Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Net als Kuuks vind ik het streepjesbehang wel tof. Ik vraag me alleen af hoe lang dat tof blijft.
Op de lange termijn is dat idee wel erg prettig whehe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.
Oja! Vergetenquote:
Dan kan je het beter meteen oververven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik last krijg van epilepsie of nachtmerries is het gauw genoeg verstopt onder een laag verf.
Als het behang is kun je het er beter eerst afrukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef Frazz het volgende:
Ik ben jarloers op zon mooi appartement!
Bij mijn kamer heb ik het makkelijker gedaan. Ik heb één hoek gepakt, daaraan getrokken, en toen kwam het hele behang (4 lagen dik) eraf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef Swiffer het volgende:
[..]
duurt een half uur
en je hebt schone muren..
maar ze laten t voorlopig zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |