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je zin hebt om jezelf even flink te ergeren dan adviseer ik je om op de DGK-site te kijken naar het exclusieve gesprek met Eric. Een aandoenlijk, zielig verhaal van een kapperende onderkaak. Hoewel ik niets tegen 'flikkers' heb (als identificatie van een groep personen) beschouw ik Eric als een 'flikker' (als persoon die anderen een vuile streek flikt)
Dat kan toch nooit??quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Mag niet van Los Talpatientos, incident moet buiten de publiciteit blijven ivm juridische konsekwenties.
alles wordt weer goed gepraat en geslijmt.........door brain....en de febo ...........tja kindje van god (febo) he?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Cora komt eraan!
Ik heb zeerrrrr exclusieve streams.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik hoor 't ook nu maar zeker 3 minuten na jouw bericht![]()
Juist, het is gewoon 'n geweldig woord voor mensen die dingen 'flikken'. Ik vind 't niet leuk dat homo's dat woord opeigenen zodat ik geacht word dat niet meer te gebruiken. Het ligt lekker in de mond dus ik vind sommige mensen 'n flikker, klaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je zin hebt om jezelf even flink te ergeren dan adviseer ik je om op de DGK-site te kijken naar het exclusieve gesprek met Eric. Een aandoenlijk, zielig verhaal van een kapperende onderkaak.
Hoewel ik niets tegen 'flikkers' heb (als identificatie van een groep personen) beschouw ik Eric als een 'flikker' (als persoon die anderen een vuile streek flikt) ga je hier toch wel een beetje kotsen van 'flikker Eric'
Bedenk enkele hele belangrijke redenen van 'de redactie' om TV-beelden te hebben van het 'goedmaken'quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Begrijp niet dat Cora nog komt na eerdere bedreiging en het gebeuren van afgelopen nacht.![]()
Ik hoop dat ze de filmpjes heeft zitten terugkijken, zodat ze heeft gezien dat hij er totaal geen spijt van had, pas op het moment dat hij naar achter werd geroepen toonde hij berouw.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:37 schreef CoT het volgende:
Hoop dat Cora helemaal niet met Brain wil praten
Hoe dichter je bij Aalsmeer woont, hoe verder vooruit de streams lopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik hoor 't ook nu maar zeker 3 minuten na jouw bericht![]()
kennie niet spijbelen..........dit is wel belangrijk hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:37 schreef petraa het volgende:
Goffer ik moet me kiddo naar hockey brengen, graag goed live verslag voor mij bijhouden dames en heren.
Ik zou een heel pak met A4tjes hebben meegenomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef DrsH het volgende:
daar komt Cora
Inderdaad, dus geen terror tegen vieze bange rat.........quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
alles wordt weer goed gepraat en geslijmt.........door brain....en de febo ...........tja kindje van god (febo) he?![]()
Wat de redactie wil is mij al zeer lang duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedenk enkele hele belangrijke redenen van 'de redactie' om TV-beelden te hebben van het 'goedmaken'
Dan zou het helemaal onvergeeflijk zijn.quote:
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
Cora heeft niets met dit programma te maken. Lange neus naar 10.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef NS het volgende:
Nu gaan we het krijgen hoor. Cora heeft natuurlijk de opdracht gekregen om de excuses van WB ta accepteren (ik hoop het niet)
heb ik ook hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
Maar niet zo erg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:43 schreef SIRA het volgende:
ze heeft vannacht dus verschillende telefoontjes gehad met gescheld etc.
lekker dan
het is eerder gebeurd zegt ze net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |