Dat waren speculaties. Nu gaat het over een op een telefoongesprek, letterlijk weergegeven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welnee...gisteren was iedereen ervan overtuigd dat er een nieuwe bewoner kwam..
ene S. ofzo..![]()
Ook al heeft ze zich per ongeluk versproken in dat telefoongesprek, voor de buitenwereld zal ze de schijn ophouden, al was het maar om door medebewoners niet te worden gepakt op haar eigen woorden dat ze naar huis zou gaan als Wilgo er niet meer zou zijn.....quote:
De yoga-les van Brian zodanig gedreigd te verzieken dat Brian uiteindelijk is weggegaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
Weet iemand welke terroraktie Jaap vanmorgen tegen Brrr heeft uitgevoerd?
Huub had helemaal NIETS met dat ongeluk met Fries te makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Evn een reactie op alle gebeurtenissen , er gebeurt wel veel inpulsiviteit in de kooi, en dat werkt wel ten nadelen voor andere, mens op dier, vind dat zeer kwalijk, Brain die een adres doorkwekt
en Huub die in eerste instantie Fries in het spel wou laten spelen, en ook Fries heeft daar de gevolgen nog van, het zou een reden moeten zijn om de regels nog strakker te moeten aanhalen, anders gaan er echt ernstige dingen gebeuren en zou het mij niet verbazen dat er ooit een ziekenwagen voor die deur staat.
Ahaa dank je wel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De yoga-les van Brian zodanig gedreigd te verzieken dat Brian uiteindelijk is weggegaan
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Evn een reactie op alle gebeurtenissen ,
Duistere zaak. Hij had het misschien kunnen voorkomen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub had helemaal NIETS met dat ongeluk met Fries te maken
Waarschijnlijk een leuk verhaal, maar maak het een beetje leesbaar. Zet hier een daar eens een punt en begin de volgende zin met een hoofdletter. Dan wil ik wel proberen je verhaal te lezen.......quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Evn een reactie op alle gebeurtenissen , er gebeurt wel veel inpulsiviteit in de kooi, en dat werkt wel ten nadelen voor andere, mens op dier, vind dat zeer kwalijk, Brain die een adres doorkwekt
en Huub die in eerste instantie Fries in het spel wou laten spelen, en ook Fries heeft daar de gevolgen nog van, het zou een reden moeten zijn om de regels nog strakker te moeten aanhalen, anders gaan er echt ernstige dingen gebeuren en zou het mij niet verbazen dat er ooit een ziekenwagen voor die deur staat.
Gossie pietjuh zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Dat wou die ook, maar de paardenverzorgster zei dat het geen kwaad kon.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Duistere zaak. Hij had het misschien kunnen voorkomen...
Do you wants some cheese ? with your WINE, boyquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Spartel het volgende:
Haal die spelfout eens uit de tt.
TT kunnen alleen door de gekleurden verandert worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Spartel het volgende:
Do you wants? Goed geprobeerde diss idd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Do you wants some cheese ? with your WINE, boy
Dank je voor deze nuddige tipquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Spartel het volgende:
Dank je, kan ik weer veilig terug naar mijn Libelle.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wilgo en Natasia zijn niet uit elkaar![]()
Vandaar!:-)quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
TT kunnen alleen door de gekleurden verandert worden.
Jemig als je het overbodig vindt, reageer er dan ook niet op.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor deze nuddige tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |