IS voor hem wel belangrijk, kan ie meedoen aan challengers ipv futures... als ie nog iets wil met zijn carriere is dat een erg positieve zaakquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
Cool man, dan staat hij zomaar bij de eerste 300
Ja echt een topdag, die partijen waren gelijktijd en heel laat, waardoor iedereen die met de bus was het park moest verlatenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan heb je als toeschouwer toch een topdag
dat je dat park oploopt en je krijgt in de gaten dat er een pot bezig is Danka vs Ana![]()
En dan ook nog Wessels zo'n Spanjool van de baan zien tikken
Ik was er dinsdag, toen gebeurde er geen flikker![]()
Ik heb haar vandaag een handje gegeven en gezegd: "good luck in London next week."quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef Cerubo het volgende:
Buffer voor de regen denk ik, was verschrikkeljk vandaag, was het eindelijk droog, wilden ze het zeil eraf halen, begon het weer
. Had Ana net 1 game gespeeld, werd het weer tijdelijk afgelast.
Het was op baan 1 he. Ik zat gewoon op de eerste rijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef Cerubo het volgende:
Was je ook bij haar partij, waar zat je ergens? Ana is zeker aardig, ben al fan van 2005.
Neen, Peter is namelijk geen brit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Is er daadwerkelijk een kans op een wildcard oid?
Mwa anders zou ik het ook een lachertje vinden. Die wildcards zijn al voor Rosmalen vergeven, en wat heeft Wessels de laatste tijd nou gepresteerd om die wildcard voor Wimbledon te rechtvaardigen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Neen, Peter is namelijk geen brit.
J.
het systeem geldt ook sowieso alleen voor het eerstvolgende toernooi...niet 2 weken later..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:28 schreef Mindlight het volgende:
Nu zeker niet, want Mahut kreeg ook geen WC na zijn finale in Queens.
Ja, ik zat ook op de eerste rijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef Mindlight het volgende:
Dat is wel gaaf Mirri!
Ik vind 11 uur nog aan de late kant morgen, waarom gezien de weersverwachting niet gewoon 10 uur starttijd aanhouden?
In Nottingham beginnen ze pas om 11:30 lokale tijd. Voor beide toernooien geldt dat ze nu wel de druk voor zichzelf flink op de ketel zetten.
Dat scheelt iig een hele hoop. Met een plek tussen de 250 en de 300 kom je een heel aantal challangers in, als je rond de 500 staat blijf je maar kutten in futures. En die schieten helemaal niet op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
Cool man, dan staat hij zomaar bij de eerste 300
Ja rekel, het is betreurenswaardig dat dit jargon heden ten dage spaarzaam aangewend wordt.quote:
Komt die wedstrijd gelijk naar Benneteau-Ljubicic?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Mindlight het volgende:
En het wordt dus Wessels-Dupuis. Gaaf!
Nee, Jankovic- Safina zit ertussen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Komt die wedstrijd gelijk naar Benneteau-Ljubicic?
Tegen Verkerk? Ik neem aan dat je Becker bedoelt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef okee6 het volgende:
Wessels leidt onderling met 2-0 tegen Dupuis (2004 Grenoble hardcourt 6-4 3-6 7-5 en 1999 Nuembrecht tapijt 7-5 7-5). Toch had ik hem vandaag liever tegen Verkerk zien spelen.
Mocht ie winnen zou ik dus die dubbel laten schieten, zeker met de blessuregeschiedenis van Wessels in het achterhoofd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef thomputer het volgende:
Peter moet dus evt. drie wedstrijden achterelkaar spelen. (enkelspel , 1/4 fin. dubbel en 1/2 fin. dubbel)
Yep. Zo rond de 190.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mocht ie winnen zou ik dus die dubbel laten schieten, zeker met de blessuregeschiedenis van Wessels in het achterhoofd...
Stel dat Wessels het hele toernooi wint, waar komt ie dan uit op de wereldranking? Bij de top 200?
Nee Verkerk, de man die al eens in een Grand Slam finale stond. Becker heeft slechts een vierde ronde US Open staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tegen Verkerk? Ik neem aan dat je Becker bedoelt?
In het kader van de manager ik ook, maar dit is ook wel een aardige SF.
Eigenlijk een best maitge grasspelerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubicic de eerste finalist.
Gefrustreerd?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee Verkerk, de man die al eens in een Grand Slam finale stond. Becker heeft slechts een vierde ronde US Open staanAls die kwal van een Hunze het Dupuis niet zo had gegund, had je een mooie pot kunnen hebben. Ik verwacht niet veel vandaag. En wat betreft Hunze, zie ook al zijn bespottelijke planning en z'n misselijke toernooiwebsite, prutser.
Nu doe je deze held toch echt tekort. De conditie is nog niet wat hij moet zijn, maar de slagen zijn al, zoals Martin dat zelf omschrijft, van top-20 niveau.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Verkerk, kom op zeg. Die gast denkt ongetraind weer terug naar het niveau waar hij een half jaar op geacteert heeft te komen
Heb je hem daar zien spelen? Nee over De Bakker praat men al dagen! Al voor zijn partij had die de kop hangen en na afloop wist ie nog uit te brengen dat wat anderen hem hadden voorgespiegeld: "je leert ervan". Ik vind ook dat Dupuis hier niet hoort te staan. En dat Hunze hem beschermt vind ik niet terecht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Verkerk laat helemaal niets zien, van de week speelt hij ook weer een potje, en bij 6-0 1-0 geeft hij het weer op. Dus zeer terecht dat hij niet mee mocht doen in Rosmalen, goed dat hem een afgang in Nederland bespaard is gebleven.
Sluiter mag geblesseerd of niet altijd komen spelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Verkerk, kom op zeg. Die gast denkt ongetraind weer terug naar het niveau waar hij een half jaar op geacteert heeft te komen
Die weet dan ook geblesseerd of niet altijd de spirit eruit te halen het publiek te vermaken en eventueel zelfs te winnen. Die mentaliteit zou Verkerk ook eens moeten tonen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sluiter mag geblesseerd of niet altijd komen spelen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die weet dan ook geblesseerd of niet altijd de spirit eruit te halen het publiek te vermaken en eventueel zelfs te winnen. Die mentaliteit zou Verkerk ook eens moeten tonen.
Het is heel typisch Nederlands om voor een eerste ronde exit jongen te kiezen, omdat ie op Wimbledon ook met een wildcard is toegelaten en een veteraan met een mindere presentatie af te danken. De Bakker had juist kwali nodig om voldoende partijen op gras te maken. Daarbij, Verkerk heeft een kwartfinale Rosmalen staan.quote:Volgens Hunze is zowel de keuze voor De Bakker als de keuze voor Verkerk goed te verdedigen. "Als we de kaart aan Thiemo de Bakker geven, kiezen we voor de toekomst en voor een jongen die straks ook mee zal doen aan het hoofdtoernooi op Wimbledon. Maar voor Martin Verkerk is ook veel te zeggen. Dan geven we hem wat terug voor alles wat hij voor het Nederlands tennis in het algemeen en voor de Ordina Open in het bijzonder heeft betekend."
Hij kan toch niet zn hele leven blijven teren op die overwinning in Parijs? Face it, de Bakker staat zelfs hoger en heeft meer toekomst.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Het is heel typisch Nederlands om voor een eerste ronde exit jongen te kiezen, omdat ie op Wimbledon ook met een wildcard is toegelaten en een veteraan met een mindere presentatie af te danken. De Bakker had juist kwali nodig om voldoende partijen op gras te maken. Daarbij, Verkerk heeft een kwartfinale Rosmalen staan.
En die vernaggel je door hem maar één partij voor eigen publiek af te laten werken. Maar face it, Hunze interesseert enkel wat de sponsoren vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij kan toch niet zn hele leven blijven teren op die overwinning in Parijs? Face it, de Bakker staat zelfs hoger en heeft meer toekomst.
Ik heb geen zin om een van nature luie tennisser te gaan zitten verdedigen. Maar Verkerk moest wel van zijn beschermde rankings gebruik gaan maken, anders waren ze weg. En hij heeft in Florida wél nog intensief getraind, onvoldoende, maar goed. Genoeg om jouw reactie als "dom" te kwalificeren. Als je proftennis een beetje volgt weet je dat Verkerk geen futures meer zal spelen en geen carriere meer beschoren is.quote:Laat Verkerk nu maar wat Futures gaan spelen om er bovenop te komen, want ik gun het hem wel. Maar ongetraind aan de start van al je beschermde-ranking toernooien beginnen is te dom voor woorden.
Ik vind het een goede keuze van de toernooidirectie.... Verkerk was er gewoon totaal niet klaar voor... het had weinig gescheeld of De Bakker won die pot gewoon...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
En die vernaggel je door hem maar één partij voor eigen publiek af te laten werken. Maar face it, Hunze interesseert enkel wat de sponsoren vinden.
Totaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Norrage het volgende:
Als je wildcards wil krijgen moet je wel op een of andere manier laten zien dat je die verdient. Verkerk doet dat niet. Kom op zeg, Verkerk heeft zelfs al gezegd in Amerika te gaan spelen dus je hebt er geen ene reet aan of ie nou Rosmalen speelde of niet.
Ga maar lekker voor de toekomst hoor...
Lekker opportunistisch. Jij klapt zeker ook voor voetballers die net over schieten, ofwel een poging is ook goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een goede keuze van de toernooidirectie.... Verkerk was er gewoon totaal niet klaar voor... het had weinig gescheeld of De Bakker won die pot gewoon...
Heeft niks met opportunisme te maken. Maar blijkbaar is jouw hekel aan de toernooidirectie dermate groot dat je niet realistisch meer bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Lekker opportunistisch. Jij klapt zeker ook voor voetballers die net over schieten, ofwel een poging is ook goed.
De Bakker heeft dus niks aan een eerste ronde exit. Dat hebben alleen de sponsoren. Was ie er klaar voor? De indruk uit de interviews met hem duiden op van niet. Verkerk heeft uiteraard geen fraai plaatje, maar was van andere alternatieven wel de eerst gegadigde, al was het maar uit dankbetuiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |