Dan kun je er vanuit gaan dat ze vrijgezel is..anders zou ze dit niet zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef 2live het volgende:
natas vond alleen Bart, Brian en Noussayr leuke jongens om te zien, de rest was niet haar type.
* doet even research op Mamjoquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan kun je er vanuit gaan dat ze vrijgezel is..anders zou ze dit niet zeggen![]()
wacht maar zometeen zegt ze; maar mijn eigen ventjuh is toch het mooistquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan kun je er vanuit gaan dat ze vrijgezel is..anders zou ze dit niet zeggen![]()
Ik ben je al voor geweest...buiten de normale scheldpartijen niks bijzonders kunnen vinden..quote:
Ik ben snel weer weggegaan........ ik vind het daar engquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben je al voor geweest...buiten de normale scheldpartijen niks bijzonders kunnen vinden..![]()
Opvallend:
We mik oeng druk nanga Natasja! Zij zijn niet de enige kinderen zonder een moeder hoor, en trouwens zie zien haar vaak. Ze vertellen er niet bij dat die kinderen soms ook mogen blijven logeren zonder camara. Dus mi edé jere. Ik weet want ze is mijn visitie.
Toedeloe.
Bron: www.mamjo.com
Dat komt omdat er batterijenwissel is en die rat is zo slim om de "lege" batterijen van Amanda en Natasja alvast mee te nemen zodat de twee dames vrij spel hebben om te praten zonder geluid.quote:
Mamjo moet je mijden als de pest. Hele enge site.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weggegaan........ ik vind het daar eng![]()
Als je daar leest zou je zomaar kunnen denken dat alle posters daar blanken haten![]()
Niemand heeft je gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weggegaan........ ik vind het daar eng![]()
Als je daar leest zou je zomaar kunnen denken dat alle posters daar blanken haten![]()
Misschien ligt het eraan dat Huub niet zoveel Sudokupuzzels probeert op te lossen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
WB: Je ziet die anderen nooit zo gezellig bij elkaar zitten als wij.
Vanmorgen vertelde hij al aan Dellie dat er 2 vuilniszakken met spullen opgestuurd zijn voor de veiligheid..quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb vanmorgen twee zonnebrillen naar 'achter' gedaan. Ze blijven hier maar zijn wel weg. Dan kunnen ze ook niet kapot gemaakt worden" ....... Voor mij een duidelijk voorteken van angst
quote:
Neee joh, Brian kijkt met oogkleppen op. Hoe vaak zitten Huub, Lieke en Jaap niet bij elkaar te kletsen op het bed. Oke geen hele dagen zoals toen met SHE, maar ze hebben toch ook hun quality momentjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien ligt het eraan dat Huub niet zoveel Sudokupuzzels probeert op te lossen.![]()
Eric is al weg hoor..quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik deed weer ff een poging naar de streams te luisteren, ze staan tegenwoordig meer uit dan aan bij mij.
Zit nu interview te luisteren van je grote vriend Erik![]()
Have fun!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:14 schreef Day het volgende:
TT even aangepast en andere topic dichtgegooid!
Verder moeten jullie maar even wachten op Avonne. Ik ga naar Doe Maar, kijken of de bom daar wel valt!
Behave!![]()
Oeverloos gezeik tussen die tweequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:23 schreef milk-shake het volgende:
hebben lieke en huub weer ruzie..............![]()
Nouuu het gaat over de wel zeer belangrijke keukendienst, dat is iets waar ze geen personeel voor hebben. Ohhh ik vergis me ze hebben tegenwoordig butlers, die kunnen die zooi wel opruimen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja het gaat nergens over.........eigenlijk net als dit progamma..........![]()
Ellie ruimt de drankvoorraad wel op.. hik..quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuu het gaat over de wel zeer belangrijke keukendienst, dat is iets waar ze geen personeel voor hebben. Ohhh ik vergis me ze hebben tegenwoordig butlers, die kunnen die zooi wel opruimen.![]()
Daar was jij toch mee bezig Sherlock!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
Zijn we er al achter of Wilgo inderdaad pleitos is?
Ik werd een beetje bang......... en er stond ook niks!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar was jij toch mee bezig Sherlock!!
Wilgo is al een half jaar Didgo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
Zijn we er al achter of Wilgo inderdaad pleitos is?
Ze kunnen het niet in de doofpot blijven stoppen. Cora komt zo en tot die tijd wilde Jaap het rustig houden, daar vertrouwen we dan maar op...quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
Hide and seek.
Het laffe volkje achter heeft waarschijnlijk de gedetineerden opdracht gegeven bij elkaar uit de buurt te blijven om daar mee te voorkomen dat het walgelijke onverantwoorde incident van afgelopen nacht niet zo makkelijk kan worden opgerakeld.
Kon je ongezien weg komen daar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik werd een beetje bang......... en er stond ook niks!
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef petraa het volgende:
Cora komt eraan!
Mag niet van Los Talpatientos, incident moet buiten de publiciteit blijven ivm juridische konsekwenties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |