De keuken zit aan z'n termijn. Woningstichting sloopt en vervangt. Gratis!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:48 schreef Swiffer het volgende:
AAA A N I J S
maar maar 1 vraagje.. als je dit huurt, kan je dan die keuken zomaar veranderen???
Kijk zo regel je dat!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De keuken zit aan z'n termijn. Woningstichting sloopt en vervangt. Gratis!
VerBETERingen aan een huurhuis mogen gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:48 schreef Swiffer het volgende:
AAA A N I J S
maar maar 1 vraagje.. als je dit huurt, kan je dan die keuken zomaar veranderen???
wat ik bedoelde is,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
VerBETERingen aan een huurhuis mogen gewoon
anders bij verhuizing terugbrengen in ouwe staat
(ja dit is een verkapte tvp)
TOFquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is zo geregeld dat je voor de wat meer ingrijpende wijzigingen eerst toestemming vraagt. Hierdoor hoef je bij vertrek bijna nooit wat terug te brengen in oude staat. Tenzij je een muur knalrose maakt, dan is het misschien wel zo sociaal tegenover de volgende bewonerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
VerBETERingen aan een huurhuis mogen gewoon
anders bij verhuizing terugbrengen in ouwe staat
Zo oud ben ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had jou veel jonger verwacht![]()
.
Gefeliciteerd in ieder geval!
TVP maar raak hoor, we maken er gewoon een reeks van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef OA het volgende:
Eerst een tvp plaatsen en daarna even de OP lezen!![]()
OP gelezen en de rest inmiddels ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
TVP maar raak hoor, we maken er gewoon een reeks van.
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Net als Kuuks vind ik het streepjesbehang wel tof. Ik vraag me alleen af hoe lang dat tof blijft.
Op de lange termijn is dat idee wel erg prettig whehe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.
Oja! Vergetenquote:
Dan kan je het beter meteen oververven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.
Als het behang is kun je het er beter eerst afrukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef Frazz het volgende:
Ik ben jarloers op zon mooi appartement!
Bij mijn kamer heb ik het makkelijker gedaan. Ik heb één hoek gepakt, daaraan getrokken, en toen kwam het hele behang (4 lagen dik) eraf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef Swiffer het volgende:
[..]
duurt een half uur
en je hebt schone muren..
maar ze laten t voorlopig zitten
Ah, tofheid. Weet je ongeveer al wat voor blok erin komt te zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeker voornamelijk in de slaapkamer en badkamer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Feli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komen er ook feeds voor webcams?![]()
![]()
en de plee natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker voornamelijk in de slaapkamer en badkamer?
En dan ga je het hier aan kuukske verklikken als JD staat te zeiken met de bril naar beneden?quote:
Ik zal de kat van de onderburen even in een lampgat drukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
JD ik mis alleen een foto van die gat in die plafond met die poes erdoorheen
Donkergrijs aanrechtblad, kunststof ipv die RVS operatietafel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, tofheid. Weet je ongeveer al wat voor blok erin komt te zitten?
Er zit nu geeneens een oven/gasfornuis bij
Wat wil je, een topic over het huis van twee mensen die bijna alleen in SC's postenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef rompompom het volgende:
Gelukkig is het nog geen slowchattopic geworden.[afbeelding].
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef Nosh het volgende:
Dat behang ziet er uit als het kaftpapier van iedere Oilily-puber, maar wát een godvergeten tof huis!
Succes!
Ik zag het wel een beetje aankomen ja. Ik doe ook geen moeite het te onderdrukken verder.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat wil je, een topic over het huis van twee mensen die bijna alleen in SC's posten.
Ok, tof. Al zal dat van de woningbouw wel niet mogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
Euh. Ik denk het wel.
Niet echt nodig ook, denk ik zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
Jawel, als je het maar volgens de Kluswijzer doet en technisch/veiligheidsverantwoord. Maar daar gaan we echt niet aan beginnen.
Koffie aanbieden helpt om extra taken voor elkaar te krijgen, zoals het slopen van de badkamer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende:
In de studeer annex computerkamer krijgt één muur trouwens een donkerpaars kleurtje. Om het kleuridee erin te houden.
We zijn ook nog aan het zeuren bij de woningstichting voor een nieuwe badkamer, maar dat kan nog wel even duren. Ze gaan in ieder geval de vloer van de badkamer wel aanpakken. Hopelijk vernielen ze dan de boel dusdanig dat er een compleet andere badkamer in moet.
Ah, in zo'n soort huis heeft mijn oma ook gewoond!! In Schiedam dan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Tsjek de plattegrond. Tel het aantal deuren. Deel dit door het aantal kamers. Dat zijn er best veul
.
Het scheelt dat een deel toebehoort aan vaste kasten.
Het plaatje is overigens niet helemaal correct, dit is in feite het huis van de buren. De onze is precies in spiegelbeeld.
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/6fsot5c.jpg[/img]
Misschien dat ze, als ik ook nog koekjes aanbied, de boel dan ook opnieuw tegelen, een douchecabine plaatsen en meer van zulks. Oh, én betalen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:56 schreef Pheno het volgende:
Koffie aanbieden helpt om extra taken voor elkaar te krijgen, zoals het slopen van de badkamer.
Ik ben 1m95.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef truttebosje het volgende:
vraagje...ben jij zo lang, is het plafond zo laag, of is het gezichtsbedrog?
[afbeelding]
We slapen er dit weekend nog niet, je gaat wel de eerste zijn die het IRL ziet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kei vet! Ga ik de eerste FOK!ker zijn die er overnacht (buiten jullie dan?)
Mits bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We slapen er dit weekend nog niet, je gaat wel de eerste zijn die het IRL ziet.
En echt verbouwen doen we ook niet dit weekend. Er wordt wel verwacht dat je zondag ff ons wasmachine verkast.
Uiteraard.quote:
Niet meer dan 23 kilo sjouwen hè!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We slapen er dit weekend nog niet, je gaat wel de eerste zijn die het IRL ziet.
En echt verbouwen doen we ook niet dit weekend. Er wordt wel verwacht dat je zondag ff ons wasmachine verkast.
Met 6 mensen een wasmachine verhuizen.. dat is de man ongeveer 22,9 kilo. Denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef rompompom het volgende:
Niet meer dan 23 kilo sjouwen hè!
Wie zijn nummer 5 en 6 trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met 6 mensen een wasmachine verhuizen.. dat is de man ongeveer 22,9 kilo. Denk ik.
JD, ik, jij, Broer JD, vriendin broer JD. Oh. 5. Hoe kom ik nou bij 6?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef Berenanus het volgende:
Wie zijn nummer 5 en 6 trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |