Ik zie inderdaad liever Ana dan die gratenbaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oftewel waar is Hantuchova?
een plaatje van Ana zou ook niet overbodig zijn
Ach, ze heeft vorige week het toernooi van Birmingham nog gewonnen, op grasquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de ene kant fijn voor Jelena, maar zo doe je nooit wedstrijdritme op gras op.
Eens, netjes van Wessels. Toch vertrouw ik na gisteren Berlocq niet meer zo, hij stond toen ook ruim achter tegen Ferrero, en wist de wedstrijd compleet om te keren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wessels ondertussen de eerste set met 6-2 gewonnen, 2-2 in de tweede set. Hij serveert weer sterk, nog geen BP tegen.
Hij staat op de spelerslijst!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat Baghdatis er is??
Daar was ik net mee bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Mindlight het volgende:
Anders verdiep je je eerst ff in een toernooi voor je gaat
nou...beidequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef Norrage het volgende:
Ga je ernaar toe voor de spelers of voor het tennis?
Maar die vrouwelijke umpire heb ik gisteren niet gezien, dus ik vrees voor je dat ze er niet is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Daar was ik net mee bezig![]()
Nu zie ik dat Baghdatis niet in het speelschema staat helaas. HIj stond wel aangekondigd. Maar bij de dames gelukkig genoeg leuke partijen tussen Ivanovic en Hantuchova bijvoorbeeld!![]()
Enne...ik kan nergens een schema vinden welke umpires aanwezig zijn. Beseffen ze dan niet hoe belangrijk dat is!![]()
Zijn dat de umpires die aanwezig zijn bij Ordina?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:43 schreef thomputer het volgende:
welke umpire bedoel je?
Fop de Groot (NED)
Norm Chryst (USA)
Damian Steiner (ARG)
Erica Vink (NED)
Raffaella Seri (ITA)
Carlos Bernardes (BRA)
Lynn Welch (UDS)
Damien Dumusois (FRA)
Jean-Philippe Dercq (BEL)
Tom Melis (BEL)
Stom, ze zit ook niet in Eastbourne geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Mindlight het volgende:
Sandra de Jenken, is er dus niet.
Hoe weet je dat eigenlijk? Werk je er?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:55 schreef thomputer het volgende:
Dat waren iig de umpires die vandaag op de diverse stoelen zaten....
ES 2: "More ways to tennis heaven"quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:01 schreef thomputer het volgende:
Ik verzorg voor de NOS de titels tijdens de uitzendingen. Momenteel zijn we bezig voor Eurosport2 (live uitrzending).
In Nederland -volgens mij- bijna nergens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
ES 2: "More ways to tennis heaven"
Is dat wat ze probeert te zeggen ?![]()
Waar is Eurosport 2 te bekijken dan?
Die man is echt grappig. Ik heb vorig jaar nog een uur op zijn koffers gepastquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:43 schreef thomputer het volgende:
Norm Chryst (USA)
Danka is natuurlijk het echte plaatje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
Dan plaats ik maar een plaatje van Ana:
[afbeelding]
[afbeelding]
Preciesquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:49 schreef XL het volgende:
[..]
Danka is natuurlijk het echte plaatje.
Ana slechts de aantrekkelijke opvulling voor de andere baanhelft.
Ben je die Davis Cup wedstrijd tegen Slowakije alweer vergeten?quote:
Hoezo? Omdat hij geblesseerd opgaf tegen Hrbaty?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben je die Davis Cup wedstrijd tegen Slowakije alweer vergeten?
Ik heb mezelf toe beloofd nooit meer te juichen voor Wessels
De meeste zien ze wel, dit was gewoon komisch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef Mindlight het volgende:
Haha die Tipsarevic is echt een gaaf figuur. En ik snap niet dat er niet vaker dat soort "wanhoops-hawkeye-calls" zijn. Niets te verliezen tenslotte.
Ja ok, dit was overdreven. Maar soms zie je spelers twijfelen, en krijg je de televisie hawkeye en blijkt een bal inderdaad verkeerd gecalled te zijn. Dan is het gewoon zonde om het niet te proberen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De meeste zien ze wel, dit was gewoon komisch.
Nooit eens de ambitie gehad om er wat mee te doen dan?quote:
Mwa Tipsarevic gebruikte vandaag veel het hawkeye systeem maar het meerendeel van de keren zat hij gewoon goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:19 schreef pfaf het volgende:
Misa had ze gisteren ook allemaal op, die zat er erg iedere keer naast. Terwijl je ook genoeg spelers ziet die juist elke foute call opmerken. Toch echt een gave.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Robredo zeurde over een natte baan?
Ik voel met je manager mee, Juan.quote:
logisch.... Danka speelt geweldig tennis voor grasquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat Hantuchova gehakt maakt van Ivanovic, een set en twee breaks voor al.
Niet bij Ferrero geweest dinsdag? Was een mooie partij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan heb je als toeschouwer toch een topdag
dat je dat park oploopt en je krijgt in de gaten dat er een pot bezig is Danka vs Ana![]()
En dan ook nog Wessels zo'n Spanjool van de baan zien tikken
Ik was er dinsdag, toen gebeurde er geen flikker![]()
Ik was samen met een andere jongen van onze vereniging voor het studenten Davis Cup overleg met de KNLTB. Dat hadden ze tijdens Ferrero - Berlocq geplandquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Niet bij Ferrero geweest dinsdag? Was een mooie partij.
Mwoah... hij heeft 55 punten en hij krijgt er tenminste 75 bij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Als je hem zo ziet spelen die Wessels is het echt doodzonde dat zijn lichaam niet is gemaakt voor topsport.... hij maakt wel weer een leuke sprong op de rankings nu volgens mij of niet?
en daarmee stijgt hij een dikke 200 plaatsen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef XL het volgende:
[..]
Mwoah... hij heeft 55 punten en hij krijgt er tenminste 75 bij.![]()
Als Dupuis, die de eerste set won, ook zijn kwartfinale wint staat er een speler met een ranking van 300+ in de finale van een ATP toernooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
Cool man, dan staat hij zomaar bij de eerste 300
IS voor hem wel belangrijk, kan ie meedoen aan challengers ipv futures... als ie nog iets wil met zijn carriere is dat een erg positieve zaakquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
Ja echt een topdag, die partijen waren gelijktijd en heel laat, waardoor iedereen die met de bus was het park moest verlatenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan heb je als toeschouwer toch een topdag
dat je dat park oploopt en je krijgt in de gaten dat er een pot bezig is Danka vs Ana![]()
En dan ook nog Wessels zo'n Spanjool van de baan zien tikken
Ik was er dinsdag, toen gebeurde er geen flikker![]()
Ik heb haar vandaag een handje gegeven en gezegd: "good luck in London next week."quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef Cerubo het volgende:
Buffer voor de regen denk ik, was verschrikkeljk vandaag, was het eindelijk droog, wilden ze het zeil eraf halen, begon het weer
. Had Ana net 1 game gespeeld, werd het weer tijdelijk afgelast.
Het was op baan 1 he. Ik zat gewoon op de eerste rijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef Cerubo het volgende:
Was je ook bij haar partij, waar zat je ergens? Ana is zeker aardig, ben al fan van 2005.
Neen, Peter is namelijk geen brit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Is er daadwerkelijk een kans op een wildcard oid?
Mwa anders zou ik het ook een lachertje vinden. Die wildcards zijn al voor Rosmalen vergeven, en wat heeft Wessels de laatste tijd nou gepresteerd om die wildcard voor Wimbledon te rechtvaardigen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Neen, Peter is namelijk geen brit.
J.
het systeem geldt ook sowieso alleen voor het eerstvolgende toernooi...niet 2 weken later..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:28 schreef Mindlight het volgende:
Nu zeker niet, want Mahut kreeg ook geen WC na zijn finale in Queens.
Ja, ik zat ook op de eerste rijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef Mindlight het volgende:
Dat is wel gaaf Mirri!
Ik vind 11 uur nog aan de late kant morgen, waarom gezien de weersverwachting niet gewoon 10 uur starttijd aanhouden?
In Nottingham beginnen ze pas om 11:30 lokale tijd. Voor beide toernooien geldt dat ze nu wel de druk voor zichzelf flink op de ketel zetten.
Dat scheelt iig een hele hoop. Met een plek tussen de 250 en de 300 kom je een heel aantal challangers in, als je rond de 500 staat blijf je maar kutten in futures. En die schieten helemaal niet op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
Ja rekel, het is betreurenswaardig dat dit jargon heden ten dage spaarzaam aangewend wordt.quote:
Komt die wedstrijd gelijk naar Benneteau-Ljubicic?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Mindlight het volgende:
En het wordt dus Wessels-Dupuis. Gaaf!
Nee, Jankovic- Safina zit ertussen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Komt die wedstrijd gelijk naar Benneteau-Ljubicic?
Tegen Verkerk? Ik neem aan dat je Becker bedoelt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef okee6 het volgende:
Wessels leidt onderling met 2-0 tegen Dupuis (2004 Grenoble hardcourt 6-4 3-6 7-5 en 1999 Nuembrecht tapijt 7-5 7-5). Toch had ik hem vandaag liever tegen Verkerk zien spelen.
Mocht ie winnen zou ik dus die dubbel laten schieten, zeker met de blessuregeschiedenis van Wessels in het achterhoofd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef thomputer het volgende:
Peter moet dus evt. drie wedstrijden achterelkaar spelen. (enkelspel , 1/4 fin. dubbel en 1/2 fin. dubbel)
Yep. Zo rond de 190.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mocht ie winnen zou ik dus die dubbel laten schieten, zeker met de blessuregeschiedenis van Wessels in het achterhoofd...
Stel dat Wessels het hele toernooi wint, waar komt ie dan uit op de wereldranking? Bij de top 200?
Nee Verkerk, de man die al eens in een Grand Slam finale stond. Becker heeft slechts een vierde ronde US Open staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tegen Verkerk? Ik neem aan dat je Becker bedoelt?
In het kader van de manager ik ook, maar dit is ook wel een aardige SF.
Eigenlijk een best maitge grasspelerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubicic de eerste finalist.
Gefrustreerd?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee Verkerk, de man die al eens in een Grand Slam finale stond. Becker heeft slechts een vierde ronde US Open staanAls die kwal van een Hunze het Dupuis niet zo had gegund, had je een mooie pot kunnen hebben. Ik verwacht niet veel vandaag. En wat betreft Hunze, zie ook al zijn bespottelijke planning en z'n misselijke toernooiwebsite, prutser.
Nu doe je deze held toch echt tekort. De conditie is nog niet wat hij moet zijn, maar de slagen zijn al, zoals Martin dat zelf omschrijft, van top-20 niveau.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Verkerk, kom op zeg. Die gast denkt ongetraind weer terug naar het niveau waar hij een half jaar op geacteert heeft te komen
Heb je hem daar zien spelen? Nee over De Bakker praat men al dagen! Al voor zijn partij had die de kop hangen en na afloop wist ie nog uit te brengen dat wat anderen hem hadden voorgespiegeld: "je leert ervan". Ik vind ook dat Dupuis hier niet hoort te staan. En dat Hunze hem beschermt vind ik niet terecht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Verkerk laat helemaal niets zien, van de week speelt hij ook weer een potje, en bij 6-0 1-0 geeft hij het weer op. Dus zeer terecht dat hij niet mee mocht doen in Rosmalen, goed dat hem een afgang in Nederland bespaard is gebleven.
Sluiter mag geblesseerd of niet altijd komen spelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Verkerk, kom op zeg. Die gast denkt ongetraind weer terug naar het niveau waar hij een half jaar op geacteert heeft te komen
Die weet dan ook geblesseerd of niet altijd de spirit eruit te halen het publiek te vermaken en eventueel zelfs te winnen. Die mentaliteit zou Verkerk ook eens moeten tonen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sluiter mag geblesseerd of niet altijd komen spelen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die weet dan ook geblesseerd of niet altijd de spirit eruit te halen het publiek te vermaken en eventueel zelfs te winnen. Die mentaliteit zou Verkerk ook eens moeten tonen.
Het is heel typisch Nederlands om voor een eerste ronde exit jongen te kiezen, omdat ie op Wimbledon ook met een wildcard is toegelaten en een veteraan met een mindere presentatie af te danken. De Bakker had juist kwali nodig om voldoende partijen op gras te maken. Daarbij, Verkerk heeft een kwartfinale Rosmalen staan.quote:Volgens Hunze is zowel de keuze voor De Bakker als de keuze voor Verkerk goed te verdedigen. "Als we de kaart aan Thiemo de Bakker geven, kiezen we voor de toekomst en voor een jongen die straks ook mee zal doen aan het hoofdtoernooi op Wimbledon. Maar voor Martin Verkerk is ook veel te zeggen. Dan geven we hem wat terug voor alles wat hij voor het Nederlands tennis in het algemeen en voor de Ordina Open in het bijzonder heeft betekend."
Hij kan toch niet zn hele leven blijven teren op die overwinning in Parijs? Face it, de Bakker staat zelfs hoger en heeft meer toekomst.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Het is heel typisch Nederlands om voor een eerste ronde exit jongen te kiezen, omdat ie op Wimbledon ook met een wildcard is toegelaten en een veteraan met een mindere presentatie af te danken. De Bakker had juist kwali nodig om voldoende partijen op gras te maken. Daarbij, Verkerk heeft een kwartfinale Rosmalen staan.
En die vernaggel je door hem maar één partij voor eigen publiek af te laten werken. Maar face it, Hunze interesseert enkel wat de sponsoren vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij kan toch niet zn hele leven blijven teren op die overwinning in Parijs? Face it, de Bakker staat zelfs hoger en heeft meer toekomst.
Ik heb geen zin om een van nature luie tennisser te gaan zitten verdedigen. Maar Verkerk moest wel van zijn beschermde rankings gebruik gaan maken, anders waren ze weg. En hij heeft in Florida wél nog intensief getraind, onvoldoende, maar goed. Genoeg om jouw reactie als "dom" te kwalificeren. Als je proftennis een beetje volgt weet je dat Verkerk geen futures meer zal spelen en geen carriere meer beschoren is.quote:Laat Verkerk nu maar wat Futures gaan spelen om er bovenop te komen, want ik gun het hem wel. Maar ongetraind aan de start van al je beschermde-ranking toernooien beginnen is te dom voor woorden.
Ik vind het een goede keuze van de toernooidirectie.... Verkerk was er gewoon totaal niet klaar voor... het had weinig gescheeld of De Bakker won die pot gewoon...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
En die vernaggel je door hem maar één partij voor eigen publiek af te laten werken. Maar face it, Hunze interesseert enkel wat de sponsoren vinden.
Totaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Norrage het volgende:
Als je wildcards wil krijgen moet je wel op een of andere manier laten zien dat je die verdient. Verkerk doet dat niet. Kom op zeg, Verkerk heeft zelfs al gezegd in Amerika te gaan spelen dus je hebt er geen ene reet aan of ie nou Rosmalen speelde of niet.
Ga maar lekker voor de toekomst hoor...
Lekker opportunistisch. Jij klapt zeker ook voor voetballers die net over schieten, ofwel een poging is ook goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een goede keuze van de toernooidirectie.... Verkerk was er gewoon totaal niet klaar voor... het had weinig gescheeld of De Bakker won die pot gewoon...
Heeft niks met opportunisme te maken. Maar blijkbaar is jouw hekel aan de toernooidirectie dermate groot dat je niet realistisch meer bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Lekker opportunistisch. Jij klapt zeker ook voor voetballers die net over schieten, ofwel een poging is ook goed.
De Bakker heeft dus niks aan een eerste ronde exit. Dat hebben alleen de sponsoren. Was ie er klaar voor? De indruk uit de interviews met hem duiden op van niet. Verkerk heeft uiteraard geen fraai plaatje, maar was van andere alternatieven wel de eerst gegadigde, al was het maar uit dankbetuiging.
En wie heeft gecontroleerd dat hij dat zonder Salbutamol of andere ontspanner deed dit keer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Totaal mee eens.
En Dupuis is er ook via de kwali's gekomen natuurlijk. Dus die maakt zijn WC daarvoor meer dan waar.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
En wie heeft gecontroleerd dat hij dat zonder Salbutamol of andere ontspanner deed dit keer?
Speelritme bijvoorbeeld. Zulk niveau? Je hebt het over een partij tegen de nummer 345 van de wereldranglijst. Inderdaad iemand waarvan hij ook in het kwalificatietoernooi had kunnen verliezen. Als Hunze zegt dat hij reden heeft om Verkerk te bedanken, dan zal dat wel zo zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:07 schreef Norrage het volgende:
Uuh...Waarom heeft de Bakker in godsnaam niks aan een eerste ronde exit? Denk na of zo...
Zijn verlies is kennelijk niet eens zo'n schande, want die Dupuis staat nu wel in de halve finale en zijn moeilijkste partij was tegen de Bakker...
Elke partij die een jonkie speelt op zulk niveau is mooi meegenomen. Verkerk had sowieso ook wel verloren...en dan hebben we het over een de Bakker die volgende week op WIMBLEDON speelt, Verker k speelt binnenkort op gekleurde banen en speelt wedstrijden waar ze niet eens tellen met 15-0 maar gewoon met 1-0...
En hoezo heeft Verkerk wat te betekenen in Rosmalen? Hij heeft er twee keertjes gespeeld
Als het nou Amersfoort was of zo.....
Ach hou toch op. Je gaat steeds grotere non-argumenten gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
En wie heeft gecontroleerd dat hij dat zonder Salbutamol of andere ontspanner deed dit keer?
Dankbetuiging?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef okee6 het volgende:
De Bakker heeft dus niks aan een eerste ronde exit. Dat hebben alleen de sponsoren. Was ie er klaar voor? De indruk uit de interviews met hem duiden op van niet. Verkerk heeft uiteraard geen fraai plaatje, maar was van andere alternatieven wel de eerst gegadigde, al was het maar uit dankbetuiging.
Alsof ze hadden kunnen weten tegen wie hij in de 1e ronde ging lotenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Speelritme bijvoorbeeld. Zulk niveau? Je hebt het over een partij tegen de nummer 345 van de wereldranglijst. Inderdaad iemand waarvan hij ook in het kwalificatietoernooi had kunnen verliezen. Als Hunze zegt dat hij reden heeft om Verkerk te bedanken, dan zal dat wel zo zijn.
Argumenten waarvoor? Ik geef repliek op reacties.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Je gaat steeds grotere non-argumenten gebruiken.
Voor al het geld dat hij kreeg van bezoekers die alleen voor Martin "de RG finalist" Verkerk kwamen kijken dat ENIGE jaar dat Verkerk meedeed aan het toernooi en ook uberhaupt een partij won.quote:
Kom op zeg, ga hier weg of zo..je kraamt onzin uit....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Argumenten waarvoor? Ik geef repliek op reacties.
Ik had liever een keuze voor Verkerk gezien en toevallig viel Dupuis in dat deel van het schema. Hij staat vandaag tegenover Wessels, die een bespottelijk schema voor zijn neus krijgt gelegd door Marcel Hunze. Ik zie weinig non-argumenten. Hooguit is oprakelen van doping een verdachtmaking aan het adres van de Fransman, maar goed met een duel tussen zoveel honderders voor de boeg is wat leven in de brouwerij best okee
Uhh ja maar je doet nu net of de toernooidirecteur het speelschema bepaalt, maar dit gebeurt gewoon door loting..... Dus waar Wessels/De Bakker/Dupuis terecht komen valt Hunze niet te verwijten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik had liever een keuze voor Verkerk gezien en toevallig viel Dupuis in dat deel van het schema. Hij staat vandaag tegenover Wessels, die een bespottelijk schema voor zijn neus krijgt gelegd door Marcel Hunze. Ik zie weinig non-argumenten. Hooguit is oprakelen van doping een verdachtmaking aan het adres van de Fransman, maar goed met een duel tussen zoveel honderders voor de boeg is wat leven in de brouwerij best okee
Oh ja de loting is natuurlijk zo gemanipuleerd dat Wessels ver zou komen, gewoon afgesproken werkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik had liever een keuze voor Verkerk gezien en toevallig viel Dupuis in dat deel van het schema. Hij staat vandaag tegenover Wessels, die een bespottelijk schema voor zijn neus krijgt gelegd door Marcel Hunze.
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wat is precies het bespottelijke schema Okee6?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja de loting is natuurlijk zo gemanipuleerd dat Wessels ver zou komen, gewoon afgesproken werk![]()
![]()
Heeft Hunze je vriendin afgepakt ofzo
Dat heeft alles met de weersomstandigheden te maken he... maar je hebt gelijk. Het is Hunze's schuld dat ie niet even met God heeft gebeld om het droog te laten blijven deze week... Foei Marcelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten.
'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.
Dat Dupuis vanochtend moet tennissen heeft ermee te maken dat Wessels gisteren zo goed speelde dat hij zijn partij WEL afkreeg. Dupuis kon dat niet, nja dan moet je nog een paar games 's-ochtends spelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.
Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft alles met de weersomstandigheden te maken he... maar je hebt gelijk. Het is Hunze's schuld dat ie niet even met God heeft gebeld om het droog te laten blijven deze week... Foei Marcel![]()
Als je op twee fronten meedoet en ver komt kom je vroeg of laat in de knel als speler... en als het weer dan ook nog niet helemaal meezit kan je daar als toernooidirectie ook niet veel aan doen... ik snap werkelijk waar niet waar jij die Hunze allemaal van wil beschuldigen....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.
Ja?? Dat maakt de nederlaag van Gasquet misschien alleen nog maar schandaliger.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:31 schreef Norrage het volgende:
Actief topic zo....:P
Hebben jullie wel door dat ze nu in Nottingham op hardcourt aan het spelen zijn omdat het buiten regent????
Ze moeten wel met Wimbledon in het vooruitzicht natuurlijk. De verwachtingen waren niet echt goed.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:31 schreef Norrage het volgende:
Actief topic zo....:P
Hebben jullie wel door dat ze nu in Nottingham op hardcourt aan het spelen zijn omdat het buiten regent????
Nee, eerst Jankovic - Safina.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Begint Wessels nu direct dan?
leg jij dan even uit hoe het beter had gekund volgens jou? Wessels was gister al op laatste moment klaar met single, dus had daar nooit kunnen dubbelen en om dat singles voor dubbels moeten moet er wel gekozen worden Dupuis-Becker, rust, Wessels - Dupuis, en dan de dubbels. Of heb jij een beter voorstel? Want je loopt alleen maar Hunze af te zeiken, maar geeft echt nergens aan wat hij dan precies fout doet en hoe het (volgens jou) beter had gekund.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.
Ja al even, 2-2 de stand. Wessels wordt wel minstens 16:30.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn ze nu al aan het spelen of wat?
Ja ok, maar des noods doen ze vanavond in "Nottingham-style" de dubbels indoors.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef thomputer het volgende:
ze zijn bij de dubbels nog maar bij de 1/4 finales. Morgen staat de finale op de rol.
Tevens moet single partijen waaraan ook dubbel spelers aan mee doen eerst gespeeld worden.
Ook als Safina de tweede set wint?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef thomputer het volgende:
breaking news: Peter speelt toch centrecourt
Die mensen zijn zo erg. Er zijn er een aantal die voor het tennis komen, maar het grootste deel komt voor de gratis rosé.quote:
Ik zit de hele week al in een container naast het centrecourt. Das net zo triestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:29 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo erg. Er zijn er een aantal die voor het tennis komen, maar het grootste deel komt voor de gratis rosé.
Triest...
Ik heb de afgelopen twee jaar als gastvrouw gewerkt en dat is ook geen pretje. Ik leef met je meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:35 schreef thomputer het volgende:
Ik zit de hele week al in een container naast het centrecourt. Das net zo triest![]()
Volgens mij de hallen van Bastion Baselaar in Den Bosch... maar dat kan ik mis hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar zal er worden gespeeld dan?
Peter is zo klaar met die amateur.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het zal iig niet helemaal op tv komen neem ik aan? Of ze gaan om 18.00 op Ned. 2 door?
Reserveren via de website _lijkt_ niet te werken maar dat kan aan m'n firefox liggen. Thuis op m'n XP/IE nog 'ns proberen want Hantuchova wil ik toch wel 'ns van dichtbij bekijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef thomputer het volgende:
vanochtend waren er nog kaarten beschikbaar voor morgen....
En als Chakvetadze nou wint? (wat ik verwacht)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Reserveren via de website _lijkt_ niet te werken maar dat kan aan m'n firefox liggen. Thuis op m'n XP/IE nog 'ns proberen want Hantuchova wil ik toch wel 'ns van dichtbij bekijken.
Dan moet er getroost wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En als Chakvetadze nou wint? (wat ik verwacht)
Die amateur is zo klaar met Peterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Peter is zo klaar met die amateur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef mitt het volgende:
Wessels wint natuurlijk wel van Carlos Berlocq.
Nuff said.
Dat is hetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Als het droog is tenminste.
Niet fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |