Ja ok, maar des noods doen ze vanavond in "Nottingham-style" de dubbels indoors.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef thomputer het volgende:
ze zijn bij de dubbels nog maar bij de 1/4 finales. Morgen staat de finale op de rol.
Tevens moet single partijen waaraan ook dubbel spelers aan mee doen eerst gespeeld worden.
Ook als Safina de tweede set wint?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef thomputer het volgende:
breaking news: Peter speelt toch centrecourt
Die mensen zijn zo erg. Er zijn er een aantal die voor het tennis komen, maar het grootste deel komt voor de gratis rosé.quote:
Ik zit de hele week al in een container naast het centrecourt. Das net zo triestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:29 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo erg. Er zijn er een aantal die voor het tennis komen, maar het grootste deel komt voor de gratis rosé.
Triest...
Ik heb de afgelopen twee jaar als gastvrouw gewerkt en dat is ook geen pretje. Ik leef met je meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:35 schreef thomputer het volgende:
Ik zit de hele week al in een container naast het centrecourt. Das net zo triest![]()
Volgens mij de hallen van Bastion Baselaar in Den Bosch... maar dat kan ik mis hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar zal er worden gespeeld dan?
Peter is zo klaar met die amateur.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het zal iig niet helemaal op tv komen neem ik aan? Of ze gaan om 18.00 op Ned. 2 door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |