abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:01:49 #181
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50727940
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Norrage het volgende:
Als je wildcards wil krijgen moet je wel op een of andere manier laten zien dat je die verdient. Verkerk doet dat niet. Kom op zeg, Verkerk heeft zelfs al gezegd in Amerika te gaan spelen dus je hebt er geen ene reet aan of ie nou Rosmalen speelde of niet.

Ga maar lekker voor de toekomst hoor...
Totaal mee eens.
En Dupuis is er ook via de kwali's gekomen natuurlijk. Dus die maakt zijn WC daarvoor meer dan waar.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_50728000
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het een goede keuze van de toernooidirectie.... Verkerk was er gewoon totaal niet klaar voor... het had weinig gescheeld of De Bakker won die pot gewoon...
Lekker opportunistisch. Jij klapt zeker ook voor voetballers die net over schieten, ofwel een poging is ook goed.

De Bakker heeft dus niks aan een eerste ronde exit. Dat hebben alleen de sponsoren. Was ie er klaar voor? De indruk uit de interviews met hem duiden op van niet. Verkerk heeft uiteraard geen fraai plaatje, maar was van andere alternatieven wel de eerst gegadigde, al was het maar uit dankbetuiging.
pi_50728136
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef okee6 het volgende:

[..]

Lekker opportunistisch. Jij klapt zeker ook voor voetballers die net over schieten, ofwel een poging is ook goed.

De Bakker heeft dus niks aan een eerste ronde exit. Dat hebben alleen de sponsoren. Was ie er klaar voor? De indruk uit de interviews met hem duiden op van niet. Verkerk heeft uiteraard geen fraai plaatje, maar was van andere alternatieven wel de eerst gegadigde, al was het maar uit dankbetuiging.
Heeft niks met opportunisme te maken. Maar blijkbaar is jouw hekel aan de toernooidirectie dermate groot dat je niet realistisch meer bent.

De Bakker heeft hier wel degelijk iets aan he, hij heeft op hoog niveau een graspartij kunnen spelen, voor hetzelfde geld was ie er in de kwalificatie ook vanaf gevlogen.

En om Verkerk als bedankje nog een keer hard op zijn muil te zien gaan, wie zit daar nou op te wachten Verkerk is gewoon niet goed genoeg op dit moment voor dit niveau...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_50728150
Uuh...Waarom heeft de Bakker in godsnaam niks aan een eerste ronde exit? Denk na of zo...
Zijn verlies is kennelijk niet eens zo'n schande, want die Dupuis staat nu wel in de halve finale en zijn moeilijkste partij was tegen de Bakker...
Elke partij die een jonkie speelt op zulk niveau is mooi meegenomen. Verkerk had sowieso ook wel verloren...en dan hebben we het over een de Bakker die volgende week op WIMBLEDON speelt, Verker k speelt binnenkort op gekleurde banen en speelt wedstrijden waar ze niet eens tellen met 15-0 maar gewoon met 1-0...

En hoezo heeft Verkerk wat te betekenen in Rosmalen? Hij heeft er twee keertjes gespeeld
Als het nou Amersfoort was of zo.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:07:50 #185
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50728158
Je praat alsof Verkerk 38 is en totaal opgebrand. Wat een onzin. Je geeft zelf keurig aan waarom de Bakker die wildcard meer verdiende dan hij. De Bakker heeft nog toekomstperspectief en Verkerk stopt er toch mee omdat hij het niet kan verkroppen dat hij zonder trainen zn oude niveau niet meer haalt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50728179
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Totaal mee eens.
En Dupuis is er ook via de kwali's gekomen natuurlijk. Dus die maakt zijn WC daarvoor meer dan waar.
En wie heeft gecontroleerd dat hij dat zonder Salbutamol of andere ontspanner deed dit keer?
pi_50728258
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef okee6 het volgende:

[..]

En wie heeft gecontroleerd dat hij dat zonder Salbutamol of andere ontspanner deed dit keer?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:12:56 #188
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50728360
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat dus.
29.10 Novastar HMH
pi_50728406
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:07 schreef Norrage het volgende:
Uuh...Waarom heeft de Bakker in godsnaam niks aan een eerste ronde exit? Denk na of zo...
Zijn verlies is kennelijk niet eens zo'n schande, want die Dupuis staat nu wel in de halve finale en zijn moeilijkste partij was tegen de Bakker...
Elke partij die een jonkie speelt op zulk niveau is mooi meegenomen. Verkerk had sowieso ook wel verloren...en dan hebben we het over een de Bakker die volgende week op WIMBLEDON speelt, Verker k speelt binnenkort op gekleurde banen en speelt wedstrijden waar ze niet eens tellen met 15-0 maar gewoon met 1-0...

En hoezo heeft Verkerk wat te betekenen in Rosmalen? Hij heeft er twee keertjes gespeeld
Als het nou Amersfoort was of zo.....
Speelritme bijvoorbeeld. Zulk niveau? Je hebt het over een partij tegen de nummer 345 van de wereldranglijst. Inderdaad iemand waarvan hij ook in het kwalificatietoernooi had kunnen verliezen. Als Hunze zegt dat hij reden heeft om Verkerk te bedanken, dan zal dat wel zo zijn.
pi_50728436
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Is toch een paar maanden schorsing, hij als herhaler meer. Sluit maar uit joh.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:17:40 #191
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50728515
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ach hou toch op. Je gaat steeds grotere non-argumenten gebruiken.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:19:11 #192
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50728565
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef okee6 het volgende:

Dankbetuiging?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50728607
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

Speelritme bijvoorbeeld. Zulk niveau? Je hebt het over een partij tegen de nummer 345 van de wereldranglijst. Inderdaad iemand waarvan hij ook in het kwalificatietoernooi had kunnen verliezen. Als Hunze zegt dat hij reden heeft om Verkerk te bedanken, dan zal dat wel zo zijn.
Alsof ze hadden kunnen weten tegen wie hij in de 1e ronde ging loten

Dan heeft die Hunze een kutreden, en uiteindelijk hebben ze toch voor de Bakker gekozen dus kennelijk zijn ze toch niet zo dom als ik zou denken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50728646
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ach hou toch op. Je gaat steeds grotere non-argumenten gebruiken.
Argumenten waarvoor? Ik geef repliek op reacties.

Ik had liever een keuze voor Verkerk gezien en toevallig viel Dupuis in dat deel van het schema. Hij staat vandaag tegenover Wessels, die een bespottelijk schema voor zijn neus krijgt gelegd door Marcel Hunze. Ik zie weinig non-argumenten. Hooguit is oprakelen van doping een verdachtmaking aan het adres van de Fransman, maar goed met een duel tussen zoveel honderders voor de boeg is wat leven in de brouwerij best okee
pi_50728658
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dankbetuiging?
Voor al het geld dat hij kreeg van bezoekers die alleen voor Martin "de RG finalist" Verkerk kwamen kijken dat ENIGE jaar dat Verkerk meedeed aan het toernooi en ook uberhaupt een partij won.

Kom op, als er een reden was om Verkerk die wildcard te geven, dan was het wel om geldredenen....dus gelukkig niet gedaan. Hup de Bakker!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:23:12 #196
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50728701
Wat is precies het bespottelijke schema Okee6?
29.10 Novastar HMH
pi_50728719
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik had liever een keuze voor Verkerk gezien en toevallig viel Dupuis in dat deel van het schema. Hij staat vandaag tegenover Wessels, die een bespottelijk schema voor zijn neus krijgt gelegd door Marcel Hunze. Ik zie weinig non-argumenten. Hooguit is oprakelen van doping een verdachtmaking aan het adres van de Fransman, maar goed met een duel tussen zoveel honderders voor de boeg is wat leven in de brouwerij best okee
Kom op zeg, ga hier weg of zo..je kraamt onzin uit....

Wessels een bespottelijk schema???Hij heeft net de #7 van de wereld verslagen en kon hij het helpen dat Berloch van Ferrero won
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:24:48 #198
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50728757
quote:

[..]

Uhh ja maar je doet nu net of de toernooidirecteur het speelschema bepaalt, maar dit gebeurt gewoon door loting..... Dus waar Wessels/De Bakker/Dupuis terecht komen valt Hunze niet te verwijten.
pi_50728758
quote:

[..]

Ik had liever een keuze voor Verkerk gezien en toevallig viel Dupuis in dat deel van het schema. Hij staat vandaag tegenover Wessels, die een bespottelijk schema voor zijn neus krijgt gelegd door Marcel Hunze.
Oh ja de loting is natuurlijk zo gemanipuleerd dat Wessels ver zou komen, gewoon afgesproken werk

Heeft Hunze je vriendin afgepakt ofzo
pi_50728785
pi_50728793
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wat is precies het bespottelijke schema Okee6?
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:27:47 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50728865
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh ja de loting is natuurlijk zo gemanipuleerd dat Wessels ver zou komen, gewoon afgesproken werk

Heeft Hunze je vriendin afgepakt ofzo
29.10 Novastar HMH
pi_50728879
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten.
Dat heeft alles met de weersomstandigheden te maken he... maar je hebt gelijk. Het is Hunze's schuld dat ie niet even met God heeft gebeld om het droog te laten blijven deze week... Foei Marcel

vrijdag 22 juni 2007 @ 14:28:23 #204
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50728885
quote:

[..]

Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.
'
Ik dacht dat je bedoelde dat Wessels de eenvoudige tegenstanders kreeg
29.10 Novastar HMH
pi_50728895

Is Wessels eigen schuld dat ie twee schema's speelt. Hoe hadden ze het dan moeten indelen??? nog even die wedstrijd afspelen en dan meteen Wessels wisselen voor Becker?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:29:24 #206
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50728912
quote:

[..]

Dat Dupuis vanochtend moet tennissen heeft ermee te maken dat Wessels gisteren zo goed speelde dat hij zijn partij WEL afkreeg. Dupuis kon dat niet, nja dan moet je nog een paar games 's-ochtends spelen.

Hoe had jij het graag gezien dan? 's-ochtends Dupuis-Wessels, en dan smiddags een ronde terug om Becker-Dupuis af te ronden?
pi_50728956
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat heeft alles met de weersomstandigheden te maken he... maar je hebt gelijk. Het is Hunze's schuld dat ie niet even met God heeft gebeld om het droog te laten blijven deze week... Foei Marcel

Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.
pi_50728988
Actief topic zo....:P

Hebben jullie wel door dat ze nu in Nottingham op hardcourt aan het spelen zijn omdat het buiten regent????
pi_50729047
Kan dat zomaar.
That's all folks!
pi_50729050
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.
Als je op twee fronten meedoet en ver komt kom je vroeg of laat in de knel als speler... en als het weer dan ook nog niet helemaal meezit kan je daar als toernooidirectie ook niet veel aan doen... ik snap werkelijk waar niet waar jij die Hunze allemaal van wil beschuldigen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')