Haar hele familie is vannacht slachtoffer geworden van die Antilliaanse mongeaul.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij is het voor Cora erg goed uit te houden door de steun die ze van iedereen krijgt!
Hij ging eerst zelf, later werd die nog een keer naar achteren geroepen, toen Jaap in kantoor zatquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
ik geloof brian.
hij ging uit zich zelf naar achter, werd niet geroepen.
hij wist absoluut niet wat zijn woorden voor een uitwerking op de buitenwereld konden hebben.
hij houd geen lijstjes bij met gegevens over andere bewoners om ze "strategisch" te gebruiken
Ja, geen TWEE maar ZES weken voor DGK hebben ze elkaar voor het eerst gezien. Daarvoor alleen kennismaking en kontakt via internet-chatquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Cora en Jaap kennen elkaar dus al langer dan twee weken voor dat hij de kooi in ging.
De tranen waren echt maar hij heeft het moment ook direkt gebruikt om wat onzin er in tegooien.
Bang dat ze teveel loslaten....................quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Nicolaas mag niet worden uitgenodigd, er mogen geen oud bewoners komen.
en Cora zegt net 4 maandenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, geen TWEE maar ZES weken voor DGK hebben ze elkaar voor het eerst gezien. Daarvoor alleen kennismaking en kontakt via internet-chat
Ik vrees dat ik dan heel erg pissig wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Rotterdammert het volgende:
ik vrees dat jaap van achter zijn terror-plannen niet mag uitvoeren
en Eric dan ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef markisboer het volgende:
duz stlvia mag ook niet komen ?
Nee? Waarom deed hij het dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
ik geloof brian.
hij ging uit zich zelf naar achter, werd niet geroepen.
hij wist absoluut niet wat zijn woorden voor een uitwerking op de buitenwereld konden hebben.
hij houd geen lijstjes bij met gegevens over andere bewoners om ze "strategisch" te gebruiken
Ja dat heb ik ook maar je kan er weinig aan doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan heel erg pissig wordt.
Informatie offensief richting alle media door VOLquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan heel erg pissig wordt.
Hij WERD ook naar achter geroepen. Meneer was nog aan het nagenieten van zn geweldige actie, en toen werd hij naar achter gebonjourd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee? Waarom deed hij het dan?
Omdat hij weet dat het gehoord wordt..daarom...
Zo gaat het telkens.....er dreigt eindelijk wat interessants te gebeuren.....gaan we het weer allemaal goed lullen....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Rotterdammert het volgende:
ik vrees dat jaap van achter zijn terror-plannen niet mag uitvoeren
En weer wordt BAN min of meer beloond voor hun achterlijke acties......quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Zo gaat het telkens.....er dreigt eindelijk wat interessants te gebeuren.....gaan we het weer allemaal goed lullen....![]()
![]()
Aan het streamlijntje houden heet dat........![]()
![]()
Machiavelli is niks hierbij. Sjon's betrekkingen met Berlusconi werpen nu al hun vruchten af.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Zo gaat het telkens.....er dreigt eindelijk wat interessants te gebeuren.....gaan we het weer allemaal goed lullen....![]()
![]()
Aan het streamlijntje houden heet dat........![]()
![]()
Hoop dat ze naar een advocaat gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
Cora's moeder was flink pissig op Brian.
Cora moet even doorgaan met voeden, hij moet boos worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
Cora's moeder was flink pissig op Brian.
dat hedda altijd zijn nummer 1 blijft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke is pissed over iets wat in de Party staat m.b.t. Hedda.
''Slimme'' timing van de febo om dat blad juist nu erin te gooien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
[..]
dat hedda altijd zijn nummer 1 blijft.
Daar zat Andries in dat interview ook behoorlijk over door te zagen, was voorspelbaar dat het over Hedda zou gaan in de Party.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke is pissed over iets wat in de Party staat m.b.t. Hedda.
Tuurlijk die is gebrainwashed door die pannekoek. Alles voor het behoud van BAN.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
valt ook echt niet op dat Cora het zo rustig opneemt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
Heeft Cora een contract met 10 dat ze niets mag zeggen????????quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vind ze zo afschuwelijk hangen voor tieten die gelift zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben wel goede ondersteuning:
[afbeelding]
Ja na de lunch van vanmiddag wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft Cora een contract met 10 dat ze niets mag zeggen????????
Ik vind het wel passen.. een vrouw van 33 moet niet van die rechtop staande knollen hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind ze zo afschuwelijk hangen voor tieten die gelift zijn.
Die rat heeft geen flauw benul wat integriteit betekent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
cora; brian mist emo -jaap
lieke; hij mist een stukje integriteit
ik vond hem wel sterk van Lieke anders.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Die rat heeft geen flauw benul wat integriteit betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |