De keuken zit aan z'n termijn. Woningstichting sloopt en vervangt. Gratis!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:48 schreef Swiffer het volgende:
AAA A N I J S
maar maar 1 vraagje.. als je dit huurt, kan je dan die keuken zomaar veranderen???
Kijk zo regel je dat!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De keuken zit aan z'n termijn. Woningstichting sloopt en vervangt. Gratis!
VerBETERingen aan een huurhuis mogen gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:48 schreef Swiffer het volgende:
AAA A N I J S
maar maar 1 vraagje.. als je dit huurt, kan je dan die keuken zomaar veranderen???
wat ik bedoelde is,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
VerBETERingen aan een huurhuis mogen gewoon
anders bij verhuizing terugbrengen in ouwe staat
(ja dit is een verkapte tvp)
TOFquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is zo geregeld dat je voor de wat meer ingrijpende wijzigingen eerst toestemming vraagt. Hierdoor hoef je bij vertrek bijna nooit wat terug te brengen in oude staat. Tenzij je een muur knalrose maakt, dan is het misschien wel zo sociaal tegenover de volgende bewonerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
VerBETERingen aan een huurhuis mogen gewoon
anders bij verhuizing terugbrengen in ouwe staat
Zo oud ben ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had jou veel jonger verwacht![]()
.
Gefeliciteerd in ieder geval!
TVP maar raak hoor, we maken er gewoon een reeks van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef OA het volgende:
Eerst een tvp plaatsen en daarna even de OP lezen!![]()
OP gelezen en de rest inmiddels ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
TVP maar raak hoor, we maken er gewoon een reeks van.
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Net als Kuuks vind ik het streepjesbehang wel tof. Ik vraag me alleen af hoe lang dat tof blijft.
Op de lange termijn is dat idee wel erg prettig whehe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.
Oja! Vergetenquote:
Dan kan je het beter meteen oververven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.
Als het behang is kun je het er beter eerst afrukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef Frazz het volgende:
Ik ben jarloers op zon mooi appartement!
Bij mijn kamer heb ik het makkelijker gedaan. Ik heb één hoek gepakt, daaraan getrokken, en toen kwam het hele behang (4 lagen dik) eraf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef Swiffer het volgende:
[..]
duurt een half uur
en je hebt schone muren..
maar ze laten t voorlopig zitten
Ah, tofheid. Weet je ongeveer al wat voor blok erin komt te zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeker voornamelijk in de slaapkamer en badkamer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Feli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komen er ook feeds voor webcams?![]()
![]()
en de plee natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker voornamelijk in de slaapkamer en badkamer?
En dan ga je het hier aan kuukske verklikken als JD staat te zeiken met de bril naar beneden?quote:
Ik zal de kat van de onderburen even in een lampgat drukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
JD ik mis alleen een foto van die gat in die plafond met die poes erdoorheen
Donkergrijs aanrechtblad, kunststof ipv die RVS operatietafel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, tofheid. Weet je ongeveer al wat voor blok erin komt te zitten?
Er zit nu geeneens een oven/gasfornuis bij
Wat wil je, een topic over het huis van twee mensen die bijna alleen in SC's postenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef rompompom het volgende:
Gelukkig is het nog geen slowchattopic geworden.[afbeelding].
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef Nosh het volgende:
Dat behang ziet er uit als het kaftpapier van iedere Oilily-puber, maar wát een godvergeten tof huis!
Succes!
Ik zag het wel een beetje aankomen ja. Ik doe ook geen moeite het te onderdrukken verder.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat wil je, een topic over het huis van twee mensen die bijna alleen in SC's posten.
Ok, tof. Al zal dat van de woningbouw wel niet mogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
Euh. Ik denk het wel.
Niet echt nodig ook, denk ik zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
Jawel, als je het maar volgens de Kluswijzer doet en technisch/veiligheidsverantwoord. Maar daar gaan we echt niet aan beginnen.
Koffie aanbieden helpt om extra taken voor elkaar te krijgen, zoals het slopen van de badkamer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende:
In de studeer annex computerkamer krijgt één muur trouwens een donkerpaars kleurtje. Om het kleuridee erin te houden.
We zijn ook nog aan het zeuren bij de woningstichting voor een nieuwe badkamer, maar dat kan nog wel even duren. Ze gaan in ieder geval de vloer van de badkamer wel aanpakken. Hopelijk vernielen ze dan de boel dusdanig dat er een compleet andere badkamer in moet.
Ah, in zo'n soort huis heeft mijn oma ook gewoond!! In Schiedam dan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Tsjek de plattegrond. Tel het aantal deuren. Deel dit door het aantal kamers. Dat zijn er best veul
.
Het scheelt dat een deel toebehoort aan vaste kasten.
Het plaatje is overigens niet helemaal correct, dit is in feite het huis van de buren. De onze is precies in spiegelbeeld.
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/6fsot5c.jpg[/img]
Misschien dat ze, als ik ook nog koekjes aanbied, de boel dan ook opnieuw tegelen, een douchecabine plaatsen en meer van zulks. Oh, én betalen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:56 schreef Pheno het volgende:
Koffie aanbieden helpt om extra taken voor elkaar te krijgen, zoals het slopen van de badkamer.
Ik ben 1m95.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef truttebosje het volgende:
vraagje...ben jij zo lang, is het plafond zo laag, of is het gezichtsbedrog?
[afbeelding]
We slapen er dit weekend nog niet, je gaat wel de eerste zijn die het IRL ziet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kei vet! Ga ik de eerste FOK!ker zijn die er overnacht (buiten jullie dan?)
Mits bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We slapen er dit weekend nog niet, je gaat wel de eerste zijn die het IRL ziet.
En echt verbouwen doen we ook niet dit weekend. Er wordt wel verwacht dat je zondag ff ons wasmachine verkast.
Uiteraard.quote:
Niet meer dan 23 kilo sjouwen hè!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We slapen er dit weekend nog niet, je gaat wel de eerste zijn die het IRL ziet.
En echt verbouwen doen we ook niet dit weekend. Er wordt wel verwacht dat je zondag ff ons wasmachine verkast.
Met 6 mensen een wasmachine verhuizen.. dat is de man ongeveer 22,9 kilo. Denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef rompompom het volgende:
Niet meer dan 23 kilo sjouwen hè!
Wie zijn nummer 5 en 6 trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met 6 mensen een wasmachine verhuizen.. dat is de man ongeveer 22,9 kilo. Denk ik.
JD, ik, jij, Broer JD, vriendin broer JD. Oh. 5. Hoe kom ik nou bij 6?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef Berenanus het volgende:
Wie zijn nummer 5 en 6 trouwens?
M'n broer had het er over dat'ie twee vrinden meenam. B.a. weet wel wie, denk ik!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
JD, ik, jij, Broer JD, vriendin broer JD. Oh. 5. Hoe kom ik nou bij 6?
Mijn vriendin?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
7 juli.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:33 schreef Berenanus het volgende:
Wanneer gaan jullie je intrede maken btw?
Of had ik dat ergens moeten lezen?
Om ende nabij. Maar 07-07-07 klinkt tof, dus dat wordt aan alle instanties doorgegeven en zoquote:
Nah, misschien 10-10-10 ofzo.quote:
Dat wordt fijn schuren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef JDude het volgende:
Och, de meeste deuren zijn op zich nog best tof. Met een vak in reliëf in het hout en een ruitje.
Ze moeten alleen even geschilderd.
En kasten moeten een deur hebben, anders kun je er niet schaamteloos zooi in douwen.
Bij de overgang van de slaapkamer naar de serre zou zoiets nog wel tof kunnen zijn, maar daarvoor moeten we even afwachten wat dat ding (is eigenlijk een omgebouwd balkon) qua warmte doet in de winter.
Dit bespreek ik nog wel met K. via msnquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef JDude het volgende:
Aanstaande zondagochtend al Rizzo?
Als je vroeg genoeg in 't Fransche Barrel van je kunt stappen, ben je meer dan welkom.
Of drink een biertje mee zaterdag, moeten we alleen even kijken waar we iedereen laten slapen.
I know, I knowquote:
Ik kan je bij deze bevestigen dat hetquote:
Gisteren.. maar je was er niet denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
ziet er goed uit JDuukske.
Kuuk, had je dit topic ook al gepost in de SC, of heb ik het gewoon niet gezien?
ik liep het net toevallig tegen het lijf
Gister was ik er niet idd...quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren.. maar je was er niet denk ik.
Ander nieuws: de slaapkamer is inmiddels helemaal geschuurd, en in de grond gezet. De glaswand en dergelijke in die slaapkamer staat ook in de grondverf.
In de computerkamer is één muur inmiddels donkerpaars; er moet nog een laag overheen want hij dekt niet in één keer. De logeerkamer is gewit,.. daar ga ik vanavond de plinten schuren en verven. De resterende muren in de computerkamer worden gewit en ook daar de plinten geverfd.
Het is veel werk. Poeh hee.
Gisteren en vandaag wel. Ik heb vandaag 3 uurtjes gewerkt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:43 schreef eer-ik het volgende:
Gister was ik er niet idd...
Het lijkt me inderdaad een behoorlijke lading werk...
Heb je er vrij voor genomen?
*EHBO-kistje op giftlijst zet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze bevestigen dat hetis.
Tevens kan ik melden dat ik al een doos laminaat op m'n voet heb laten vallen en een schroevendraaier inham in m'n hand heb. Ik ben zo'n kluns.
Jullie zijn wel meteen erg voortvarend!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
Mooi paars is niet lelijk.
[afbeelding]
Dus daarom nog maar een muur(tje)!.
[afbeelding]
Om maar even aan te geven dat het plafond ook weer niet zo laag is:
[afbeelding]
Kuuk ziet het even niet zo zitten.
[afbeelding]
Diving into the purple.
[afbeelding]
Na een dag zware arbeid is het goed gekke bekken trekken.
[afbeelding]
Tot zover dag 2 van ons verhuis ende samenwoonavontuur.
Plezierige nachtrust toegewenst aan eenieder die dit topic met belangstelling F5't.
w00t, schiet al op!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
Mooi paars is niet lelijk.
[afbeelding]
Dus daarom nog maar een muur(tje)!.
[afbeelding]
Om maar even aan te geven dat het plafond ook weer niet zo laag is:
[afbeelding]
Kuuk ziet het even niet zo zitten.
[afbeelding]
Diving into the purple.
[afbeelding]
Na een dag zware arbeid is het goed gekke bekken trekken.
[afbeelding]
Tot zover dag 2 van ons verhuis ende samenwoonavontuur.
Plezierige nachtrust toegewenst aan eenieder die dit topic met belangstelling F5't.
Doe je best B.a.! Je kunt het!quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:53 schreef Berenanus het volgende:
Ik dacht dat ik het me herinnerde.. maar niet dus.
Mocht nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 06:48 schreef Harajuku. het volgende:
Dat paars had toch wel paarser gekund
Dat is de ondervloer die je ziet. Er moet nog laminaat gelegd worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:24 schreef Charisma het volgende:
heel leuk de paarse kleur alleen de vloerbedekking iets lichter had nog toffer geweest, jullie zien er leuk uit trouwens![]()
En dan sta ik op die onderste foto nog met ongeschoren kop en m'n haar op vroege-ochtend-stand hequote:Op donderdag 21 juni 2007 08:24 schreef Charisma het volgende:
heel leuk de paarse kleur alleen de vloerbedekking iets lichter had nog toffer geweest, jullie zien er leuk uit trouwens![]()
Als het zo door gaat kunnen we volgende week al over volgens mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef OA het volgende:
Mooi Quuk & JD [afbeelding]
Dat gaat echt hard!!!![]()
Wanneer is het af? (in de planning dan?)
Jullie benutten de tijd iig goed!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het zo door gaat kunnen we volgende week al over volgens mij.
Inderdaad, die is flink vooruitgegaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef sanger het volgende:
Lijkt meteen een stuk lichter zo, die logeerkamer.
Ja, het ziet er stukken beter uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef sanger het volgende:
Lijkt meteen een stuk lichter zo, die logeerkamer.
Van kleurtjes wordt je vrolijk! En iedere kleur heeft weer een andere werking.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef JDude het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik zoveel kleuren in m'n huis zou kunnen overleven.
Maar als ik er nu rondloop vind ik het keitof en de reacties zijn ook allemaal positief.
Dat is de lichtinval enzo. Ik schiet slechts met mijn K800i toestelletje hè.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Asics het volgende:
wat is dat toch met dat oranje, het lijkt wel of ik 2 kleuren oranje zie.
Mooi is het he? Lijkt me mooi als de zon er op schijntquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Asics het volgende:
wat is dat toch met dat oranje, het lijkt wel of ik 2 kleuren oranje zie.
En de zon is weg voordat het echt heet wordt, dus des avonds heb je geen snikhete slaapkamer! 14quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef Kuukske het volgende:
De slaapkamer ligt op het Oosten dus we hebben 's morgens zon daar.
Morgen weer foto'squote:
ik wacht af!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen weer foto'sof overmorgen. Morgen wordt een dag van voornamelijk spullen sjouwen tussen oud en nieuw huissie.
Hey!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen weer foto'sof overmorgen. Morgen wordt een dag van voornamelijk spullen sjouwen tussen oud en nieuw huissie.
Jullie zijn er morgenavond pasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:11 schreef Berenanus het volgende:
Hey!
We zouden morgen bier drinken!
en zondag alleen de washmasjiene!![]()
Goede tip voor de eerste paar weken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Frezer het volgende:Vergeet je zonnebril niet als je naar bed gaat!
Poeh dat is best snelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Het schiet ontzettend lekker op allemaal. Waarschijnlijk zitten we er volgend weekend al in..
JD woonde als student in een studentenhokkie. Ik kom vanuit het ouderlijk huis, maar heb er al ongeveer 4 maanden bij JD in het hok op zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh dat is best snel
Zo maar even een vraag over het samenwonen :$ Gaan jullie direct van uit het ouderlijk huis samenwonen of hebben jullie beide eerst apart uit huis gewoond ? (Studie e.d.)
Mengverf van Karwei. Ik zal het nummer voor je opzoeken straks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef staticdata het volgende:
heb je enige idee wat voor kleur oranje dat is? vind het wel een coole kleur namelijk
Nr D6.30.70 bij de mengverfshizzleservice van Karwei!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Mengverf van Karwei. Ik zal het nummer voor je opzoeken straks.
Later vanavond nog wat feauteaux updates.
Inderdaad! Twee naast elkaar, staat erg mooi!quote:
je hebt in die tweede toch wel de laden gedaan he? nadat d foto was genomen anders lijkt het me vrij nutteloosquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad! Twee naast elkaar, staat erg mooi!
Ha-ha.quote:
Met jou?quote:
Jij bent allang binnen, mên!quote:
HEY! DAT BEN IK!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Update dag 5:
Berenanus kwam op bezoek.
[afbeelding]
Correctquote:
Ja, dat zal wel lukken. En jullie zijn van harte welkom.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:35 schreef Berenanus het volgende:
HEY! DAT BEN IK!![]()
Yay!! Was goed te doen gisteren!!
Mooi huis ook!![]()
en veel plezier met neuken! (moest van fraukje en mark zeggen!)![]()
Komen snel nog eens langs!
Maar als je ziek word kun je uitzieken in je nieuwe slaapkamer. Dan lijkt het alsof je in een sinaasappel ligt en je zult je vast snel beter voelen!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
Mijn oude kamertje staat al leeg!
Twee weken eerder dan gepland. Ik ben wel zwáár verkouden momenteel, en ik heb het idee dat ik binnenkort doodziek word. Dat zal m'n straf wel zijn.
Nouja, heb ik wel lekker veel tijd om uit te pakken.
Dat had ik van tevoren zelf niet eens verwacht!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef Misstique het volgende:
Wat een tempo houden jullie er in zeg!.
Dank je. BBQ'en wordt wel een tikkeltje riskant in de serre thooquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef sn7475 het volgende:
Ook van deze kant gefeliciteerd met alles en dat jullie een hele leuke tijd samen mogen hebben.
mischien een toekomstige BBQ bij jullie in de zomer?![]()
geen gewoon balkonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dank je. BBQ'en wordt wel een tikkeltje riskant in de serre thoo.
Voor op het grasveld!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Dank je. BBQ'en wordt wel een tikkeltje riskant in de serre thoo.
Oja!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef JDude het volgende:
Voor op het grasveld!
Ik ook. De keuken is op zich al wel voorbereid op de komstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar jullie nieuwe keukenblok
Cool, ik hoef niet te vragen of er foto's van komen zeker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. De keuken is op zich al wel voorbereid op de komst. De muren zijn grijs geverfd.
No problem jonge! Ik wacht rustig afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef JDude het volgende:
Die komen er ongetwijfeld, alleen de tijd tussen de uploadmomenten is bij gebrek aan internet thuis nu wat langer.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:50 schreef JDude het volgende:
Fotoloze updateBijna alles is geschilderd, alleen nog de vaste kast in de woonkamer moet nog af, deze is voor een deel al ingericht met de CD's en DVD's
Alle vloeren af (maar dat was bij de vorige update al geloof ik
)
Schilderwerk in de keuken af, nu alleen de vervanging van de kastjes en de spoelbak nog, en de plaatsing van de koelkast en de vaatwassert
Stapels kleren en spullen in verhuisdozen die nog een plekkie moeten krijgen
De badkamer, tja... dat blijft voorlopig zoals het is. Misschien dat er we er een keer 'per ongeluk' wat tegels af kunnen schoppen
Gordijnen op maat krijgen en ophangen, dat wordt ook nog een klusje
Volgende week wordt het bed geleverd
Stay tuned..
Ikea is gecancelled: Beter Bed komt een tof bed leveren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk. Ikea is niet zo snel af en toe
Inderdaad. Als het aan die Zweden had gelegen, was het er misschien de tweede helft van juli een keer geweest. Maar ze hadden de levering al driemaal uitgesteld, dus dat hebben we niet meer afgewacht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Ikea is gecancelled: Beter Bed komt een tof bed leveren.
Dat is tofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef JDude het volgende:
Én we zijn er over aan het denken om daar van dat foute nepgras neer te leggen, in het kader van "creëer een tuin".
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
Heb je enig idee of dat nepgras een beetje schoon te houden is?
Bijvoorbeeld als er, om maar eens wat te noemen, een fleske bier overheen gaat?
Scherp.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk.. het is waarschijnlijk wel licht syntetisch spul, dus hoe brandveilig het is zou ik vooral eerst uitzoeken
.
Niet dat veel zin heeft als er een biertje over heen gaat, maar zou stofzuigen goed gaan? Of heb je dan na een paar keer geen gras meer,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
Heb je enig idee of dat nepgras een beetje schoon te houden is?
Bijvoorbeeld als er, om maar eens wat te noemen, een fleske bier overheen gaat?
Mijn oma had dat spul op balkon liggen.. Als je het normaal zuigt, dus niet keihard er overheen raggen, gaat het prima.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet dat veel zin heeft als er een biertje over heen gaat, maar zou stofzuigen goed gaan? Of heb je dan na een paar keer geen gras meer,?
Dat spul moet je instrooien met zand. Lijkt me niet handig dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet dat veel zin heeft als er een biertje over heen gaat, maar zou stofzuigen goed gaan? Of heb je dan na een paar keer geen gras meer,?
Als ik kijk naar hoe mijn broertje soms thuiskomt na een hockeywedstrijd wel jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Instrooien met zand? Betekent dat veel stofzuigen enzo?
Ja, maar dit gaat over kunstgras.. je hebt ook van dat plastic achtige tapijt wat op gras lijkt! Dus dat echt voor binnenshuis is enzo.. zou alleen niet weten waar je dat kan kopen (google hielp ook niet mee als ik zocht op nepgras tapijtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe mijn broertje soms thuiskomt na een hockeywedstrijd wel ja
Maar da's wel even anderhalf uur behoorlijk intensief bezig zijn. Rustig op een stoeltje zitten geeft een stuk minder zooi gok ik
Maar kunstgras bestaat echt in alle soorten en maten. Ipv zand wordt er voor hockey ook wel water gebruikt (ok, minder praktisch op het balkon misschien), en voor voetbal rubberballetjes. Misschien bestaat er ook wel gras dat helemaal niet ingestrooid hoeft te worden.
tuincentrum volgens mij...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat over kunstgras.. je hebt ook van dat plastic achtige tapijt wat op gras lijkt! Dus dat echt voor binnenshuis is enzo.. zou alleen niet weten waar je dat kan kopen (google hielp ook niet mee als ik zocht op nepgras tapijt)
Wat is de standaardtermijn daarvoor. Ik wil ook een andere keuken, maar krijg m nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 30 jaar afschrijftijd op zit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Nachtdier het volgende:
Wat is de standaardtermijn daarvoor. Ik wil ook een andere keuken, maar krijg m niet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
Dan de kamer waar ooit een Fok!baby wordt gecreëerd
Uberding is hetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil ook zo'n vlag!
Oh, en de digitale TV-aansluiting ook.quote:
connectiesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef JDude het volgende:
Gekregen van een vriend wiens neef weer vertegenwoordiger voor HJ was ofzo.
hendig voor JD.. als je es geen zin heb x)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Blijkt dat ze ook nog eens porno leveren via de TV.
Of voor mij. Als hij geen zin heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
hendig voor JD.. als je es geen zin heb x)
Dat zegt dat iets goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
iets zegt mij dat dat zelden voor zal komen?
Ik zou bijna ruilen. Maar ik heb al een Grolsch lamp.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel een Grolsch vlag. Ook tof.
Wat een leuk ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Burdie het volgende:
Tip: sloop zoveel mogelijk deuren eruit en vervang ze door sliertgordijntjes.
Ik háát deuren en ben verliefd op sliertgordijntjes!
Dat is 'm niet geworden overigens.quote:
Jammer.quote:
Och, we willen hier nog lang niet weg. Wie weet wat tijd brengt.quote:
Als ze niet in de weg zitten zou ik ze ook gewoon houden hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 00:45 schreef JDude het volgende:
Er zitten standaard best toffe deuren in dit appartement. Dus die laten we mooi zo, maar dan wel even geschilderd en zulks, natuurlijk.
Dan is het wel handig jaquote:Op zondag 8 juli 2007 00:46 schreef MissBliss het volgende:
Als ze niet in de weg zitten zou ik ze ook gewoon houden hoor
Dit appartementje is alleen zo klein, dat je klem komt te zitten tussen deurendus sliertgordijntjes
Working on it.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:46 schreef Frazz het volgende:
Kuuk. Snel bier drinken in je nieuwe stekkie!
Dat is een minpunt van sliertgordijntjes idd.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is het wel handig ja.
Dat is hier maar op 1 plaats het geval, maar daar willen we de deuren dan weer niet missen vanwege geluidswerendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |