Ben je die Davis Cup wedstrijd tegen Slowakije alweer vergeten?quote:
Hoezo? Omdat hij geblesseerd opgaf tegen Hrbaty?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben je die Davis Cup wedstrijd tegen Slowakije alweer vergeten?
Ik heb mezelf toe beloofd nooit meer te juichen voor Wessels
De meeste zien ze wel, dit was gewoon komisch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef Mindlight het volgende:
Haha die Tipsarevic is echt een gaaf figuur. En ik snap niet dat er niet vaker dat soort "wanhoops-hawkeye-calls" zijn. Niets te verliezen tenslotte.
Ja ok, dit was overdreven. Maar soms zie je spelers twijfelen, en krijg je de televisie hawkeye en blijkt een bal inderdaad verkeerd gecalled te zijn. Dan is het gewoon zonde om het niet te proberen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De meeste zien ze wel, dit was gewoon komisch.
Nooit eens de ambitie gehad om er wat mee te doen dan?quote:
Mwa Tipsarevic gebruikte vandaag veel het hawkeye systeem maar het meerendeel van de keren zat hij gewoon goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:19 schreef pfaf het volgende:
Misa had ze gisteren ook allemaal op, die zat er erg iedere keer naast. Terwijl je ook genoeg spelers ziet die juist elke foute call opmerken. Toch echt een gave.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Robredo zeurde over een natte baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |