Huub's moeder werkt bij slachtofferhulp. Misschien kan zij worden ingeschakeld om WB te troosten...quote:
We hadden hier geen mannelijke Ericfansquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef blomst het volgende:
Zegt het maar Wie van de heren heft Cora gebeld?
die gozer is echt de weg kwijt, hij gaat vanavond gewoon weer zeggen dat hij de morele winnaar isquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef DrsH het volgende:
rat is trots en blij dat cora een uur de tijd is gegeven
Trots?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef DrsH het volgende:
rat is trots en blij dat cora een uur de tijd is gegeven
Ik doe even met je meequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mag ik even hier..... De RAT zit weer een zielig verhaal op te hangen
Ik denk dat het Palma was en dat Cora zich vergist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
We hadden hier geen mannelijke Ericfans![]()
Ligt aan de streamers, wij zijn parra.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
die gozer is echt de weg kwijt, hij gaat vanavond gewoon weer zeggen dat hij de morele winnaar is![]()
Moeder Netty, Kenneth en dat soort volk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja het zijn de mensen die de streams volgen. Daar zitten een paar idioten bij.
Streamers worden zo onderschat. Dat komt echt nog wel een keer naar buiten, believe you me.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
Brian wordt weer in staat gesteld een integer televisiemomentje te pikken?
Walgelijk.
en af en toe een bengeltje....quote:
En Sjon en Deborah en Stijn zal hij ook wel ontzettend lief vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Ik kan niet meer naar Brian luisteren........ hij vindt zichzelf zoooo geweldig en gevoelig en lief en schattig .....
Hij is er dus voor zichzelf (en voor de televisieregistratie) als morele winnaar uitgekomen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Ik kan niet meer naar Brian luisteren........ hij vindt zichzelf zoooo geweldig en gevoelig en lief en schattig .....
Oh, vandaar die stem die paniekerig riep: Kan Brian naar achter komen??????quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef farscapevr6 het volgende:
ik geloof brian.
hij ging uit zich zelf naar achter, werd niet geroepen.
hij wist absoluut niet wat zijn woorden voor een uitwerking op de buitenwereld konden hebben.
hij houd geen lijstjes bij met gegevens over andere bewoners om ze "strategisch" te gebruiken
is dit echt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
WB: Zo fijn om te zien dat Cora en Japio nu weer samen zijn. Gelukkig heb ik daar in bij kunnen dragen, al was het niet de bedoeling op deze manier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is er dus voor zichzelf (en voor de televisieregistratie) als morele winnaar uitgekomen?
Helaas welquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
WB: Zo fijn om te zien dat Cora en Japio nu weer samen zijn. Gelukkig heb ik daar in bij kunnen dragen, al was het niet de bedoeling op deze manier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van internet toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Cora en Jaap kennen elkaar dus al langer dan twee weken voor dat hij de kooi in ging.
De tranen waren echt maar hij heeft het moment ook direkt gebruikt om wat onzin er in tegooien.
En een pets toe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Mijn God, wat een grootsheidwaanzinnige. Kruisigen die hap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |