Ik ook hoor. Ik zie Brian naar Cora lopen en meteen mute...quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
ik ook, ook bij ruziesquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef Taurus het volgende:
Ik durf heel vaak niet van dit soort gesprekken of ruzies te luisteren, uit 'n soort plaatsvervangende schaamte. Heeft niemand anders dat? Ik mute best vaak, en niet gewoon uit ergernis, maar puur omdat ik 't niet aandurf om dat gesprek te luisteren, zo genant lijkt 't me.
hallo ..........dit is vaste prikquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
Waarom haalt Brian Huub er nu bij.
*plukt waasje voor ogen wegquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef DrsH het volgende:
Cora denkt dat mensen die 8 of 10 uur lang maandenlang de streams volgen een waas voor hun ogen krijgen als er zoiets gebeurt
Cora zal wel heel erg veel geld gekregen hebben voor dit belachelijke gesprek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef DrsH het volgende:
Cora denkt dat mensen die 8 of 10 uur lang maandenlang de streams volgen een waas voor hun ogen krijgen als er zoiets gebeurt
Extra grote taartquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora zal wel heel erg veel geld gekregen hebben voor dit belachelijke gesprek.
ja meerdere malen bij begin van het gesprekquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:48 schreef SIRA het volgende:
waarom vraagt Brian nou aan Cora of ze kon schatten hoe oud die beller was?
dat voegt toch niets toe.. het wordt er echt niet minder erg door..
heeft ie al sorry of iets dergelijks gezegd ?
Ik hoop dat ze die in de schjmoel van WB gooit.quote:
oh, stond ie nog op mute denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja meerdere malen bij begin van het gesprek
Als Cora en Jaap karakter hebben laten ze die hele trouwerij in DGK ploffen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die in de schjmoel van WB gooit.
Duh..... hij is toch eigenlijk het slachtoffer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef DrsH het volgende:
Doordat Rat cora heeft kunnen spreken heeft het voor hem een plek gekregen![]()
Ik heb het filmpje gekeken, en het was absoluut met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef mootie het volgende:
Brian, je bent er helemaal niet van geschrokken, het was een weloverwogen actie waar je supertrots op was!!! Vuile leugenaar!![]()
![]()
![]()
![]()
heb je voor mij een linkje??quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gekeken, en het was absoluut met voorbedachte rade.![]()
![]()
![]()
jaha en allemaal de schuld van huub !quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh..... hij is toch eigenlijk het slachtoffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |