Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wat is precies het bespottelijke schema Okee6?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja de loting is natuurlijk zo gemanipuleerd dat Wessels ver zou komen, gewoon afgesproken werk![]()
![]()
Heeft Hunze je vriendin afgepakt ofzo
Dat heeft alles met de weersomstandigheden te maken he... maar je hebt gelijk. Het is Hunze's schuld dat ie niet even met God heeft gebeld om het droog te laten blijven deze week... Foei Marcelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten.
'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.
Dat Dupuis vanochtend moet tennissen heeft ermee te maken dat Wessels gisteren zo goed speelde dat hij zijn partij WEL afkreeg. Dupuis kon dat niet, nja dan moet je nog een paar games 's-ochtends spelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat Dupuis vanochtend moest tennissen en Wessels met single en dubbel op de namiddag wordt opgezadeld. Hij kan haast niet anders dan de dubbel laten. Alsof het nooit regent op Rosmalen en een stuntende Nederlander ook een fata morgana is.
Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft alles met de weersomstandigheden te maken he... maar je hebt gelijk. Het is Hunze's schuld dat ie niet even met God heeft gebeld om het droog te laten blijven deze week... Foei Marcel![]()
Als je op twee fronten meedoet en ver komt kom je vroeg of laat in de knel als speler... en als het weer dan ook nog niet helemaal meezit kan je daar als toernooidirectie ook niet veel aan doen... ik snap werkelijk waar niet waar jij die Hunze allemaal van wil beschuldigen....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.
Ja?? Dat maakt de nederlaag van Gasquet misschien alleen nog maar schandaliger.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:31 schreef Norrage het volgende:
Actief topic zo....:P
Hebben jullie wel door dat ze nu in Nottingham op hardcourt aan het spelen zijn omdat het buiten regent????
Ze moeten wel met Wimbledon in het vooruitzicht natuurlijk. De verwachtingen waren niet echt goed.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:31 schreef Norrage het volgende:
Actief topic zo....:P
Hebben jullie wel door dat ze nu in Nottingham op hardcourt aan het spelen zijn omdat het buiten regent????
Nee, eerst Jankovic - Safina.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Begint Wessels nu direct dan?
leg jij dan even uit hoe het beter had gekund volgens jou? Wessels was gister al op laatste moment klaar met single, dus had daar nooit kunnen dubbelen en om dat singles voor dubbels moeten moet er wel gekozen worden Dupuis-Becker, rust, Wessels - Dupuis, en dan de dubbels. Of heb jij een beter voorstel? Want je loopt alleen maar Hunze af te zeiken, maar geeft echt nergens aan wat hij dan precies fout doet en hoe het (volgens jou) beter had gekund.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hunze deelt elke dag de partijen in en kan anticiperen op ontwikkelingen in single en dubbelspel. Het weer is niet zijn punt, maar het vernauwt wel zijn marge om programmafouten te maken. Wat gisteren dus is gebeurd.
Ja al even, 2-2 de stand. Wessels wordt wel minstens 16:30.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn ze nu al aan het spelen of wat?
Ja ok, maar des noods doen ze vanavond in "Nottingham-style" de dubbels indoors.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef thomputer het volgende:
ze zijn bij de dubbels nog maar bij de 1/4 finales. Morgen staat de finale op de rol.
Tevens moet single partijen waaraan ook dubbel spelers aan mee doen eerst gespeeld worden.
Ook als Safina de tweede set wint?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef thomputer het volgende:
breaking news: Peter speelt toch centrecourt
Die mensen zijn zo erg. Er zijn er een aantal die voor het tennis komen, maar het grootste deel komt voor de gratis rosé.quote:
Ik zit de hele week al in een container naast het centrecourt. Das net zo triestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:29 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo erg. Er zijn er een aantal die voor het tennis komen, maar het grootste deel komt voor de gratis rosé.
Triest...
Ik heb de afgelopen twee jaar als gastvrouw gewerkt en dat is ook geen pretje. Ik leef met je meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:35 schreef thomputer het volgende:
Ik zit de hele week al in een container naast het centrecourt. Das net zo triest![]()
Volgens mij de hallen van Bastion Baselaar in Den Bosch... maar dat kan ik mis hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar zal er worden gespeeld dan?
Peter is zo klaar met die amateur.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het zal iig niet helemaal op tv komen neem ik aan? Of ze gaan om 18.00 op Ned. 2 door?
Reserveren via de website _lijkt_ niet te werken maar dat kan aan m'n firefox liggen. Thuis op m'n XP/IE nog 'ns proberen want Hantuchova wil ik toch wel 'ns van dichtbij bekijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef thomputer het volgende:
vanochtend waren er nog kaarten beschikbaar voor morgen....
En als Chakvetadze nou wint? (wat ik verwacht)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Reserveren via de website _lijkt_ niet te werken maar dat kan aan m'n firefox liggen. Thuis op m'n XP/IE nog 'ns proberen want Hantuchova wil ik toch wel 'ns van dichtbij bekijken.
Dan moet er getroost wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En als Chakvetadze nou wint? (wat ik verwacht)
Die amateur is zo klaar met Peterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Peter is zo klaar met die amateur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef mitt het volgende:
Wessels wint natuurlijk wel van Carlos Berlocq.
Nuff said.
Dat is hetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
Als het droog is tenminste.
Niet fijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |