De meeste zien ze wel, dit was gewoon komisch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef Mindlight het volgende:
Haha die Tipsarevic is echt een gaaf figuur. En ik snap niet dat er niet vaker dat soort "wanhoops-hawkeye-calls" zijn. Niets te verliezen tenslotte.
Ja ok, dit was overdreven. Maar soms zie je spelers twijfelen, en krijg je de televisie hawkeye en blijkt een bal inderdaad verkeerd gecalled te zijn. Dan is het gewoon zonde om het niet te proberen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De meeste zien ze wel, dit was gewoon komisch.
Nooit eens de ambitie gehad om er wat mee te doen dan?quote:
Mwa Tipsarevic gebruikte vandaag veel het hawkeye systeem maar het meerendeel van de keren zat hij gewoon goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:19 schreef pfaf het volgende:
Misa had ze gisteren ook allemaal op, die zat er erg iedere keer naast. Terwijl je ook genoeg spelers ziet die juist elke foute call opmerken. Toch echt een gave.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Robredo zeurde over een natte baan?
Ik voel met je manager mee, Juan.quote:
logisch.... Danka speelt geweldig tennis voor grasquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat Hantuchova gehakt maakt van Ivanovic, een set en twee breaks voor al.
Niet bij Ferrero geweest dinsdag? Was een mooie partij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan heb je als toeschouwer toch een topdag
dat je dat park oploopt en je krijgt in de gaten dat er een pot bezig is Danka vs Ana![]()
En dan ook nog Wessels zo'n Spanjool van de baan zien tikken
Ik was er dinsdag, toen gebeurde er geen flikker![]()
Ik was samen met een andere jongen van onze vereniging voor het studenten Davis Cup overleg met de KNLTB. Dat hadden ze tijdens Ferrero - Berlocq geplandquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Niet bij Ferrero geweest dinsdag? Was een mooie partij.
Mwoah... hij heeft 55 punten en hij krijgt er tenminste 75 bij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Als je hem zo ziet spelen die Wessels is het echt doodzonde dat zijn lichaam niet is gemaakt voor topsport.... hij maakt wel weer een leuke sprong op de rankings nu volgens mij of niet?
en daarmee stijgt hij een dikke 200 plaatsen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef XL het volgende:
[..]
Mwoah... hij heeft 55 punten en hij krijgt er tenminste 75 bij.![]()
Als Dupuis, die de eerste set won, ook zijn kwartfinale wint staat er een speler met een ranking van 300+ in de finale van een ATP toernooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
Cool man, dan staat hij zomaar bij de eerste 300
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |