Wat de redactie wil is mij al zeer lang duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedenk enkele hele belangrijke redenen van 'de redactie' om TV-beelden te hebben van het 'goedmaken'
Dan zou het helemaal onvergeeflijk zijn.quote:
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
Cora heeft niets met dit programma te maken. Lange neus naar 10.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef NS het volgende:
Nu gaan we het krijgen hoor. Cora heeft natuurlijk de opdracht gekregen om de excuses van WB ta accepteren (ik hoop het niet)
heb ik ook hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
Maar niet zo erg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:43 schreef SIRA het volgende:
ze heeft vannacht dus verschillende telefoontjes gehad met gescheld etc.
lekker dan
het is eerder gebeurd zegt ze net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |